MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Tool komt naar Vorst Nationaal

zoeken in:
"Vijf jaar na Lateralus pikt Tool de draad weer op en gaat het de strijdt met de demonen opnieuw aan op hun jongste album 10.000 Days. De titel verwijst naar de moeder van frontman Maynard James Keenan die 10.000 dagen oftewel flink 27 jaar na het krijgen van een beroerte, die haar gedeeltelijk verlamde, overleed. Met gitzwarte songs, woeste metalgitaren, overdonderende bassen en angstaanjagende geluidseffecten weet de groep elkeen in de ban te houden. Tool zoekt de uitersten op en sinds het meesterwerk Aenima breidt het leger volgelingen zich steeds uit. Live zijn ze telkens weer overdonderend. De bijna hypnotiserende visuals die Tool keer op keer op de concertgangers loslaat maakt dat hun concerten visionaire vormen krijgen. Eerder deze zomer meedogenloos sterk op de openingsdag van Rock Werchter. Op 10 november komt Tool naar Vorst Nationaal. Het is alweer van Ozzfest 2002 geleden dat ze in een Belgische concertzaal te gast waren. Niet te missen, dat concert in Vorst Nationaal deze herfst want Tool verkeert in bloedvorm en is één van de overweldigendste live groepen van het moment."

Tickets kunnen vanaf vrijdag 28 juli om 9u gereserveerd worden.

http://www.proximusgoformusic.be/nl/event.php?event_id=124574

En 9 november naar Rotterdam
Ole Ole Ole Ole

Omayyad
Sonic Nurse schreef:
En 9 november naar Rotterdam
Ole Ole Ole Ole

en wellicht op 8 november ook....

Ik ben 27 juni in HMH geweest.... ik vond het een fantastisch concert wat ik niet had willen missen...!

UmmaGumma 44 schreef:
Ik ben 27 juni in HMH geweest.... ik vond het een fantastisch concert wat ik niet had willen missen...!

Ben ik ook geweest en had het zeker niet willen missen. Alleen is de HMH veel geschikter om een band als TOOL te zien denk ik. Ze zetten toch een redelijk intieme sfeer neer en daar is AHOY te groot voor.
Voordeel is wel dat het lekker dicht bij is.

Omayyad
Sonic Nurse schreef:
Ben ik ook geweest en had het zeker niet willen missen. Alleen is de HMH veel geschikter om een band als TOOL te zien denk ik. Ze zetten toch een redelijk intieme sfeer neer en daar is AHOY te groot voor.

Ach... ze spelen ook op Pinkpop en Werchter, dus Ahoy' moet ook wel lukken. Ik ben het wel met je eens dat HMH geschikter is, maar dat heeft meer met de akoestiek van Ahoy' te maken.

Omayyad schreef:
(quote)

Ach... ze spelen ook op Pinkpop en Werchter, dus Ahoy' moet ook wel lukken. Ik ben het wel met je eens dat HMH geschikter is, maar dat heeft meer met de akoestiek van Ahoy' te maken.

Ik zou ze ook niet willen zien op festivals als Pinkpop en Werchter maar dat terzijde.
Haha.. als het op 9 nov is kunnen we gelijk even naar Huis & Appartement 2006

Omayyad
Sonic Nurse schreef:
Ik zou ze ook niet willen zien op festivals als Pinkpop en Werchter maar dat terzijde.

Ik ook niet, maar dat geldt voor meerdere bands...

Trouwens; sigaretten niet vergeten he

En op 9 November in Ahoy Rotterdam

Omayyad
VanDeGriend schreef:
En op 9 November in Ahoy Rotterdam

Zie hierboven...

Dat wordt allebei!!!!!!!!!

Omayyad schreef:
(quote)

Zie hierboven...
Aha

Exfrozen schreef:

Dat wordt allebei!!!!!!!!!

Misschien wel alle 3
Zie: www.toolband.com

, maar begint de kaartverkoop nou morgen? want ik ben morgen jarig en ik ga naar Walibi vroeg, dus dat zou niet echt goed uitkomen.

Omayyad
zaterdag voor Ahoy'
vrijdag voor Voorst Nationaal

Mooi dankuwel

Het wordt mijn LIVE TOOL DOOP !!!!

Hoi hoi.... Kan nie wachten!!!!

Lin

ik heb mn omgeving al zo afgericht dat ik van drie mensen een telefoontje kreeg dat de vvk voor ahoy zaterdag begint!!

ik ga alvast liggen bij t postkantoor denk ik

Lin schreef:

ik heb mn omgeving al zo afgericht dat ik van drie mensen een telefoontje kreeg dat de vvk voor ahoy zaterdag begint!!

ik ga alvast liggen bij t postkantoor denk ik

Neem dan maar een slaapzak en wat proviand alsook TOOL-CDtje's mee he LIN

Count me in.

Omayyad
De kaarten voor Ahoy' zijn besteld...

Lin
de kaarten voor ahoy zijn binnen

Omayyad
Zelfs nu kan je nog arenakaarten bestellen...

Overigens proficiat met de aanschaf!

Lin
Omayyad schreef:
Zelfs nu kan je nog arenakaarten bestellen...

Overigens proficiat met de aanschaf!

van hetzelfde

Nou dat loopt minder storm dan gedacht. Kaartje is geregeld.

Omayyad
Ahoy' is natuurlijk wel 'wat' groter dan HMH...

Lin
oh oh oh wat een blije linnepin toch weer

Omayyad

(afbeelding)

Omayyad
Momenteel zijn er ook nog kaarten voor het concert in Brussel...

Gast
geplaatst: vandaag om 18:23 uur

geplaatst: vandaag om 18:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.