Muziek / MusicMeter Live! / Parkpop
zoeken in:
0
geplaatst: 20 juni 2006, 14:02 uur
Wie o wie, is erbij?
A.s zondag 25 juni @ Zuiderpark te Den Haag.
Optredens van o.a. GEM, The Sheer, The Kooks, Postman, Infadels, Kelis, Normaal, Ilse DeLange, Senna, The Partysquad, Ziggi, Kaizers Orchestra, Melanie C en meer!
A.s zondag 25 juni @ Zuiderpark te Den Haag.
Optredens van o.a. GEM, The Sheer, The Kooks, Postman, Infadels, Kelis, Normaal, Ilse DeLange, Senna, The Partysquad, Ziggi, Kaizers Orchestra, Melanie C en meer!
0
geplaatst: 20 juni 2006, 14:05 uur
Ik ga wel even kijken aangezien het niet zo ver is voor mij. Niet echt mijn muziek (Normaal is wel gaaf natuurlijk), maar altijd wel gezellig.
0
geplaatst: 20 juni 2006, 14:47 uur
Hangt af van wanneer Nederland weer moet spelen.....en in Amsterdam is ook nog het roots-festival.... dus 1 ding is zeker.....het is nog niet zeker of ik ga 

0
geplaatst: 20 juni 2006, 14:52 uur
bonothecat schreef:
Hangt af van wanneer Nederland weer moet spelen.....en in Amsterdam is ook nog het roots-festival.... dus 1 ding is zeker.....het is nog niet zeker of ik ga

Daar had ik nog helemaal niet bij stilgestaan

Hm, ze moeten maar gewoon 1e worden dan, zouden er geen schermen hangen daar dan ofzo?
0
geplaatst: 20 juni 2006, 16:42 uur
Ik ga zo goed als zeker niet, en dat terwijl dit het eerste jaar is dat het programma eigenlijk best interessant is (Infadels, Kooks, Gem).
0
geplaatst: 20 juni 2006, 17:28 uur
Ik ga denk ik ook wel ja. Kelis, Kooks en Infadels klinkt behoorlijk goed 

0
geplaatst: 24 juni 2006, 08:12 uur
Ik ga nu zeker wel....het wordt een weekendje den haag/delft! En zondagmiddag op tijd naar Amsterdam, om waarschijnlijk in het uylenstede cafe voetbal te gaan kijken.
0
geplaatst: 25 juni 2006, 17:48 uur
The Sheer en The Kooks gezien......en toen had ik wegens water mijn zwembandjes nodig
Dus op tijd naar huis. The Sheer stond als een huis....erg goed. The Kooks in niet meer dan het zoveelste indie bandje wat mij betreft.
Dus op tijd naar huis. The Sheer stond als een huis....erg goed. The Kooks in niet meer dan het zoveelste indie bandje wat mij betreft.
0
geplaatst: 25 juni 2006, 17:52 uur
Ik ben blij dat ik niet gegaan ben (al is het op fietsafstand), gezien het weer. The Kooks waren op TV wel leuk, maar niet iets dat me lang bij zal blijven. Blijft Infadels over, maar die heb ik al gezien.
Kelis is natuurlijk ook wel leuk, maar is zij nog op komen dagen? Ik begreep dat ze een hoop optredens heeft afgelast.
Kelis is natuurlijk ook wel leuk, maar is zij nog op komen dagen? Ik begreep dat ze een hoop optredens heeft afgelast.
0
geplaatst: 26 juni 2006, 15:19 uur
Garland Jeffreys en Normaal vond ik nog het leukst. Al die "the" bandjes begin ik een steeds grotere éénheidsworst te vinden. Veel verder dan "wel aardig" kom ik daar dan ook niet.
0
geplaatst: 26 juni 2006, 18:42 uur
Infadels waren geweldig, The Kooks wel aardig niet veel bijzonders. En Garland Jeffreys vond ik ook wel goed 

0
geplaatst: 26 juni 2006, 18:44 uur
Jullie hebben toch echt verkeerd gekeken geloof ik.. Infadels waren zeer matig vond ik. Sheer was ok, maar minder dan de vorige keer toen ik ze zag. Uitschieters waren simpelweg Babylon Circus en natuurlijk Kaizers Orchestra dat een fantastische live-show neerzette. Hulde 

0
geplaatst: 28 juni 2006, 16:59 uur
Ben er ook geweest. Gem was op zich wel redelijk, kooks vond ik tegenvallen en babylon circus vond ik super. Qua muziek niet helemaal mijn smaak, maar het was wel een feest! Ik ging eigenlijk voor Infadels, maar door het super slechte weer en mijn kleding keuze (korte broek en hemd) ben ik eerder weg gegaan. Volgens mij staat op 3voor12 nog wel het een en ander aan optredens.
0
geplaatst: 21 juni 2010, 15:40 uur
Vervanger is nu ook bekend: de homofobe Beenie Man. Ze zullen hem wel netjes gevraagd hebben om niet z'n fijne tekst "I'm dreaming of a new Jamaica, come to execute all the gays" te zingen om zo het open en vriendelijke karakter te waarborgen...
click

click

0
Gallow
geplaatst: 21 juni 2010, 17:06 uur

straks krijgen we gewoon een optreden van de gebroeders co

0
geplaatst: 21 juni 2010, 17:36 uur
Een zegsvrouw van Parkpop laat weten dat met de reggaezanger was afgesproken dat hij geen homo-onvriendelijke teksten op Parkpop ten gehore zou gaan brengen. ''Maar we hebben sinds het bekendmaken van zijn naam zoveel reacties gekregen, dat we geen enkel risico willen nemen'', legt ze uit.
Dat soort artiesten moet je toch niet willen...
Snoop werd trouwens verboden vanwege mogelijke rellen tussen voetbalhooligans, is vandaag definitief duidelijk geworden. Toch in- en intriest.

0
Benno
geplaatst: 21 juni 2010, 18:36 uur
Voetbalhooligans? Wat hebben die met Snoop Dogg te maken?
0
Gallow
geplaatst: 21 juni 2010, 18:59 uur
Snoop Dogg heeft in het verleden welleens in een Ajax shirt opgetreden, en als je dan in Den Haag staat... Snap de link eigelijk ook niet zo goed en dit is het beste wat ik kan bedenken.
0
geplaatst: 21 juni 2010, 19:04 uur
Wat een drogredenen om Snoop te verbieden. Nederland mag wel iets meer "politiestaat" worden. Overlast hard aanpakken.
0
geplaatst: 21 juni 2010, 22:09 uur
Wat een prachtige soap is het aan het worden.
Hilarisch is ook de redenatie "nu komt Snoop dog niet, dus komen de relschoppers ook niet."
Hilarisch is ook de redenatie "nu komt Snoop dog niet, dus komen de relschoppers ook niet."
0
Benno
geplaatst: 22 juni 2010, 10:18 uur
En Beenie Man komt ook niet 
Tijd om Kane/Golden Earring/Anouk/Krezip te bellen...

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 22 juni 2010, 10:31 uur
Benno schreef:
Dan komen de MuMe-hooligans.
0
geplaatst: 2 mei 2012, 15:05 uur
De complete line-up is bekend. Amy MacDonald, Blaudzun, The Asteroids Galaxy Tour en Dry the River komen oa optreden.
* denotes required fields.