Muziek / MusicMeter Live! / New Wave meetings
zoeken in:
0
geplaatst: 14 februari 2007, 03:34 uur
Nee joh is meer een new wave feest, lekkere muziek joh! Lekker dansen enzo 

0
geplaatst: 14 februari 2007, 11:26 uur
0
geplaatst: 14 februari 2007, 12:08 uur
Sjonge jonge...
Edit: voor een "meeting" ben ik altijd wel hoewel ik wat betreft de rest een beetje een Friekkie-gevoel heb. En wat het kledingsadvies betreft heb ik niets in de kast liggen wat een beetje in de buurt komt
Edit: voor een "meeting" ben ik altijd wel hoewel ik wat betreft de rest een beetje een Friekkie-gevoel heb. En wat het kledingsadvies betreft heb ik niets in de kast liggen wat een beetje in de buurt komt

0
geplaatst: 14 februari 2007, 12:24 uur
ik ook niet dus dat maakt niks uit....
gewoon gezellig, een avondje goeie muziek met leuke mensen, wat wil je nog meer

0
geplaatst: 14 februari 2007, 12:25 uur
Lin schreef:
ik ook niet dus dat maakt niks uit....
Er is zat dat ik meer wil maar dit klinkt best goed ik ook niet dus dat maakt niks uit....

0
geplaatst: 14 februari 2007, 12:29 uur
Ik heb al jááááren geen agenda meer gezien
Maarre, ja ik vind 't wel leuk hoor
Ik hou het dagje vrij 
Maarre, ja ik vind 't wel leuk hoor
Ik hou het dagje vrij 
0
geplaatst: 14 februari 2007, 17:09 uur
0
luisteraart
geplaatst: 14 februari 2007, 17:09 uur
Ik zie wel of ik tijd en geld heb. Kleding heb ik in elk geval niet. (Nou ja, van die 'echte Gothickleding', kleding op zich heb ik natuurlijk wel)
Mocht het zo uitkomen wil ik voor een keertje wel weer mijn haar zwarten en touperen. Net als vroeger.
Mocht het zo uitkomen wil ik voor een keertje wel weer mijn haar zwarten en touperen. Net als vroeger.
0
geplaatst: 14 februari 2007, 17:10 uur
kleding heb ik ook niet, gewoon aandoen en eruit zien hoe en wat je leuk vindt, daar doen ze t maar mee....
tis volgende week al!
tis volgende week al!

0
luisteraart
geplaatst: 14 februari 2007, 17:13 uur
Lin schreef:
kleding heb ik ook niet, gewoon aandoen en eruit zien hoe en wat je leuk vindt, daar doen ze t maar mee....
tis volgende week al!
tis volgende week al!

Ik zie het. Dus niet eens meer tijd om mijn bierpens weg te trainen.
Nou ja, op zo'n korte termijn is wel leuk. Ik denk dat ik wel kom (daar in Dordrecht bedoel je, neem ik aan.)
0
geplaatst: 14 februari 2007, 17:13 uur
luisteraart schreef:
Nou ja, op zo'n korte termijn is wel leuk. Ik denk dat ik wel kom (daar in Dordrecht bedoel je, neem ik aan.)
(quote)
yep

0
geplaatst: 14 februari 2007, 17:32 uur
Was maar een ideetje dat new wave feest in Dord maar geloof dat het wel aanslaat he!
The Cureheads is in elk geval een hele goeie Cure coverband, wat ik ervan heb gehoord.... Ze schijnen zelfs een heleboel eigen fans te hebben dus...
The Cureheads is in elk geval een hele goeie Cure coverband, wat ik ervan heb gehoord.... Ze schijnen zelfs een heleboel eigen fans te hebben dus...
0
luisteraart
geplaatst: 14 februari 2007, 17:33 uur
OK. Ik kom voor zeker.
Ergens afspreken van te voren?
Ergens afspreken van te voren?
0
luisteraart
geplaatst: 14 februari 2007, 17:37 uur
Oh, maar ik bedoel niet 's middags al, maar gewoon dat we weten wie wie is. Als ik zomaar daar verschijn ga ik niet aan iedereen vragen of ze van de MM-goth-sekte zijn.
Moet er overigens van te voren een kaartje gekocht worden, of zou het toch wel niet vol zitten?
Moet er overigens van te voren een kaartje gekocht worden, of zou het toch wel niet vol zitten?
0
geplaatst: 14 februari 2007, 17:40 uur
luisteraart schreef:
Oh, maar ik bedoel niet 's middags al, maar gewoon dat we weten wie wie is. Als ik zomaar daar verschijn ga ik niet aan iedereen vragen of ze van de MM-goth-sekte zijn.
de MM goth sekte

goed plan ja, een centraal punt afspreken... ik ben er helemaal niet bekend dus laat dat graag aan anderen over
0
geplaatst: 14 februari 2007, 17:49 uur
musicfriek schreef:
Cool
Wil orbit wel uit zijn dak zien gaan op The Cure 
(quote)
Cool
Wil orbit wel uit zijn dak zien gaan op The Cure 
Zet de barricades, bescherm vrouwen en kinderen!!

0
Waar was het plan? Utrecht toevallig?
Edit: ik zie het al, Dordtmun.. eh drecht.
Edit: ik zie het al, Dordtmun.. eh drecht.
0
23 februari
80s Wave Party
Bands: The Cureheads & The Essence
Bibelot, Dordrecht
80s Wave Party
Bands: The Cureheads & The Essence
Bibelot, Dordrecht
* denotes required fields.