Muziek / MusicMeter Live! / The Police 2007
zoeken in:
0
geplaatst: 16 maart 2007, 15:47 uur
mesh schreef:
En dan ook nog in de Arena...
Als ze "De Do Do Do, De Da Da Da" spelen hoeven ze allen maar "Do... Da..." te zingen en de Arena doet de rest.
En dan ook nog in de Arena...
Als ze "De Do Do Do, De Da Da Da" spelen hoeven ze allen maar "Do... Da..." te zingen en de Arena doet de rest.
Is natuurlijk wel bagger dat ze zoveel vragen. Is weer zo'n zaak van: Fans betalen alles als ze hun maar kunnen zien.Dylan is nog goedkoper met zijn +/- 64 euri.

0
geplaatst: 17 maart 2007, 09:02 uur
OldSkool schreef:
Is natuurlijk wel bagger dat ze zoveel vragen. Is weer zo'n zaak van: Fans betalen alles als ze hun maar kunnen zien.
Dylan is nog goedkoper met zijn +/- 64 euri.
(quote)
Is natuurlijk wel bagger dat ze zoveel vragen. Is weer zo'n zaak van: Fans betalen alles als ze hun maar kunnen zien.Dylan is nog goedkoper met zijn +/- 64 euri.

bij Dylan is de kans 50/50 dat ie te verstaan is, dus om hem zeker 1x goed te zien moet je al twee keer gaan, is 2 x 64 euro. zo bezien is The Police niet duur.
dan nog: liever op bezoek bij The Police, dan andersom

0
Omayyad
geplaatst: 17 maart 2007, 16:30 uur
Cygnus schreef:
In Dusseldorf zijn staanplaatsen voor The Police ook flink aan de prijs: 94 euri...
Ik weet niet of het me dat waard is...
In Dusseldorf zijn staanplaatsen voor The Police ook flink aan de prijs: 94 euri...
Ik weet niet of het me dat waard is...Overigens is dat nog exclusief verzendkosten..., maar ik heb wel een kaartje...
0
geplaatst: 17 maart 2007, 18:02 uur
Omayyad schreef:
Overigens is dat nog exclusief verzendkosten..., maar ik heb wel een kaartje...
(quote)
Overigens is dat nog exclusief verzendkosten..., maar ik heb wel een kaartje...
voor iets meer heb je er nog de hele reutemeteut bij

0
geplaatst: 19 maart 2007, 16:35 uur
8 oktober in het Sportpaleis te Antwerpen. Gelukkig heb ik nog geen kaart voor A'dam of Dusseldorf gekocht.
0
geplaatst: 19 maart 2007, 22:40 uur
Heb je de prijzen gezien?!!!
Goedkoopste € 50 (zonder kosten)
nog ok.
Maar dan:
€ 80 en € 100 (!!!)
Goe bezig..
En bovendien is het op een maandag, en dan geef ik altijd avondschool ;-(
Ik kan natuurlijk nog plots 'ziek' worden.. Maar kom.. de prijs ;-(
nog ok.
Maar dan:
€ 80 en € 100 (!!!)
Goe bezig..
0
geplaatst: 19 maart 2007, 23:29 uur
c-moon schreef:
nog ok.
Maar dan:
€ 80 en € 100 (!!!)
Goe bezig..
nog ok.
Maar dan:
€ 80 en € 100 (!!!)
Goe bezig..
Dat is dus best goed te betalen van je (ziekte)loondoorbetaling.

0
geplaatst: 19 maart 2007, 23:54 uur
Pellie schreef:
(quote)

Hmm.. ja...

Maar hum Tja..
Enfin: ik twijfel dus toch nog..
Maar zaterdag start de verkoop, dus als het een "go" wordt moet ik best als de bliksem een ticket bestellen!
0
geplaatst: 24 maart 2007, 11:35 uur
Ik moet erh.. niet meer twijfelen ;-(
De verkoop zou vanmorgen starten...
We zijn nu 11:34......
En ja hoor:

De verkoop zou vanmorgen starten...
We zijn nu 11:34......
En ja hoor:

0
geplaatst: 24 maart 2007, 11:50 uur
Persoonlijk vind ik het passé... Trouwens hun muziek hoor je bijna nergens meer dus typisch muziek voor die tijd.
Maar begrijp dat sommigen nog wat jeudsentiment hebben ! Vrees alleen dat de bezieling er niet zal zijn en concert snel wat geldgewin is...
Maar begrijp dat sommigen nog wat jeudsentiment hebben ! Vrees alleen dat de bezieling er niet zal zijn en concert snel wat geldgewin is...
0
geplaatst: 24 maart 2007, 11:54 uur
@Quasimodo: omdat je hun muziek niet meer hoort (op de radio bedoel je wellicht) is die natuurlijk niet slechter of passé... als ik me zou beperken tot wat tegenwoordig gedraaid wordt zou mijn muzieksmaak wel érg beperkt zijn 
Maar ik geef toe: jeugdsentiment spéélt mee....
Maar passé vind ik het niet, ik vind hun muziek nog altijd goed klinken anno 2007
Maar ja.. die prijzen... he..
Was aan het twijfelen...
Verkoop startte vanmorgen..
Dacht van: ach, misschien toch maar doen.. en toen... u kent het vervolg
Maar een ramp is het ook niet hoor...
Heb ook al mogen genieten van Stings superenergieke uitvoeringen van enkele Police-classics op TW classic.. dus daar kan ik met plezier aan terugdenken
En ik geef dan mijn centjes lekker uit aan TWEE BETAALBARE concertjes
))

Maar ik geef toe: jeugdsentiment spéélt mee....
Maar passé vind ik het niet, ik vind hun muziek nog altijd goed klinken anno 2007
Maar ja.. die prijzen... he..
Was aan het twijfelen...
Verkoop startte vanmorgen..
Dacht van: ach, misschien toch maar doen.. en toen... u kent het vervolg

Maar een ramp is het ook niet hoor...
Heb ook al mogen genieten van Stings superenergieke uitvoeringen van enkele Police-classics op TW classic.. dus daar kan ik met plezier aan terugdenken

En ik geef dan mijn centjes lekker uit aan TWEE BETAALBARE concertjes
))
0
geplaatst: 24 maart 2007, 12:10 uur
Twee? Ik kan van dat geld wel naar vier (misschien wel betere) concerten.
0
geplaatst: 24 maart 2007, 12:16 uur
Cygnus schreef:
(quote)

Is ook waar....
0
geplaatst: 27 maart 2007, 18:03 uur
Toch jammer dat het zoveel geld kost om naar een concert te gaan van the Police.. vind ze zeker wel gaaf maar heb er niet zoveel geld voor over
0
geplaatst: 27 maart 2007, 20:56 uur
ik ben blij dat ik weer eens naar een concert ga waarvoor ik moet betalen

0
geplaatst: 27 maart 2007, 21:25 uur
charlezzz schreef:
bij Dylan is de kans 50/50 dat ie te verstaan is, dus om hem zeker 1x goed te zien moet je al twee keer gaan, is 2 x 64 euro. zo bezien is The Police niet duur.
(quote)

Heb Dylan 3 jaar geleden gezien in de Bierhal. Hij zingt als een verkouden schaap.
Joep
0
geplaatst: 30 maart 2007, 16:14 uur
Extra concert van The Police op 9 oktober in het Sportpaleis!
Vorige week zaterdag liep het storm voor de tickets voor het concert van The Police, dat plaats zal vinden op 8 oktober in het Sportpaleis. Een kleine 50 minuten na de start van de verkoop waren alle beschikbare kaartjes de deur uit. Velen bleven verweesd en vooral zonder ticket achter. Aanvankelijk was er slechts één Belgisch concert gepland tijdens de komende tournee naar aanleiding van de 30ste verjaardag van de groep. Maar...goed nieuws! Na veel overleg heeft The Police nu toch ingestemd met een tweede concert ! Dat zal plaatsvinden op dinsdag 9 oktober, eveneens in het Sportpaleis. De voorverkoop start op donderdag 5 april om 9u !
Vorige week zaterdag liep het storm voor de tickets voor het concert van The Police, dat plaats zal vinden op 8 oktober in het Sportpaleis. Een kleine 50 minuten na de start van de verkoop waren alle beschikbare kaartjes de deur uit. Velen bleven verweesd en vooral zonder ticket achter. Aanvankelijk was er slechts één Belgisch concert gepland tijdens de komende tournee naar aanleiding van de 30ste verjaardag van de groep. Maar...goed nieuws! Na veel overleg heeft The Police nu toch ingestemd met een tweede concert ! Dat zal plaatsvinden op dinsdag 9 oktober, eveneens in het Sportpaleis. De voorverkoop start op donderdag 5 april om 9u !
0
geplaatst: 5 april 2007, 10:57 uur
Defintief geen Police voor mij dus ;-(
Heb de hele morgen vanaf 8.55 (verkoop startte om 9.00 uur) gepoogd om tickets voor 2 personen te bestellen. Eerst - om 8.55 dus al tot ongeveer 9.30 - lag de site constant plat. Dan weer bestelde ik en gebeurde er niks.
Uiteindelijk kon ik toch binnen en waren nog enkel de zitplaatsen van 84 euro , staanplaatsen van 84 euro en zitplaatsen van 104 (!!! hallo?!!!) euro over...
Goed: ik poog dus de zitplaatsen van 84 euro te bestellen (die van 54 euro waren natuurlijk al weg), vul alles keurig in. En dan gebeurt er NIETS, waarna ik opnieuw probeer: natuurlijk alle plaatsen al WEG
Wanneer ik nogmaals poog: ALLES UITVERKOCHT
Dan wil ik me op de WACHTLIJST zetten en zelfs daar weigert het systeem. En ik heb dit met VERSCHILLENDE BROWSERS en manieren (ook via SMS) GEPOOGD! En ja, ik heb nen GoForMusic account.
Wat een frustrerende ochtend ;-(
GoForMusic en Sting kunnen den hoogsten boom in ;-(
Enfin: ik héb geprobeerd.
Wie weet zijn al mijn pogingen WEL gelukt en krijg ik straks een factuur om U tegen te zeggen... maar daar hoop ik allerminst op.
Wie zijn dan al die massa mensen die wel zoveel geluk hadden? Wie zijn al die mensen die meteen binnengeraken en zelfs de schandalige prijs van € 104 neerleggen zonder moeite?
Rock 'n Roll? Nee, daar heeft dit - en menig andere 'grote naam' weinig nog mee te maken: big business meneer.
Rock' n roll? Nee. Elitarisme.
elukkig heb ik nog de concertjes van de minder grote namen die nog betaalbaar blijven.. al ben je ook dan heel snel méér dan 20 euro kwijt.
Groetjes.... we laten het niet aan ons hartje komen....
Alhoewel: toch redelijk ONTGOOCHELD.
GRRRRRRRRR
Heb de hele morgen vanaf 8.55 (verkoop startte om 9.00 uur) gepoogd om tickets voor 2 personen te bestellen. Eerst - om 8.55 dus al tot ongeveer 9.30 - lag de site constant plat. Dan weer bestelde ik en gebeurde er niks.
Uiteindelijk kon ik toch binnen en waren nog enkel de zitplaatsen van 84 euro , staanplaatsen van 84 euro en zitplaatsen van 104 (!!! hallo?!!!) euro over...
Goed: ik poog dus de zitplaatsen van 84 euro te bestellen (die van 54 euro waren natuurlijk al weg), vul alles keurig in. En dan gebeurt er NIETS, waarna ik opnieuw probeer: natuurlijk alle plaatsen al WEG
Dan wil ik me op de WACHTLIJST zetten en zelfs daar weigert het systeem. En ik heb dit met VERSCHILLENDE BROWSERS en manieren (ook via SMS) GEPOOGD! En ja, ik heb nen GoForMusic account.
Wie weet zijn al mijn pogingen WEL gelukt en krijg ik straks een factuur om U tegen te zeggen... maar daar hoop ik allerminst op.
Wie zijn dan al die massa mensen die wel zoveel geluk hadden? Wie zijn al die mensen die meteen binnengeraken en zelfs de schandalige prijs van € 104 neerleggen zonder moeite?
Rock 'n Roll? Nee, daar heeft dit - en menig andere 'grote naam' weinig nog mee te maken: big business meneer.
elukkig heb ik nog de concertjes van de minder grote namen die nog betaalbaar blijven.. al ben je ook dan heel snel méér dan 20 euro kwijt.
GRRRRRRRRR
0
geplaatst: 6 april 2007, 00:31 uur
c-moon schreef:
GRRRRRRRRR
GRRRRRRRRR
Het lukte mijn meneer ook niet om via internet te bestellen. Ben ik ff hier naar het postkantoor gereden en daar stonden maar 5 mensen.
Had binnen 10 minuten 2 kaarten.
Ik heb overigens besloten niet zelf te gaan dus gaat mijn meneer met een goede vriend.
0
geplaatst: 6 april 2007, 10:43 uur
badlands schreef:
Het lukte mijn meneer ook niet om via internet te bestellen. Ben ik ff hier naar het postkantoor gereden en daar stonden maar 5 mensen.
Ik heb overigens besloten niet zelf te gaan dus gaat mijn meneer met een goede vriend.
Misschien is het goed om weten dat dit voor mij sowieso GEEN optie was, aangezien dit systeem hier in Vlaanderen niet bestaat.
0
geplaatst: 6 april 2007, 21:15 uur
c-moon schreef:
[
Misschien is het goed om weten dat dit voor mij sowieso GEEN optie was, aangezien dit systeem hier in Vlaanderen niet bestaat.
[
Daar heb ik over gehoord. Maar hoe deden jullie dat dan in de tijd dat er nog geen internet was ?
Waar kochten jullie dan je concertkaarten?
0
geplaatst: 7 april 2007, 00:31 uur
badlands schreef:
Daar heb ik over gehoord. Maar hoe deden jullie dat dan in de tijd dat er nog geen internet was ?
(quote)
In platenzaken was dat dan meestal .. of aan de concertzalen zelf...
0
geplaatst: 7 april 2007, 01:11 uur
Of je belde van te voren op naar de zaal en reserveerde.
Of je ging bij nacht en ontij met slaapzak voor een VVV kantoor liggen wanneer het ging om de grotere concerten; sfeervol hoor, je loste elkaar af, flesje drank erbij, een paar jonko's. Gezellig ( en vaak koud)
Was je altijd met de echte fans onder elkaar.
Of je ging bij nacht en ontij met slaapzak voor een VVV kantoor liggen wanneer het ging om de grotere concerten; sfeervol hoor, je loste elkaar af, flesje drank erbij, een paar jonko's. Gezellig ( en vaak koud)
0
geplaatst: 7 april 2007, 09:30 uur
Oldfart schreef:
Ja dat ken ik. Ik zit nog altijd een nacht voor het postkantoor als ik kaarten voor Bruce wil hebben.
Maar C-Moon heeft het over de kaartverkoop in België.
Daar hebben ze dus geen verkooppunten meer en kan je alleen maar via internet bestellen.
In Nederland is het nog altijd mogelijk om aan GWK's en postkantoren kaarten te kopen.
0
geplaatst: 7 april 2007, 11:17 uur
badlands schreef:
Ja dat ken ik. Ik zit nog altijd een nacht voor het postkantoor als ik kaarten voor Bruce wil hebben.
Daar hebben ze dus geen verkooppunten meer en kan je alleen maar via internet bestellen.
In Nederland is het nog altijd mogelijk om aan GWK's en postkantoren kaarten te kopen.
(quote)
De verkooppunten zijn er hier en daar nog wel hoor.. Maar van GWK of VVV (pff. jullie met jullie afkortingen ook ! LOL) is hier geen sprake he.
Je kan behalve Internet nog terecht bij bvb. Fnac of soms ook de concertzaal zelf.
* denotes required fields.