MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / New Wave meetings

zoeken in:
Lin
Ik ben er de 5e bij

Ik ben er op 3 en 5 maart.

Vrijdag

een wave meeting, lijkt me zeker wel interessant maar helaas kan ik beide dagen niet.

Lin
Paul is er nu, ben erg benieuwd... (weinig MuMe-ers in Ridderkerk denk ik, dat zal vrijdag hopelijk anders zijn)

Was inderdaad erg rustig maar dat vond ik in elk geval niet erg. Zo was er voor en na het optreden ook volop de tijd om met Justin en de andere bandleden te praten. Grappige bijkomstigheid: door omstandigheden speelt Justin tijdens de optredens in NL op mijn gitaar. (Om dezelfde reden speelt hij ook niet op zijn eigen keyboard maar op een geleende oude Korg.)
En hoe was het: na een iets onwennige start (voor Justin ook nog eens heel logisch omdat hij niet eens op zijn eigen instrumenten speelde) begonnen ze steeds meer te spetteren tot op het laatst de vonken er vanaf vlogen. Terwijl ik er net lekker inkwam was het ineens afgelopen. Het duurde dus eigenlijk wat tekort (nu ik dit zo teruglees lijkt het wel alsof ik het over seks heb... )
Ik heb in elk geval volop genoten, ook van Cradle, maar die had ik natuurlijk al vaker live gezien en gehoord.
Het was ook heel leuk om Justin te ontmoeten, iemand met wie ik al bijna 3 jaar contact heb via e-mail, die zelfs een nummer van mijn eigen cd heeft ingezongen, maar die ik nog nooit in levende lijve had ontmoet.
Van een mumemeeting was niet echt sprake. Alleen Sater was er. Vrijdag zal dat vast anders zijn.
Komt dat zien komt dat zien!

Sheplays
reptile71 schreef:
door omstandigheden speelt Justin tijdens de optredens in NL op mijn gitaar.
Komt dat zien komt dat zien!

Woah, een demonstratie van Paul's gitaar

Ik ga maar eens proberen het concert in Gouda bij te wonen!

Klinkt gaaf
Zolang hij maar meteen begint te spelen - het praten kan achteraf wel, ik wil graag alle muziek gehoord hebben voordat ik naar de bus moet gaan rennen

Lin
Ja jij hebt nog wel een terugreis voor de boeg he...

Ik ga morgen wel wat leuke foto's proberen te maken

@Sheplays: ik hoop echt dat je kan komen, lijkt me ook leuk om jou in levende lijve te ontmoeten.

@azra: ze spelen achterelkaar door, een paar nummers vloeien zelfs op een schitterende manier in elkaar over dus er gaat geen tijd verloren.

Ik heb echt heel veel zin in vrijdag! Hoop alleen dat ze ietsje langer spelen dan, maar ik verwacht van wel. Had namelijk ook te maken met het niet goed kunnen spelen van bepaalde nummers op dat keyboard zonder eerst te soundchecken. Ze begonnen dus zo goed als direct te spelen. Het geluid van het optreden van gisteravond is trouwens door Get Rhythm in zijn geheel opgenomen in zeer goede kwaliteit (als het allemaal goed gegaan is). Die opnames ga ik echt nog wel in handen krijgen.

reptile71 schreef:
Die opnames ga ik echt nog wel in handen krijgen.

En ik dus ook

Vast wel....

@Janine: ik zag dat je had bevestigd op FaceBook!

Sheplays
reptile71 schreef:
Vast wel....

@Janine: ik zag dat je had bevestigd op FaceBook!

Gisteren alleen Cradle in Get Rythm gekeken, door erg vroeg opstaan Feeding Fingers maar door de vingers moeten laten gaan.
Cradle, weer heerlijk compleet met drummer Peter Kahman, ging weer van kiet, zoals ten tijde zij speelde toen zij speelde voor Johan! en Sixteen Horsepower, echter nu met 2de gitariste erbij, gespeeld door Nina.

Intro was een (bekend) klassiek stukje, al weet ik niet meer welke, met een overdonderende intro (SWANS-achtig) van Ready.
Gevolgd door oa Maze, I is they is, Cry of Nature en Emma/Decades, speciaal voor Jan V en zijn Nieuwerkerkse vrienden ingelast (stond niet op de setlist).

Al met al beloofd het het mooie avond vrijdag te worden in Gouda.
Ik hoop er dan op tijd bij te kunnen zijn, want het verkeer en weer zijn vaak spelbreker.... en anders allemaal veel luisterplezier.

Ah, dan heb ik jou dus ook gezien.

Ik hoop dat ze I wanna be your dog van Iggy spelen

Gewoon om vragen.

reptile71 schreef:
Ah, dan heb ik jou dus ook gezien.

Dat kan best, ik denk jij 1 van de 2 die ik niet kon plaatsen

Waren er maar 3 man?

Grapje!

Ik blijf het jammer vinden dat ze niet in het zuiden spelen, dan was de kans groot dat ik er naar toe was gegaan.

Och, wat noem jij het zuiden?
Ik moet vanuit Midden-Limburg erheen

Lin
Kunnen jullie niet samen reizen?? Hoe meer mensen hoe beter

deric raven schreef:
Waren er maar 3 man?

Scheelde weinig hoor, maar vrijdag zal dat wel anders zijn. Ik vind dat je gewoon moet komen. Dit zijn geen concerten maar eerder een soort besloten feestjes: drankje en een babbeltje met de artiesten.

18.42 Weert spoor 2 -- 19.52 Utrecht spoor 8
19.59 Utrecht spoor 18a - 20.18 Gouda spoor 10
20.32 bus 180 @ station - 20.34 Doelenbrug

Ik neem 2 onwetenden mee vanuit hier!

Ik ben met bezig geweest ze in de Fenix Sittard of dat soort zalen te laten spelen, maar ok daar heerst de vorkeur voor lokalen of alleen buitenlandse bands, terwijl men daar van boven ook al als buitenland ziet, weliswaar fout buitenland dat wel....

Sheplays
Castle schreef:
Ik ben met bezig geweest ze in de Fenix Sittard of dat soort zalen te laten spelen, maar ok daar heerst de vorkeur voor lokalen of alleen buitenlandse bands, terwijl men daar van boven ook al als buitenland ziet, weliswaar fout buitenland dat wel....

O, geweldig

Opgelet: vanavond in De Gonz begint Cradle om 21.00 uur precies te spelen. Dus niet pas om 21.30 zoals op de flyer van De Gonz staat. Wees dus op tijd!
Feeding Fingers begint om ongeveer 22.15 uur.

Zo,
over een half uur de bus haha,

Justin, here I come

Ik heb er zin in!

Kan er helaas niet bij zijn - dubbele afspraak gemaakt: heb me vergist in dag (datum) dacht dat het morgenavond zou zijn. Balen dus! Veel plezier - allemaal; het had me tof geleken, zo'n intiem concert.

Jammer, Mju!

Gast
geplaatst: vandaag om 04:25 uur

geplaatst: vandaag om 04:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.