MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Dijkpop

zoeken in:
Nog geen topic over Dijkpop? Het jaarlijks terugkerend festival in mijn woonplaats. Ooit stonden hier de Red Hot Chili Peppers en de Easybeats.

Het programma voor deze keer is:

13.15 uur - Pun!ca
14.30 uur - Lefties Soul Connection
15.55 uur - GEM
17.20 uur - The Answer
18.45 uur - IOS
20.10 uur - The Sheer
21.35 uur - Zuco 103
23.00 uur - The Shavers
00.25 uur - Australian Nirvana

Zij ook: http://www.dijkpop.nl/phpwcms/index.php?nieuws

avdj schreef:
Ooit stonden hier de Red Hot Chili Peppers

Haha, geloof je dat echt? Er heeft wel ooit een bandje uit de regio gestaan genaamd The Red Hot Peppers (zonder Chili dus, en dat scheelt heel wat ). Overigens een hartstikke leuk festival, ik kom er jaarlijks.

Dijkpop moet over twee jaar het Haldern worden van Nederland!

soit schreef:
Dijkpop moet over twee jaar het Haldern worden van Nederland!

Nou dat zit er niet in denk ik, de laatste jaren zit er weinig tot geen progressie in de programmering (overigens bestaat het festival al dik 20 jaar).

Ja, ga dit jaar ook heen. (morgen)
Hoor van meerdere dat het slappe kutbandjes zijn.
Ken ze eerlijk gezegd niet echt. (The Sheer dan wel)
Ik zie het wel of er wat leuks komt.

Inderdaad héél veel middenmoot. The Answer is een positieve uitzondering. Een mengelmoes van Led Zeppelin en AC/DC maken het voor mij dé band van Dijkpop 2006. GEM vond ik geen klap aan, The Sheer was wel aardig en IOS is te zoet voor mij.

later meer....

Gast
geplaatst: vandaag om 08:55 uur

geplaatst: vandaag om 08:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.