Muziek / MusicMeter Live! / The Police 2007
zoeken in:
0
geplaatst: 5 maart 2007, 10:51 uur
eerste Europese datums net binnengekomen...
11.09.2007 Di. Hamburg / AOL Arena
22.09.2007 Sa. Muenchen / Olympiastadion
10.10.2007 Mi. Mannheim / SAP Arena
13.10.2007 Sa. Dusseldorf / LTU-Arena
wachten is op de Nederlandse
11.09.2007 Di. Hamburg / AOL Arena
22.09.2007 Sa. Muenchen / Olympiastadion
10.10.2007 Mi. Mannheim / SAP Arena
13.10.2007 Sa. Dusseldorf / LTU-Arena
0
geplaatst: 5 maart 2007, 11:44 uur
charlezzz schreef:
De telex is volop aan het ratelen begrijp ik ??

0
geplaatst: 5 maart 2007, 12:04 uur
bij the police ratelt altijd de telex, bij duran duran concert info de reflex
0
geplaatst: 5 maart 2007, 22:28 uur
Ze komen volgens mij in September naar Nederland; hoorde ik vanmiddag wat van op de radio.
0
geplaatst: 7 maart 2007, 02:07 uur
0
luisteraart
geplaatst: 7 maart 2007, 02:25 uur
c-moon schreef:
???
De WAT???
(quote)
???
De WAT???
De Arena.
Geen aanrader zegt luisteraart.
0
geplaatst: 7 maart 2007, 07:38 uur
Ah.. ok... thanks
Nu ja.. "niet ok" dus
Kan me er iets bij voorstellen....
Nu ja.. "niet ok" dus

Kan me er iets bij voorstellen....
0
luisteraart
geplaatst: 7 maart 2007, 20:27 uur
Je moet niet blindelings op mijn oordeel afgaan hoor, ik heb zelf nog nooit een concert in de Arena gezien, maar ik ken wel redelijk wat mensen die dat wel hebben en op een uitzondering na was iedereen ontevreden over het geluid daar.
0
geplaatst: 8 maart 2007, 08:50 uur
luisteraart schreef:
Je moet niet blindelings op mijn oordeel afgaan hoor, ik heb zelf nog nooit een concert in de Arena gezien, maar ik ken wel redelijk wat mensen die dat wel hebben en op een uitzondering na was iedereen ontevreden over het geluid daar.
(quote)
Ik heb de Stones daar 3-4 jaar geleden gezien. Het was meteen mijn laatste concert in de Arena én mijn laatste Stones-concert...
0
geplaatst: 8 maart 2007, 09:07 uur
Cygnus schreef:
Ik heb de Stones daar 3-4 jaar geleden gezien. Het was meteen mijn laatste concert in de Arena én mijn laatste Stones-concert...
(quote)
Hm.. dat lijkt me dus even slecht nieuws als het Koning Boudewijn station hier in Brussel. Zag U2 daar en wel, als Bono en co het opnieuw in hun hoofd halen dààr te spelen, doen ze dat maar zonder mij. Een duur ticket betalen voor een rotplaats en crappy sound, nou nee bedankt...
0
geplaatst: 8 maart 2007, 09:12 uur
Tja, concerten en stadions is niet de meest gelukkige combinatie... Het is dat ik Roger Waters, Genesis en The Police zo graag wil zien...
0
geplaatst: 8 maart 2007, 09:17 uur
Cygnus schreef:
Tja, concerten en stadions is niet de meest gelukkige combinatie... Het is dat ik Roger Waters, Genesis en The Police zo graag wil zien...
Ik begrijp je ten volle!
Daarom hoop ik ook uit de grond van mijn hart dat àls Summers, Copeland en Sting komen, ze aub niet in het Koning Boudewijnstadion of - al even erg - de Renbaan in Oostende komen....
Sportpaleis, Lotto Arena: tot daar nog aan toe...
Vorst Nationaal: zou ideaal zijn
Maar nu natuurlijk eerst nog afwachten of ze überhaupt naar het land van Vlamingen, Walen en Duitstaligen willen afzakken ....
0
geplaatst: 8 maart 2007, 13:52 uur
eey mensen, misschien een vreemde vraag maar gaat
The Police nu alleen weer touren of ook nog stiekem een nieuw plaatje opnemen?
The Police nu alleen weer touren of ook nog stiekem een nieuw plaatje opnemen?

0
geplaatst: 8 maart 2007, 17:08 uur
zojuist hospitalitytickets voor The Police besteld.
hapje en drankje vooraf, parkeersplaats, en dan met een bandje in het voorste vak zonder al te veel stress.
zo lijkt me de Arena wel te overleven....

hapje en drankje vooraf, parkeersplaats, en dan met een bandje in het voorste vak zonder al te veel stress.

0
luisteraart
geplaatst: 8 maart 2007, 17:13 uur
charlezzz schreef:

Ieder zijn voorkeur.
0
geplaatst: 8 maart 2007, 17:20 uur
luisteraart schreef:
Ieder zijn voorkeur.
(quote)
Ieder zijn voorkeur.
ik heb Porcupine Tree eens in de Arena gezien en dat viel toen niet tegen, hoor!

0
luisteraart
geplaatst: 8 maart 2007, 17:49 uur
charlezzz schreef:
ik heb Porcupine Tree eens in de Arena gezien en dat viel toen niet tegen, hoor!
(quote)

Het klonk wat lullig, maar ik had moeten zeggen: veel plezier!

0
geplaatst: 8 maart 2007, 23:01 uur
Denk dat als je in het voorste vak sta het geluid wel te pruimen is. Bij Metallica zat ik op de ring tegenover het podium, maar het bleef galmen. In het Gelredome is de acoustiek stukken beter.
0
geplaatst: 9 maart 2007, 08:26 uur
Gelredome ben ik 1 keer geweest met U2, jaar of wat terug, en ik vond dat qua logistiek (smalle gangen naar het veld) een ramp. Moet ook nog ergens Gelro's o.i.d. hebben liggen, ookal zo'n onzin.
0
luisteraart
geplaatst: 9 maart 2007, 12:06 uur
Tweede concert The Police in Amsterdam
Uitgegeven: 9 maart 2007 11:31
AMSTERDAM - De Britse band The Police geeft vrijdag 14 september een tweede concert in Nederland. De 50.000 kaarten voor het eerste, op donderdag 13 september, waren vrijdag binnen een uur uitverkocht, aldus de concertorganisator.
De voorverkoop voor het tweede optreden begint zaterdag 17 maart.
Uitgegeven: 9 maart 2007 11:31
AMSTERDAM - De Britse band The Police geeft vrijdag 14 september een tweede concert in Nederland. De 50.000 kaarten voor het eerste, op donderdag 13 september, waren vrijdag binnen een uur uitverkocht, aldus de concertorganisator.
De voorverkoop voor het tweede optreden begint zaterdag 17 maart.
0
geplaatst: 14 maart 2007, 09:38 uur
Ieder zijn voorkeur en ik vind The Police een goede band, maar voordat ik 90 euro voor een concert in de Arena ga betalen.....da's 1 euro per minuut! 

0
geplaatst: 14 maart 2007, 12:07 uur
charlezzz schreef:

Ik heb ook kaarten voor de Police. Ben niet zo'n echte fan maar ga met mijn meneer mee. Die wil er graag naartoe.
0
geplaatst: 14 maart 2007, 15:00 uur
In Dusseldorf zijn staanplaatsen voor The Police ook flink aan de prijs: 94 euri...
Ik weet niet of het me dat waard is...
Ik weet niet of het me dat waard is...
0
geplaatst: 14 maart 2007, 15:58 uur
Belachelijke prijzen..
Deel van de opbrengst gaat dan wel naar WaterAid, maar àls ik daar al wat aan zou willen geven doe ik dat zelf wel gvd.
Deel van de opbrengst gaat dan wel naar WaterAid, maar àls ik daar al wat aan zou willen geven doe ik dat zelf wel gvd.
0
geplaatst: 14 maart 2007, 19:48 uur
En dan ook nog in de Arena...
Als ze "De Do Do Do, De Da Da Da" spelen hoeven ze allen maar "Do... Da..." te zingen en de Arena doet de rest.
Als ze "De Do Do Do, De Da Da Da" spelen hoeven ze allen maar "Do... Da..." te zingen en de Arena doet de rest.
0
luisteraart
geplaatst: 15 maart 2007, 10:16 uur
mesh schreef:

* denotes required fields.