MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Jethro Tull in Nederland

zoeken in:
De Britse progressieve rockband Jethro Tull geeft 2 juni 2007 een 'full electric' concert in de Waerdse Tempel te Heerhugowaard. Ze zullen een electrische viool-speelster menemen die geintegreerd wordt in de set (Anna Phoebe, bekend als de solovioliste van de symforockers Trans-Siberian Orchestra).

Lijkt me erg cool, en na de acoustische en orkestrale avonturen van Ian Anderson de laatste 2 jaar ben ik wel weer toe aan wat lawaaierigs van deze band.

Let our ears bleed again Jethro Tull!

En in België de dag daarvoor (Vorst - 1 juni), thyson zal aanwezig zijn!

thyson schreef:

Daar zit ik ook sterk aan te denken, mits ze met de volledige band komen. Dat akoestische was leuk voor een keer (heel erg leuk zelfs ), maar ik hou het toch bij de elektrische show...

Lin
ik heb kaartjes (voor 2 juni)

Lin schreef:
ik heb kaartjes (voor 2 juni)

Heerhugowaard is me toch een beetje ver, en ik heb die dag al wat anders...

Lin
ik weet amper waar t ligt, maar dat zien we dan wel weer

Lin schreef:
ik weet amper waar t ligt, maar dat zien we dan wel weer

Ergens bovenin Noord-Holland. Dan is Brussel beter bereisbaar voor me.

Ongelooflijk, Heerhugowaard. Dat moet voor mij de meest bereikbare plek zijn die OOIT op Musicmeter genoemd is, ha haha.

Klinkt wel leuk, dit concert in Heerhugowaard. Is vanuit Den Helder dan ook prima bereikbaar.

Mmmm, het wordt toch tijd voor een nieuw album, dacht ik zo.
Ik heb Tull drie keer mogen aanschouwen, waarvan de laatste: de akoestische show in Tilburg.
En zeker Cygnus, de electrische show kan ook mij meer bekoren.

Ik heb nog een kaart voor Heerhugowaard beschikbaar, interesse graag per pm melden..

Lijkt me toch wel leuk, maar morgen is een beetje vroeg dag. Ik heb goede herinneringen aan de A toer met Eddie Jobson op de electrieke viool. Al was dat wel in een uitverkocht Ahoy. Maar ja..., een paar jaartjes geleden natuurlijk.

En nog steeds een kaart over

thyson schreef:

Instrumentaal staat de band er nog steeds. Hoogtepunten: Thick as a Brick (11minuten), Jack in the Green en My God. MAAR.... Ian Andersons stem laat het afweten. Tijdens de full electric stukken kwam hij niet door en hij durfde met moeite hoge zanglijnen aan. Dit jammerlijke ouderdomsverschijnsel werd slim gecompenseerd door dat andere wapen van Anderson, zijn fluit . Met als gevolg dat een krachtig rocknummer als Aqualung nu een uitgesponnen symfonisch stuk was. Een beetje jammer. Edoch, een geslaagde avond!

Was leuk dit concert .

Ze zullen een electrische viool-speelster menemen die geintegreerd wordt in de set (Anna Phoebe, bekend als de solovioliste

Heb ik niet gehoord, maar was evengoed gezellig

Ze zullen een electrische viool-speelster menemen die geintegreerd wordt in de set (Anna Phoebe, bekend als de solovioliste

Dat was tijdens de vorige akoestische tour. Nu waren ze weer met de hele band...

Gast
geplaatst: vandaag om 16:33 uur

geplaatst: vandaag om 16:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.