MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / The Police 2007

zoeken in:
eerste Europese datums net binnengekomen...

11.09.2007 Di. Hamburg / AOL Arena
22.09.2007 Sa. Muenchen / Olympiastadion
10.10.2007 Mi. Mannheim / SAP Arena
13.10.2007 Sa. Dusseldorf / LTU-Arena

wachten is op de Nederlandse

Dan wordt het Dusseldorf voor mij...

charlezzz schreef:
eerste Europese datums net binnengekomen...

wachten is op de Nederlandse

De telex is volop aan het ratelen begrijp ik ??

vigil schreef:
(quote)

De telex is volop aan het ratelen begrijp ik ??

bij the police ratelt altijd de telex, bij duran duran concert info de reflex

Ik hoop toch ook op Brussel of Antwerpen....

Ze komen volgens mij in September naar Nederland; hoorde ik vanmiddag wat van op de radio.

Yep, ze komen 13 sept in de Amsterdamse Galmbak !!!

pjh1967 schreef:
Yep, ze komen 13 sept in de Amsterdamse Galmbak !!!

???

De WAT???

luisteraart
c-moon schreef:
(quote)

???

De WAT???

De Arena.

Geen aanrader zegt luisteraart.

Ah.. ok... thanks
Nu ja.. "niet ok" dus

Kan me er iets bij voorstellen....

luisteraart
c-moon schreef:
Ah.. ok... thanks
Nu ja.. "niet ok" dus

Kan me er iets bij voorstellen....

Je moet niet blindelings op mijn oordeel afgaan hoor, ik heb zelf nog nooit een concert in de Arena gezien, maar ik ken wel redelijk wat mensen die dat wel hebben en op een uitzondering na was iedereen ontevreden over het geluid daar.

luisteraart schreef:
(quote)

Je moet niet blindelings op mijn oordeel afgaan hoor, ik heb zelf nog nooit een concert in de Arena gezien, maar ik ken wel redelijk wat mensen die dat wel hebben en op een uitzondering na was iedereen ontevreden over het geluid daar.

Ik heb de Stones daar 3-4 jaar geleden gezien. Het was meteen mijn laatste concert in de Arena én mijn laatste Stones-concert...

Cygnus schreef:
(quote)

Ik heb de Stones daar 3-4 jaar geleden gezien. Het was meteen mijn laatste concert in de Arena én mijn laatste Stones-concert...

Hm.. dat lijkt me dus even slecht nieuws als het Koning Boudewijn station hier in Brussel. Zag U2 daar en wel, als Bono en co het opnieuw in hun hoofd halen dààr te spelen, doen ze dat maar zonder mij. Een duur ticket betalen voor een rotplaats en crappy sound, nou nee bedankt...

Tja, concerten en stadions is niet de meest gelukkige combinatie... Het is dat ik Roger Waters, Genesis en The Police zo graag wil zien...

Cygnus schreef:
Tja, concerten en stadions is niet de meest gelukkige combinatie... Het is dat ik Roger Waters, Genesis en The Police zo graag wil zien...

Ik begrijp je ten volle!
Daarom hoop ik ook uit de grond van mijn hart dat àls Summers, Copeland en Sting komen, ze aub niet in het Koning Boudewijnstadion of - al even erg - de Renbaan in Oostende komen....

Sportpaleis, Lotto Arena: tot daar nog aan toe...
Vorst Nationaal: zou ideaal zijn

Maar nu natuurlijk eerst nog afwachten of ze überhaupt naar het land van Vlamingen, Walen en Duitstaligen willen afzakken ....

eey mensen, misschien een vreemde vraag maar gaat
The Police nu alleen weer touren of ook nog stiekem een nieuw plaatje opnemen?

zojuist hospitalitytickets voor The Police besteld.

hapje en drankje vooraf, parkeersplaats, en dan met een bandje in het voorste vak zonder al te veel stress.

zo lijkt me de Arena wel te overleven....

luisteraart
charlezzz schreef:

hapje en drankje vooraf, parkeersplaats, en dan met een bandje in het voorste vak zonder al te veel stress.

Ieder zijn voorkeur.

luisteraart schreef:
(quote)

Ieder zijn voorkeur.

ik heb Porcupine Tree eens in de Arena gezien en dat viel toen niet tegen, hoor!

luisteraart
charlezzz schreef:
(quote)

ik heb Porcupine Tree eens in de Arena gezien en dat viel toen niet tegen, hoor!

Het klonk wat lullig, maar ik had moeten zeggen: veel plezier!

Denk dat als je in het voorste vak sta het geluid wel te pruimen is. Bij Metallica zat ik op de ring tegenover het podium, maar het bleef galmen. In het Gelredome is de acoustiek stukken beter.

Gelredome ben ik 1 keer geweest met U2, jaar of wat terug, en ik vond dat qua logistiek (smalle gangen naar het veld) een ramp. Moet ook nog ergens Gelro's o.i.d. hebben liggen, ookal zo'n onzin.

luisteraart
Tweede concert The Police in Amsterdam

Uitgegeven: 9 maart 2007 11:31

AMSTERDAM - De Britse band The Police geeft vrijdag 14 september een tweede concert in Nederland. De 50.000 kaarten voor het eerste, op donderdag 13 september, waren vrijdag binnen een uur uitverkocht, aldus de concertorganisator.

De voorverkoop voor het tweede optreden begint zaterdag 17 maart.

Ieder zijn voorkeur en ik vind The Police een goede band, maar voordat ik 90 euro voor een concert in de Arena ga betalen.....da's 1 euro per minuut!

90 euro?? hufters!

charlezzz schreef:

Ik heb ook kaarten voor de Police. Ben niet zo'n echte fan maar ga met mijn meneer mee. Die wil er graag naartoe.

In Dusseldorf zijn staanplaatsen voor The Police ook flink aan de prijs: 94 euri... Ik weet niet of het me dat waard is...

Belachelijke prijzen..
Deel van de opbrengst gaat dan wel naar WaterAid, maar àls ik daar al wat aan zou willen geven doe ik dat zelf wel gvd.

En dan ook nog in de Arena...
Als ze "De Do Do Do, De Da Da Da" spelen hoeven ze allen maar "Do... Da..." te zingen en de Arena doet de rest.

luisteraart
mesh schreef:
En dan ook nog in de Arena...
Als ze "De Do Do Do, De Da Da Da" spelen hoeven ze allen maar "Do... Da..." te zingen en de Arena doet de rest.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:15 uur

geplaatst: vandaag om 23:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.