menu

Muziek / MusicMeter Live! / TodaysArt Festival

zoeken in:
avatar van itchy
Paar fotootjes van Todays Art:


(afbeelding)
Karten onder ministerie van VROM


(afbeelding)
Muziek maken met fruit

Van !!! heb ik alleen van de zanger goede foto's kunnen nemen:

(afbeelding)
Iets minder flatteus


(afbeelding)


(afbeelding)


(afbeelding)
In typerende houding


(afbeelding)
In het Paard


(afbeelding)
Setlist !!! (laatste nummer is niet gespeeld, het eindigde bij Heart of Hearts. Het begon wat twijfelend, maar tegen het einde ging het dak er behoorlijk af).

avatar van herman
Gave foto's Itchy!

Vooral die muziek maken met fruit.

SelmaDuim
Leuke foto's itchy!

avatar van Woody
Leuk festival. Ik was er zaterdag avond. Er hangt een leuke sfeer en je kan overal even binnen lopen om te kijken. Hoe ze dat hadden gedaan met dat gebouw (bericht van Herman) was erg tof gedaan.

Ik heb zelf vooral veel Dr. Anton Philipszaal rond gehangen. 2 leuke optredens van Borko en Seabear; waar iedereen relaxed op de grond zat z'n eigen meegenomen biertjes te drinken. En de bands 2 prima optredens verzorgde.

In de nieuwe kerk nog een aantal experimentele electronic bekeken. Ik moet zeggen dat ik er wel van onder de indruk was. Ik heb dat soort muziek wel eens geprobeert maar kon er toen bar weinig mee. Nu in zo'n kerk, met fantastische atmosfeer deden het geruis de vreemde tonen me wel wat. Volgens mij heb ik Woo en Nemeth & Hess gezien.

Tussendoor nog Nouvelle Vague gezien; zeer leuke live band.

JustaRascal
Tegenvallerige line up dit jaar.

Ik Doe Moeilijk
Vladislav Delay Quartet, Monolake, Murcof, Kevin Drumm & Thomas Ankersmit, Senking, Kangding Ray e.a. op het TodaysArt festival 2011

avatar van -SprayIt-
tuktak, KampF, Dance Lover, luc011190 mensen wat een line up!!!!
Nils Frahm, Ben Frost, Tim Hecker, SOHN, Ólafur Arnalds, The Gaslamp Killer, voor 4 tientjes 3 dagen genot. Kaarten zijn binnen.

TeunnisKos hawkinsIk tag even wat mensen die ook bij Pitch waren, mogelijk is dit ook wat voor jullie en de Early Birds gaan hard, tipje!

avatar van Edgar18
Early Birds zijn op..

avatar van -SprayIt-
Net op tijd dus. Ik en mijn vriendin zetten een fijn tentje neer. Heb er nu al ontzettend veel zin in, nogmaals, heerlijke line-up en er komt nog veel meer bij, als ik de berichten moet geloven. Geen geld ook.

avatar van Oepsje
Wow, klinkt erg goed! Helaas is Den Haag nogal uit de richting, maar eens in de gaten houden of 1 dag interessant is.

avatar van Teunnis
Had het al gezien, maar ben dan helaas op vakantie

Echt ziek goede namen...

avatar van Dance Lover
Vet programma en zeer goedkoop! Eind september gaat bij mij alleen helaas niet lukken.....

avatar van -SprayIt-
Ben Frost: 8,5
SOHN: 8
Nils Frahm: 7,5
The Gaslamp Killer: 5,5
Kiasmos: 7,5
Tim Hecker: brandalarm ging af
Organisatie: 4

avatar van Masimo
Performances:

Caterina Barbieri | Dasha Rush (live A/V) – Les Territoires Ephemeres | Han Bennink | Jaap Blonk | Lotic & Roderick George | Oneohtrix Point Never – MYRIAD | Shed (live A/V) | Transforma & Sascha Ring – Manufactory |

Dome 360:

Alex Augier & Alba G. Corral – end(O) | Desaxismundi & Terminal Wolf – Inertia | Fraction, Louis-Philippe St-Arnault & Guillaume Bourassa – Entropia | Nonotak – VERSUS | Woulg & Push 1 stop – Interpolate

Club:

Apparat | Bonaventure | Dasha Rush | Deena Abdelwahed | Kiefer | Kuniyuki | DJ Lag | Lakuti | Lanark Artefax | MNDSGN | Nkisi | Rone | Sarah Farina | Suicideyear | Vladimir Ivkovic

Works:

Guy Ben-Ary – cellF

avatar van -SprayIt-
Zoals elk jaar ben ik er weer bij. Leuk dat het elk jaar weer anders opgezet is. Mooie, unieke concerten mogen meemaken, dus kijk ook weer uit naar deze editie. Vooral natuurlijk Oneohtrix Point Never, maar ook naar o.a. Lanark Artefax, Shed, MNDSGN, Shed, Dasha Rush, Apparat en Rone. Nog meer MuMe'rs aanwezig?

avatar van Masimo
Ik ben vooral benieuwd naar Lotic, Caterina Barbieri en de NON-artiesten

avatar van -SprayIt-
Gaan hier nog mensen heen?

avatar van Masimo
-SprayIt- schreef:
Gaan hier nog mensen heen?
Ik ga één dag: vrijdag hoofdzakelijk voor Lotic of zondag voor Barbieri, maar weet nog niet welke dag uitkomt. Jij?

avatar van -SprayIt-
Ik ben erbij! Volle bak 3 dagen en combineer e.e.a. met Unseen in Amsterdam en een expo bij het EYE. Pak ook nog een opening in Utrecht mee, dus de nodige km's.

Programma is bekend, ben benieuwd naar die 360graden dome en enkele artiesten. Hebben we het vooral over Oneohtrix Point Never, NONOTAK, Apparat, SHED etc.

avatar van Masimo
Masimo schreef:
(quote)
Ik ga één dag
...toch niet, komt helaas niet uit. Ben benieuwd naar hoe het was/is, -SprayIt- !

avatar van -SprayIt-
Ja! Net thuis hele nacht staan dansen, absolute hoogtepunt de set van Rone. Opzwepend, melodieus en hard, deed me denken aan de betere sets van James Holden. Unieke kunstuiting gezien genaamd Manufactory, check dat. Gaat nu naar het Barbican, prachtige performance waarin meerdere personen gedisciplineerd in de weer gaan met allerlei materialen, qua geluid en beeld uniek. Contemporary op z’n best.

Alle voorstellingen in de Fulldome gezien, waarvan Nonotak favoriet was. Toffe setting, lekker hard geluid. Logic ook gezien, krachtige dansvoorstelling met experimentele herrie eronder, dik voldoende. Shed was onvoldoende, saai en gedateerd, zijn weggelopen en waren niet de enige.

Qua kunst vooral weer veel technologie. Leuk, maar niet heel lang gebleven. Qua route en diversiteit toch echt top geregeld, voor zeer weinig geld. Vandaag uitbrakken, vanavond in de Stadsschouwburg het festival afsluiten met OPN.

avatar van Masimo
Tof, ik ga de namen opzoeken!

avatar van Bill Evans
Goed om te zien dat dit festival nog steeds bestaat. Er zijn in Den Haag in de loop de jaren immers al prima festivals als State-X/New Forms, Music In My Head en Ground Two gesneuveld. Rewire is er natuurlijk ook nog steeds. En nieuwkomer The Crave.

avatar van -SprayIt-
Klopt, top dat ze er (nog) zijn. Rewire was ook al geweldig inderdaad, wat is Den Haag toch een fijne stad. De sfeer, de mensen, de venues, helemaal goed. Deze editie van TodaysArt ook erg sterk, op nagenoeg alle gebieden aan mijn trekken gekomen. Gratis friet bij kunst kijken, steeds mooie plekjes bij de concerten, relaxte vrijwilligers en security, daar kunnen andere festivals een voorbeeld aan nemen. Oneohtrix Point Never viel me iets tegen en ook de voor mij onbekende Caterina Barbieri bleek ietwat eentonig, maar toch een fijne afsluiter in een mooie schouwburg. Nog een poster gescoord bij het weggaan, ze hangen allemaal in de wc. Tot volgend jaar!

Gast
geplaatst: vandaag om 11:48 uur

geplaatst: vandaag om 11:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.