Muziek / MusicMeter Live! / Welke concerten staan er nog op jouw agenda?
zoeken in:
0
geplaatst: 4 april 2007, 11:25 uur
05 Juni - The Who - Ahoy
11 Juni - Genesis - Helsinki (Tour Opener)
24 Juni - Genesis - Brussel
01 Juli - Genesis - Amsterdam
08 Juli - Genesis - Londen
13 September - Police - Amsterdam
12 Oktober -Genesis - Los Angeles
17 Oktober - Rush - Ahoy
20 Oktober - The Musical Box - RAI A'dam
11 Juni - Genesis - Helsinki (Tour Opener)
24 Juni - Genesis - Brussel
01 Juli - Genesis - Amsterdam
08 Juli - Genesis - Londen
13 September - Police - Amsterdam
12 Oktober -Genesis - Los Angeles
17 Oktober - Rush - Ahoy
20 Oktober - The Musical Box - RAI A'dam
0
geplaatst: 5 april 2007, 12:31 uur
mathias schreef:
Zoveel cd's kopen én zoveel concerten?
Jij moet onderhand straatarm zijn 
(quote)
Zoveel cd's kopen én zoveel concerten?
Jij moet onderhand straatarm zijn 
Het schilt niet veel

0
geplaatst: 5 april 2007, 12:36 uur
Nog een updateke:
Update
07.04 - LOATHUS / CELESTE/ VUUR/ AUTUMN DELAY/ GRINDING HALT - JH Tsentroem, Mechelen (B)
09.04 - LANA LANE + ERIK NORLANDER - Biebob, Vosselaar (B)
17.04 - AKRON/ FAMILY/ DEERHOOF - AB, Brussel (B)
22.04 - Akoestisch(!!): JON OLIVA'S PAIN / SENGIR/ NOSTRADAMEUS - Pestpop, Wieze (B)
23.04 - CICRLE II CIRCLE/ JON OLIVA'S PAIN / CHRIS CAFFERY/ MY DYING BRIDE - Pestpop, Wieze (B)
25.04 - ROGER WATERS - Sportpaleis, Antwerpen (B)
28.04 - JOHAN VERMINNEN - Stadsschouwburg, Mechelen(B)
29.04 - ANNIHILATOR/ Trivium - AB, Brussel (B)
01.05 - MARILLION - 013, Tilburg (NL)
05.05 - L.A. GUNS - The Spirit of '66, Verviers (B)
08.05 - THE HAUNTED - Biebob, Vosselaar (B)
09.05 - TOM McRAE - Koninklijk Circus, Brussel (B)
18.05 - KOMMIL FOO - Stadsschouwburg, Mechelen (B)
23.05 - SLINT - AB, Brussel (B)
26.05 - The SMASHING PUMPKINS (als het waar is!!) - AB, Brussel (B)
31.05 - ISIS - AB, Brussel (B)
02.06 - ARENA - De Boerderij, Zoetermeer (NL)
06.06 - FENNESZ + MIKE PATTON - AB, Brussel (B)
07.06 - JOE JACKSON - Kon. Elizabethzaal, Antwerpen (B)
08.06 - THE WHO - Sportpaleis, Antwerpen (B) - tbc
Heb ik "gecandelled"
05.05 - RENAUD - Vorst Nationaal (B) - ticket te koop !!!!
15.06 - THE SCENE - AB, Brussel (B) - geen ticket besteld uiteindelijk
OP ZOEK NAAR:
TICKET VOOR THE POLICE in Sportpaleis op Di 09.10...
Update
07.04 - LOATHUS / CELESTE/ VUUR/ AUTUMN DELAY/ GRINDING HALT - JH Tsentroem, Mechelen (B)
09.04 - LANA LANE + ERIK NORLANDER - Biebob, Vosselaar (B)
22.04 - Akoestisch(!!): JON OLIVA'S PAIN / SENGIR/ NOSTRADAMEUS - Pestpop, Wieze (B)
23.04 - CICRLE II CIRCLE/ JON OLIVA'S PAIN / CHRIS CAFFERY/ MY DYING BRIDE - Pestpop, Wieze (B)
26.05 - The SMASHING PUMPKINS (als het waar is!!) - AB, Brussel (B)
08.06 - THE WHO - Sportpaleis, Antwerpen (B) - tbc
Heb ik "gecandelled"
05.05 - RENAUD - Vorst Nationaal (B) - ticket te koop !!!!
15.06 - THE SCENE - AB, Brussel (B) - geen ticket besteld uiteindelijk
OP ZOEK NAAR:
TICKET VOOR THE POLICE in Sportpaleis op Di 09.10...
0
geplaatst: 5 april 2007, 19:43 uur
c-moon schreef:
Waslijst
Waslijst
Waar sommige mensen al niet geld voor hebben... ach, het zal wel aan mijn leeftijd liggen
Overigens een mooi lijstje 
BTW: ik heb een combiticket besteld voor Rock Werchter, nu moet ie nog binnenkomen

0
geplaatst: 5 april 2007, 21:33 uur
[quote]frankvankesteren schreef:
Beste Frank,
Dat is nou al de tweede keer dat je daar allusie op maakt... en ik begin dat een beetje vervelend te vinden eigenlijk...
Misschien is het nog niet in je opgekomen dat het
a) niet per defintie zo is dat "sommige mensen al niet geld voor hebben" maar dat zij misschien ook gaan WERKEN en dus geld verdienen... en prioriteiten stellen waaraan aan welke hobby ze - al dan niet te veel - geld uitgeven. Bij mij is dat nu toevallig vooral muziek; zowel cd's kopen als naar cocnertjes gaan ( mag ik? ja toch he? ). Ik heb geen wagen, dus daar geen kosten aan, doe bepaalde andere zaken dan weer niet die anderen wel doen.. enz....
b) het is niet omdat ik veel (te veel) geld uitgeef aan mijn hobby dat ik dan per definite zo rijk zou zijn als de zee diep is: was dat maar waar
Dan kocht ik NOG meer .. OEI OEI.
Als je gaat werken zal je ook hopelijk wel merken dat er wat meer financiele ruimte komt om al eens een cdtje meer te kopen of concertje mee te pikken
Goede adresjes kennen waar je CD's goedkoper kan kopen: hélpt ook!
Groet....
(quote)
Beste Frank,
Dat is nou al de tweede keer dat je daar allusie op maakt... en ik begin dat een beetje vervelend te vinden eigenlijk...
Misschien is het nog niet in je opgekomen dat het
a) niet per defintie zo is dat "sommige mensen al niet geld voor hebben" maar dat zij misschien ook gaan WERKEN en dus geld verdienen... en prioriteiten stellen waaraan aan welke hobby ze - al dan niet te veel - geld uitgeven. Bij mij is dat nu toevallig vooral muziek; zowel cd's kopen als naar cocnertjes gaan ( mag ik? ja toch he? ). Ik heb geen wagen, dus daar geen kosten aan, doe bepaalde andere zaken dan weer niet die anderen wel doen.. enz....
b) het is niet omdat ik veel (te veel) geld uitgeef aan mijn hobby dat ik dan per definite zo rijk zou zijn als de zee diep is: was dat maar waar

Dan kocht ik NOG meer .. OEI OEI.

Als je gaat werken zal je ook hopelijk wel merken dat er wat meer financiele ruimte komt om al eens een cdtje meer te kopen of concertje mee te pikken

Goede adresjes kennen waar je CD's goedkoper kan kopen: hélpt ook!
Groet....

0
geplaatst: 5 april 2007, 21:37 uur
Ja... gaat vast heel erg goed worden

Zag ze de vorige keer ook in de AB en toen was het fantastisch ;..
0
geplaatst: 5 april 2007, 21:51 uur
frankvankesteren schreef:
[
Waar sommige mensen al niet geld voor hebben... ach, het zal wel aan mijn leeftijd liggen 
[
Als je heel hard werkt verdien je in de regel ook wel een leuk centje waar je dan weer hele leuke dingen van kunt doen.
Zal idd wel aan je leeftijd liggen. 16 is ook nog wel een beetje jong om al zoveel geld te verdienen om al die concerten te bekostigen.
Jou tijd komt ook heus nog wel.

C-MOON je hoeft je toch niet te verantwoorden voor je uitgave m.b.t je hobby. Harstikke leuk voor je dat je dit kunt doen

0
geplaatst: 5 april 2007, 22:03 uur
[quote]c-moon schreef:
C-moon, echt waar; voor het geval dat het je echt irriteerde, mijn oprechte excuses. Ik ben min of meer vergeten dat ik dit al een keer heb gezegd, anders had ik het waarschijnlijk niet gezegd.
Laat ik stellen dat ik het bijzonder vind, en eigenlijk geweldig dat iemand veel geld uitgeeft aan zijn grootste hobby, een hobby waarin geld eigenlijk geen rol hoort te spelen maar het (helaas voor mij) toch doet...
Ik vind het ook erg bijzonder om te lezen hoe je die prioriteiten stelt, ik ben ook een type die eigenlijk alles voor zijn muziek over heeft, al heb ik (terwijl ik toch echt al mijn geld van de afgelopen 3 maanden aan muziek uitgaf) nog lang niet het lijstje bij elkaar gesprokkeld wat jij hebt...
Ik zou ook eigenlijk niet weten waarom je het zo vervelend oppakt, het is nooit echt letterlijk genomen, misschien maak ik een allusie maar mijn verwondering was toch ect meer gebaseerd op het feit dat iemand zoveel voor muziek over heeft dan dat iemand zoveel heeft hoor, iemand die geld heeft vind ik sowieso al veel minder aanzien hebben die veel muziek(smaak) heeft, en dat meen ik echt...
Overigens; ik vond je uitspraak over "dat sommige mensen gaan werken voor hun geld" dan al zeker misplaatst... ook ik weet wat werken voor je geld inhoudt, en daar waardeer ik iemand ook heel erg voor, maar goed: laat ik hier maar geen punt van maken, tenslotte was het ook niet mijn bedoeling om jou te kwetsen, dan zal het omgekeerd ook wel niet zo zijn...
Nogmaals samengevat; het was een uitspraak van bewondering, voor iemand die veel over heeft voor zowel joune, als mijn grootste hobby, het feit dat er hier over geld wordt gesproken vind ik veel minder belangrijk, tenslotte is dat alleen maar een manier om dingen in hun eigenlijke waarde uit te drukken, niet hun reële waarde
Excuses aanvaard?
(quote)
C-moon, echt waar; voor het geval dat het je echt irriteerde, mijn oprechte excuses. Ik ben min of meer vergeten dat ik dit al een keer heb gezegd, anders had ik het waarschijnlijk niet gezegd.
Laat ik stellen dat ik het bijzonder vind, en eigenlijk geweldig dat iemand veel geld uitgeeft aan zijn grootste hobby, een hobby waarin geld eigenlijk geen rol hoort te spelen maar het (helaas voor mij) toch doet...
Ik vind het ook erg bijzonder om te lezen hoe je die prioriteiten stelt, ik ben ook een type die eigenlijk alles voor zijn muziek over heeft, al heb ik (terwijl ik toch echt al mijn geld van de afgelopen 3 maanden aan muziek uitgaf) nog lang niet het lijstje bij elkaar gesprokkeld wat jij hebt...
Ik zou ook eigenlijk niet weten waarom je het zo vervelend oppakt, het is nooit echt letterlijk genomen, misschien maak ik een allusie maar mijn verwondering was toch ect meer gebaseerd op het feit dat iemand zoveel voor muziek over heeft dan dat iemand zoveel heeft hoor, iemand die geld heeft vind ik sowieso al veel minder aanzien hebben die veel muziek(smaak) heeft, en dat meen ik echt...
Overigens; ik vond je uitspraak over "dat sommige mensen gaan werken voor hun geld" dan al zeker misplaatst... ook ik weet wat werken voor je geld inhoudt, en daar waardeer ik iemand ook heel erg voor, maar goed: laat ik hier maar geen punt van maken, tenslotte was het ook niet mijn bedoeling om jou te kwetsen, dan zal het omgekeerd ook wel niet zo zijn...
Nogmaals samengevat; het was een uitspraak van bewondering, voor iemand die veel over heeft voor zowel joune, als mijn grootste hobby, het feit dat er hier over geld wordt gesproken vind ik veel minder belangrijk, tenslotte is dat alleen maar een manier om dingen in hun eigenlijke waarde uit te drukken, niet hun reële waarde

Excuses aanvaard?
0
geplaatst: 5 april 2007, 23:51 uur
Geen probleem... je hoeft je niet te excuseren hoor...
Het is al goed

NO hardfeelings

Mijn reactie kwam ongetwijfeld ook harder over dan bedoeld he.. dus.. zand erover.. OK ?
Ach geld blijft meetellen hoor, of je nou werkt of niet.. als je werkt kan je iets meer ja, maar ook dan moet je nog een beetje uitkijken hoor.. de huur dient betaalt... je hebt die en die vaste kosten.. enz.....

Dan delen we hetzelfde probleem/ of dezelfde passie

Niet zo gek als je op musicmeter zit natuurljk...
Ach.. daar heb ik gewoon te hard op gereageerd, had ik ook niet hoeven doen..
Dat wou ik helemaal ook niet verkeerd bedoelen hoor...
Ik wou alleen maar pogen te zeggen dat als je niet meer studeert en mag gaan werken, er nou eenmaal centjes verdiend worden die je dan kan investeren in bv. je hobby ....en dat ik het geld ook niet zomaar **pats** tevoorschijn tover. .. das alles
- en troost je: zo hard moet je daar nou ook weer niet naar uitkijken: student zijn is best een (super)gezellige tijd ... en werken kan je heel je leven nog, student zijn niet (och, wat klink ik plots oud he!!)frankvankesteren schreef:

Dat is nou eens heel mooi gezegd, Frank !
Excuses aanvaard?
Excuses aanvaard?
Tuurlijk joh

En ook sorry, ik was veels te belerend

(beroepsziekte! haha)
0
geplaatst: 5 april 2007, 23:53 uur
badlands schreef:
Als je heel hard werkt verdien je in de regel ook wel een leuk centje waar je dan weer hele leuke dingen van kunt doen.
Zal idd wel aan je leeftijd liggen. 16 is ook nog wel een beetje jong om al zoveel geld te verdienen om al die concerten te bekostigen.
(quote)

Voila, dat wou ik eigenlijk zeggen, maar ik vrees dat het wat harder overkwam bij dan dat ik dat bedoelde.... had het beter kunnen verwoorden...
badlands schreef:
C-MOON je hoeft je toch niet te verantwoorden voor je uitgave m.b.t je hobby. Harstikke leuk voor je dat je dit kunt doen

Inderdaad

0
geplaatst: 5 april 2007, 23:57 uur
c-moon schreef:
[En ook sorry, ik was veels te belerend
(beroepsziekte! haha)
[En ook sorry, ik was veels te belerend

(beroepsziekte! haha)
Aha!! U is ook werkzaam in het onderwijs?

0
geplaatst: 6 april 2007, 00:03 uur
19-5-2007 mag ik ook een keer weg, Rebbellion Festival Melkweg
Heel veel punk
Heel veel punk

0
geplaatst: 6 april 2007, 00:25 uur
Klinkt goed..
Bij mij is't zaterdag allemaal Emo & Screamo wat de klok slaagt: met o.m. Loathus, Grinding Halt, Vuur, Autumn Delay..
Ik schreef er hier een aankondigingske over:
http://blog.stadmechelen.be/index.php?itemid=1254
0
geplaatst: 6 april 2007, 13:57 uur
Kaartje voor Shellac gekocht 
nu op het programma:
27 april - Joanna Newsom
17 mei - Great Lake Swimmers (waarschijnlijk)
21 mei - Slint
23 mei - Shellac

nu op het programma:
27 april - Joanna Newsom
17 mei - Great Lake Swimmers (waarschijnlijk)
21 mei - Slint
23 mei - Shellac
0
geplaatst: 7 april 2007, 10:32 uur
Donderdag ben ik in Eeklo gaan kijken naar een optreden van Arno
Vooral zijn gitarist Geoffrey Burton was weer subliem 
Vooral zijn gitarist Geoffrey Burton was weer subliem 
0
geplaatst: 7 april 2007, 10:53 uur
Moet je soms inkom betalen?
26 me: het is waar en de ticketverkoop start op 10 april!
Moet je soms inkom betalen?
26 me: het is waar en de ticketverkoop start op 10 april!
0
geplaatst: 7 april 2007, 11:02 uur
@mstb: de 'damage' is € 8
'Line-up:'
• Celeste (F - EmoChaos)
• Aussitôt Mort (F - Screamo)
• Grinding Halt (NL - EmoViolence)
• Vuur (B - ScreamoViolence)
• Jakuzi's Attempt (A - MathCore)
• Autumn Delay (B- Screamo)
• Loathus (B - PostHardcore)"
TIMING:
Loathus (16.oo) Autumn Delay (17.oo) Jakuzis attempt (18.oo) Vuur (20.oo) Grinding Halt (21.oo) , ex-shikari! Aussitôt Mort (22.oo) Celeste (23.oo)
'Line-up:'
• Celeste (F - EmoChaos)
• Aussitôt Mort (F - Screamo)
• Grinding Halt (NL - EmoViolence)
• Vuur (B - ScreamoViolence)
• Jakuzi's Attempt (A - MathCore)
• Autumn Delay (B- Screamo)
• Loathus (B - PostHardcore)"
TIMING:
Loathus (16.oo) Autumn Delay (17.oo) Jakuzis attempt (18.oo) Vuur (20.oo) Grinding Halt (21.oo) , ex-shikari! Aussitôt Mort (22.oo) Celeste (23.oo)
0
geplaatst: 10 april 2007, 22:56 uur
20-04 : My Dying Bride
05-05 : Roger Waters
30-05 : ANATHEMA !!
(tip van Kasperbert)
16-06 : Fields of Rock
26-06 : Porcupine Tree
05-05 : Roger Waters
30-05 : ANATHEMA !!
(tip van Kasperbert)16-06 : Fields of Rock
26-06 : Porcupine Tree
0
geplaatst: 10 april 2007, 23:01 uur
01-05 : Marillion
30-05 : Anathema (???, is wel een ontzettende rotdatum + rotplaats)
28-06 : Porcupine Tree
Nog vrij rustig dus voorlopig
30-05 : Anathema (???, is wel een ontzettende rotdatum + rotplaats)
28-06 : Porcupine Tree
Nog vrij rustig dus voorlopig

0
geplaatst: 10 april 2007, 23:12 uur
Update:
NIET aka frustraties van een muziekfan, dankzij het overhypte gedoe en constant platliggende servers:
- The Police
- The Smashing Pumpkins

WEL:
03.05 - RENAUD - Vorst Nationaal, Brussel (B)
20.05 - MOSTLY AUTUMN - 013, Tilburg (NL)
08.06 - THE WHO - Sportpaleis, Antwerpen (B)
27.06 - PORCUPINE TREE - Hof Ter Lo, Antwerpen (B)
NIET aka frustraties van een muziekfan, dankzij het overhypte gedoe en constant platliggende servers:
- The Police
- The Smashing Pumpkins

WEL:
03.05 - RENAUD - Vorst Nationaal, Brussel (B)
20.05 - MOSTLY AUTUMN - 013, Tilburg (NL)
08.06 - THE WHO - Sportpaleis, Antwerpen (B)
27.06 - PORCUPINE TREE - Hof Ter Lo, Antwerpen (B)
0
geplaatst: 11 april 2007, 18:18 uur
eergister marianne faithful nog gezien, was erg mooi! vooral haar eigen werk (lucy jordan e.d.). Ingehouden en met veel gevoel.
0
geplaatst: 11 april 2007, 18:36 uur
c-moon schreef:
- The Smashing Pumpkins
(B)
- The Smashing Pumpkins
(B)Ik heb 4 herinneringen in mijn gsm gezet om de ticketverkoop zeker niet te vergeten en 3 wekkers gezet om zeker op tijd wakker te worden. Om 11u probeerden zowel ik als mijn vader (andere pc) als de persoon met wie ik ga tickets te bemachtigen. We hebben dus serieus ons best gedaan en jawel, deze jongen gaat naar:
SMASHING PUMPKINS (26/05, AB, Brussel)
ps: Ik wil er nog even voor de duidelijkheid bij zeggen: als ik méér dan 2 tickets had gehad, had ik ze aan de gewone prijs verkocht. Het was dus zéker niet mijn bedoeling om eBaywinsten te maken, want dat vind ik schandalig!! Dit even voor de goede orde!
Maar ik heb toch maar 2 tickets, dus sorry C-moon...
0
geplaatst: 11 april 2007, 22:31 uur
ZERO schreef:
Ik heb 4 herinneringen in mijn gsm gezet om de ticketverkoop zeker niet te vergeten en 3 wekkers gezet om zeker op tijd wakker te worden. Om 11u probeerden zowel ik als mijn vader (andere pc) als de persoon met wie ik ga tickets te bemachtigen. We hebben dus serieus ons best gedaan en jawel, deze jongen gaat naar:
ps: Ik wil er nog even voor de duidelijkheid bij zeggen: als ik méér dan 2 tickets had gehad, had ik ze aan de gewone prijs verkocht. Het was dus zéker niet mijn bedoeling om eBaywinsten te maken, want dat vind ik schandalig!! Dit even voor de goede orde!
Maar ik heb toch maar 2 tickets, dus sorry C-moon...
(quote)
Ik heb 4 herinneringen in mijn gsm gezet om de ticketverkoop zeker niet te vergeten en 3 wekkers gezet om zeker op tijd wakker te worden. Om 11u probeerden zowel ik als mijn vader (andere pc) als de persoon met wie ik ga tickets te bemachtigen. We hebben dus serieus ons best gedaan en jawel, deze jongen gaat naar:
Maar ik heb toch maar 2 tickets, dus sorry C-moon...Foei. Leedvermaak. Helemaal niet zo erg grappig.
Ik moest ocharme EEN ticketje hebben, had daarvoor géén wekker nodig. Stond op tijd op, enz. enz..
Alsof ik mijn best gedaan heb?
Er was geen doorkomen aan, al voor 11 uur lag de Ab site plat. Refreshen, verschillende browsers etc (ja, ik héb maar één toestel en geen 'hulpjes' )... en als de site dan toch bschikbaar was, was alles natuurlijk te laat. Ach. Ja. Na twee maal naast The Police-tickets te hebben gegrepen kan dit er ook nog wel bij zeker?
Afijn,gelukkig zijn er nog tal van andere concerten waar je nog wel op 'normale' wijze aan tickets voor kan geraken...
0
geplaatst: 12 april 2007, 12:17 uur
Vandaag kwam het kaartje voor Joe Jackson (7 juni) in de Elizabethzaal aan 

* denotes required fields.