MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Red Hot Chili Peppers, Goffertpark

zoeken in:
Wat waren ze goed gisteravond!! !
Prachtige solo's gehoord en dan de regen die losbarste tijdens 'Give it Away',...ik had het zelf niet beter kunnen bedenken.
Wel miste ik 'Scar Tissue', jammer dat ze dat niet gespeeld hebben.

Frusciante speelde zelfs een solo-nummer. (precies waar ik vooraf op hoopte) Het was voor mij echter wel een onbekend nummer. Weet iemand hoe dit nummer heet en op welk album het staat?

NovaStar schreef:
Frusciante speelde zelfs een solo-nummer. (precies waar ik vooraf op hoopte) Het was voor mij echter wel een onbekend nummer. Weet iemand hoe dit nummer heet en op welk album het staat?

het is een solonummer van zijn soloalbum

NovaStar schreef:

Nou vond dat dus nog wel meevallen!! Vond het concert absoluut niet bijzonder.. Interactie met het publiek was er niet, het geluid was zacht en daarnaast duurde het net anderhalf uur. Nou mag toch wat meer verwachten lijkt me..

Kos
Vond het ook niet zo boeiend, al heb ik eigenlijk het grootste deel van de avond doorgebracht met het ouwehoeren met allerlei bekenden, leek wel of half Nijmegen er rondliep.

Erg gezellig verder, maar muzikaal bepaald niet geweldig, pas op het laatst kwamen ze er een beetje in en toen was het snel afgelopen.

Is er überhaupt wel eens een goed concert gegeven door de Peppers. Ik hoorde dat een vriend van me erheen was geweest en ik zat bij mezelf te denken dat ik er niet eens heen had gewild als ik geld toe had gekregen.

paranoidandroid
Die laatste paar singles van ze zijn wel zo tenenkrommend irritant.

charlezzz schreef:

het is een solonummer van zijn soloalbum

Ja dat begrijp ik. Maar het is van een solo-album dat ik niet bezit. Dus ik vroeg me af van welk album het afkomstig is?

NovaStar schreef:
Prachtige solo's gehoord en dan de regen die losbarste tijdens 'Give it Away',...ik had het zelf niet beter kunnen bedenken.
Wel miste ik 'Scar Tissue', jammer dat ze dat niet gespeeld hebben.

wat denk je van het ontbreken van "higher ground"
Ik vond het enorm tegenvallen....ik denk dat het ook voor een deel te wijten is aan een paar bezoekers die het nodig vonden om het voorprogramma(dat inderdaad niet zo goed was...)uit te jouwen,als je dan als artiest een band hebt uitgezocht die je wel lekker vind klinken,en die worden dan zo bejoeld(is dat een nederlands woord trouwens??)kan ik me vorstelllen dat je opkomt met een additude..

Maar het kan alle files,regenbuien en hard money niet goedmaken vind ik!

Op naar Pearl jam...voor another rainy day in the park i quess.......

tuktak
thanks voor de tip! anders was ik weer te laat, nu mooi 4 tickets in de pocket!

en op dezelfde dag is de 2e halve finale van het ek voetbal, hopelijk speelt nederland dan niet...

Gast
geplaatst: vandaag om 05:44 uur

geplaatst: vandaag om 05:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.