MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Autechre

zoeken in:
Komen naar Dour trouwens. Zaterdag de 14de. Samen met Luke Vibert, Venetian Snares en Clark. Kan niet slecht zijn

en Bola en en en...

Heb ze gezien vorige maand in Het Paard, het viel me amper op dat ze al bezig waren eerlijk gezegd.. de bas was prominenter, maar verder had het gewoon achtergrond-behang kunnen zijn. We hebben wel vier keer gecheckt of ze echt al bezig waren. Waarom draaien ze af en toe niet iets in de trand van hun klassieke periodes? Of iets dat er tenminste flink uitspringt? Tegenvaller.

geniaal orbit, het was geniaal

zelfs een poster ervan meegenomen, hangt nu op mijn kamer. En op mijn deur hangt het blaadje van de garderobe:

'ivm set autechre gehoorbescherming aangeraden

gratis oordopjes bij de garderobe'

John Doe schreef:
en Bola en en en...
hmm, zie de bolaman niet meer staan, gecancelled

6 maart 2008

Autechre in de Melkweg

Voorverkoop is begonnen, kaartjes zijn binnen.

DevendraBan
Dan hoop ik ook op een optreden in België.

Ik heb ze op Dour gezien maar herinner me daar nog weinig van. 't Was een vrij wazige 4 dagen daar.

DevendraBan
En, zowaar, ze komen naar de Petrol (Antwerpen) op 7 maart!
Yes!

optreden bij the warehouse project vorig jaar

Het gerucht (*) gaat dat oa Chris Clark is geboekt voor de afterparty op 6 maart!

(* partyflock )

Gast
geplaatst: vandaag om 13:00 uur

geplaatst: vandaag om 13:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.