MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Tool komt naar Vorst Nationaal

zoeken in:
Lin
draai nu gelijk t concert van hmh, weer even nodig
mooie foto

Omayyad schreef:
Ahoy' is natuurlijk wel 'wat' groter dan HMH...
Maar dan nog. Ik heb al vaak na 15 minuten ofzo achter het net moeten vissen. Maar goed. Beter zo dan voor veel geld een tweede ring kaart op ebay.Zal Aenema en Undertow maar eens uit t platic gaan halen dan

Lin
precies
en dan kunnen de mensen die vorige keer misgrepen ook eens naar t (tweede) beste concert van t jaar gaan kijken

Omayyad
Lin schreef:
precies
en dan kunnen de mensen die vorige keer misgrepen ook eens naar t (tweede) beste concert van t jaar gaan kijken

Inderdaad.

Ik twijfel overigens momenteel nog altijd tussen het concert van Radiohead in HMH, David Gilmour in Royal Albert Hall of Tool in HMH als beste concert van het jaar...

Eind augustus nog een keer naar Radiohead en begin november naar Tool om nog eens een vergelijkend onderzoek te doen...

Lin

ik zie dit jaar naast tool nog porcupine tree, verder nog niks gepland

Omayyad
Daar ga ik ook nog heen. Zorg dat je het voorprogramma niet mist... Kruising tussen Portishead en de latere The Gathering.

Lin
ik mis nooit wat, ben dr ruim op tijd
nou ja, dan zie ik je daar wel

hier zijn ze ook

Is er een speciale kledijcode die je moet respecteren en waaraan je andere musicmetergebruikers kunt herkennen?

Tegen die tijd komt de MusicMeter t-shirt wel uit.

Omayyad
Exfrozen schreef:
Tegen die tijd komt de MusicMeter t-shirt wel uit.

Jij hebt duidelijk de rubriek "Metal een anti-cultuur?" nog niet gelezen...

Kaarten voor de AHOY Vanuit Duitsland geregeld!
Vet dat er veel musicmeters gaan Dit keer wil ik jullie wel herkennen! Ik ga sowieso met een groep van 7 mensen

Omayyad schreef:
(quote)

Jij hebt duidelijk de rubriek "Metal een anti-cultuur?" nog niet gelezen...

Die snap ik niet? Welke pagina?

Omayyad
Exfrozen schreef:
Die snap ik niet? Welke pagina?

Hier wordt iets gezegd over het dragen van shirts met afbeeldingen van de favoriete band van de betreffende persoon...

Ja dat heb ik ook wel gelezen , maar de bedoeling van de MusicMeter shirt is dan wel dat we de andere Musicmetermensen kunnen herkennen tijdens concerten

Omayyad
Exfrozen schreef:
Ja dat heb ik ook wel gelezen , maar de bedoeling van de MusicMeter shirt is dan wel dat we de andere Musicmetermensen kunnen herkennen tijdens concerten

klopt helemaal, maar het neigt toch wel een beetje naar kliekvorming...

Zou jij er niet eentje willen hebben dan

Omayyad
Exfrozen schreef:
Zou jij er niet eentje willen hebben dan

Wat denk je?

Ligt er aan of je herkent wil worden door de andere Musicmetertjes

Nou deze keer maar een blauw streepje in me nek ;p?

Gajarigon schreef:
Is er een speciale kledijcode die je moet respecteren en waaraan je andere musicmetergebruikers kunt herkennen?

Zelf heb ik, zoals bij een aantal users bekend, een kluk kluk pak. Is dat niet wat als corporate MuMe identity ?

Ach, ik kan het niet laten. Na Music Hall dan toch maar kaartjes besteld voor Tool in mijn vaderland. Ik zou het me zeker beklagen moest ik niet geweest zijn.

Misschien hoog opgetrokken witte sportkousen in sandalen. Kwestie dat het toch wat moet opvallen.

Lin
Gajarigon schreef:
Misschien hoog opgetrokken witte sportkousen in sandalen. Kwestie dat het toch wat moet opvallen.

En wie zal diegene zijn met het "Tool" t-shirt? ;-D

Nee, maar zo'n MuMe-t-shirt: niks op tegen hoor

Is het niet schandalig? Ik heb mijn ticket besteld voor Tool 10 november in Vorst Nationaal te Brussel en reeds gekregen, maar dit weekend zorgden Pukkelpop en deze morgen TMF België voor verwarring en lichte paniek.
Op Pukkelpop werd namelijk tussen de optredens op de schermen diverse toekomstige optredens geprojecteerd waaronder ook Tool. Tool zou zogenaamd spelen op woensdag 8 november in de Brabanthal te Leuven..
Deze morgen was dan op TMF te lezen dat Tool op vrijdag 10 november speelt in het Sportpaleis te Antwerpen..
Een mens zou niet meer gerust zijn...

Om je uit je verwarring te halen.. ER KOMT EEN EXTRA CONCERT in de Brabanthal, Leuven..;

c-moon schreef:
Om je uit je verwarring te halen.. ER KOMT EEN EXTRA CONCERT in de Brabanthal, Leuven..;

OK, bedankt!

Hmm sorry, maar op http://www.toolband.com/tour/index.html staan het vorst concert er niet meer bij. en op www.toolband.com staat dat het is veranderd... niet toegevoegd.

Ik hoop maar dat die deksele amerikanen zich vergist hebben. Anders ga ik al mijn toolstemmen verlagen met 1 ster. Neen, met een halve. Nou ja ik zal gewoon niet blij zijn.

Er zijn mensen die al naar Goformusic gemaild hebben en het gaat om een foutje op toolband.com. Beide concerten (8 nov en 10 nov) gaan gewoon door! Het concert in de Brabanthal is dus wel degelijk EXTRA!

Gast
geplaatst: vandaag om 09:26 uur

geplaatst: vandaag om 09:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.