Muziek / MusicMeter Live! / Tool komt naar Vorst Nationaal
zoeken in:
0
geplaatst: 29 juli 2006, 10:48 uur
Maar dan nog. Ik heb al vaak na 15 minuten ofzo achter het net moeten vissen. Maar goed. Beter zo dan voor veel geld een tweede ring kaart op ebay.Zal Aenema en Undertow maar eens uit t platic gaan halen dan
0
geplaatst: 29 juli 2006, 10:49 uur
precies 
en dan kunnen de mensen die vorige keer misgrepen ook eens naar t (tweede) beste concert van t jaar gaan kijken

en dan kunnen de mensen die vorige keer misgrepen ook eens naar t (tweede) beste concert van t jaar gaan kijken

0
Omayyad
geplaatst: 29 juli 2006, 10:52 uur
Lin schreef:
precies
precies

Inderdaad.
Ik twijfel overigens momenteel nog altijd tussen het concert van Radiohead in HMH, David Gilmour in Royal Albert Hall of Tool in HMH als beste concert van het jaar...
Eind augustus nog een keer naar Radiohead en begin november naar Tool om nog eens een vergelijkend onderzoek te doen...
0
geplaatst: 29 juli 2006, 10:53 uur

ik zie dit jaar naast tool nog porcupine tree, verder nog niks gepland
0
Omayyad
geplaatst: 29 juli 2006, 11:02 uur
Daar ga ik ook nog heen. Zorg dat je het voorprogramma niet mist... Kruising tussen Portishead en de latere The Gathering.
0
geplaatst: 29 juli 2006, 11:03 uur
ik mis nooit wat, ben dr ruim op tijd 
nou ja, dan zie ik je daar wel

nou ja, dan zie ik je daar wel

0
geplaatst: 29 juli 2006, 17:05 uur
Is er een speciale kledijcode die je moet respecteren en waaraan je andere musicmetergebruikers kunt herkennen?
0
Omayyad
geplaatst: 29 juli 2006, 17:25 uur
Jij hebt duidelijk de rubriek "Metal een anti-cultuur?" nog niet gelezen...

0
geplaatst: 29 juli 2006, 17:30 uur
Kaarten voor de AHOY
Vanuit Duitsland geregeld!
Vet dat er veel musicmeters gaan
Dit keer wil ik jullie wel herkennen! Ik ga sowieso met een groep van 7 mensen 
Vanuit Duitsland geregeld!Vet dat er veel musicmeters gaan
Dit keer wil ik jullie wel herkennen! Ik ga sowieso met een groep van 7 mensen 
0
geplaatst: 29 juli 2006, 17:31 uur
Omayyad schreef:
(quote)

Die snap ik niet? Welke pagina?
0
Omayyad
geplaatst: 29 juli 2006, 17:37 uur
Exfrozen schreef:
Hier wordt iets gezegd over het dragen van shirts met afbeeldingen van de favoriete band van de betreffende persoon...

0
geplaatst: 29 juli 2006, 17:49 uur
Ja dat heb ik ook wel gelezen
, maar de bedoeling van de MusicMeter shirt is dan wel dat we de andere Musicmetermensen kunnen herkennen tijdens concerten 
, maar de bedoeling van de MusicMeter shirt is dan wel dat we de andere Musicmetermensen kunnen herkennen tijdens concerten 
0
Omayyad
geplaatst: 29 juli 2006, 17:53 uur
Exfrozen schreef:
klopt helemaal, maar het neigt toch wel een beetje naar kliekvorming...

0
geplaatst: 29 juli 2006, 18:05 uur
Ligt er aan of je herkent wil worden door de andere Musicmetertjes
0
geplaatst: 30 juli 2006, 00:25 uur
Gajarigon schreef:
Is er een speciale kledijcode die je moet respecteren en waaraan je andere musicmetergebruikers kunt herkennen?
Zelf heb ik, zoals bij een aantal users bekend, een kluk kluk pak. Is dat niet wat als corporate MuMe identity ?
0
geplaatst: 31 juli 2006, 18:18 uur
Ach, ik kan het niet laten. Na Music Hall dan toch maar kaartjes besteld voor Tool in mijn vaderland. Ik zou het me zeker beklagen moest ik niet geweest zijn.
0
geplaatst: 31 juli 2006, 21:45 uur
Misschien hoog opgetrokken witte sportkousen in sandalen. Kwestie dat het toch wat moet opvallen.
0
geplaatst: 31 juli 2006, 22:01 uur
Gajarigon schreef:
Misschien hoog opgetrokken witte sportkousen in sandalen. Kwestie dat het toch wat moet opvallen.

0
geplaatst: 4 augustus 2006, 12:02 uur
En wie zal diegene zijn met het "Tool" t-shirt? ;-D
Nee, maar zo'n MuMe-t-shirt: niks op tegen hoor
Nee, maar zo'n MuMe-t-shirt: niks op tegen hoor

0
geplaatst: 21 augustus 2006, 12:34 uur
Is het niet schandalig? Ik heb mijn ticket besteld voor Tool 10 november in Vorst Nationaal te Brussel en reeds gekregen, maar dit weekend zorgden Pukkelpop en deze morgen TMF België voor verwarring en lichte paniek.
Op Pukkelpop werd namelijk tussen de optredens op de schermen diverse toekomstige optredens geprojecteerd waaronder ook Tool. Tool zou zogenaamd spelen op woensdag 8 november in de Brabanthal te Leuven..
Deze morgen was dan op TMF te lezen dat Tool op vrijdag 10 november speelt in het Sportpaleis te Antwerpen..
Een mens zou niet meer gerust zijn...
Op Pukkelpop werd namelijk tussen de optredens op de schermen diverse toekomstige optredens geprojecteerd waaronder ook Tool. Tool zou zogenaamd spelen op woensdag 8 november in de Brabanthal te Leuven..
Deze morgen was dan op TMF te lezen dat Tool op vrijdag 10 november speelt in het Sportpaleis te Antwerpen..
Een mens zou niet meer gerust zijn...
0
geplaatst: 22 augustus 2006, 01:40 uur
Om je uit je verwarring te halen.. ER KOMT EEN EXTRA CONCERT in de Brabanthal, Leuven..; 

0
geplaatst: 22 augustus 2006, 12:39 uur
c-moon schreef:
Om je uit je verwarring te halen.. ER KOMT EEN EXTRA CONCERT in de Brabanthal, Leuven..;

OK, bedankt!
0
geplaatst: 22 augustus 2006, 22:39 uur
Hmm sorry, maar op http://www.toolband.com/tour/index.html staan het vorst concert er niet meer bij. en op www.toolband.com staat dat het is veranderd... niet toegevoegd.
Ik hoop maar dat die deksele amerikanen zich vergist hebben. Anders ga ik al mijn toolstemmen verlagen met 1 ster. Neen, met een halve. Nou ja ik zal gewoon niet blij zijn.
Ik hoop maar dat die deksele amerikanen zich vergist hebben. Anders ga ik al mijn toolstemmen verlagen met 1 ster. Neen, met een halve. Nou ja ik zal gewoon niet blij zijn.
0
geplaatst: 24 augustus 2006, 00:10 uur
Er zijn mensen die al naar Goformusic gemaild hebben en het gaat om een foutje op toolband.com. Beide concerten (8 nov en 10 nov) gaan gewoon door!
Het concert in de Brabanthal is dus wel degelijk EXTRA! 
Het concert in de Brabanthal is dus wel degelijk EXTRA! 
* denotes required fields.