MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Groezrock

zoeken in:
magic spells
Wat een rot line up dit jaar!
Simple Plan lol.

Simple Plan is inderdaad minder, maar toch vind ik er een aantal leuke bandjes tussen zitten

Een aantal leuke bandjes? Gorilla Biscuits, 7 Seconds en Terror staan ertussen Al is die laatste is niet echt uniek (die komen jaarlijks een stuk of vijf keer naar België).

Tja die ken ik niet allemaal maar heb nu al erg veel zin om Parkway Drive en Terror te gaan zien!

Terecht, dat zijn twee sterke livebands. Parkway Drive ga ik waarschijnlijk ook meepikken. Dat zal dan de twintigmiljoenmiljardste keer zijn.

Hier het volledige lijstje met bands die ik wil meepikken: Parkway Drive, Heaven Shall Burn, Lifetime, Terror, 7 Seconds, Set Your Goals, Your Demise, Gorilla Biscuits, Slapshot en evt. Confession en DYS. Ik ben benieuwd wat de affiche nog gaat brengen. Als het gerucht van Nasty waar is, ben ik een tevreden man.

Het is een verwijzing naar Refused, denk ik. Die hebben onlangs hun reünie aangekondigd.

Nieuwe namen zijn: Refused, Face To Face, Heideroosjes, The Dillinger Escape Plan, Evergeen Terrace, The Wonder Years en Bigwig.

Hel ja. The Dillinger Escape Plan en Evergreen Terrace Moet me dringend maar eens wat beter verdiepen in Refused en Face to Face.

Ik ken er eerlijk gezegd niet zo veel van. Behalve de Heideroosjes, Face To Face en Refused zegt het me nog niet zoveel.

Misschien zijn er nog wat mooie dingen te ontdekken

JDS
Is dit eigenlijk ooit al uitverkocht geweest?
Ik wil sowieso gaan maar ga tickets proberen winnen of er goedkoper aan te geraken.

JDS
Zijn er daar een beetje eetmogelijkheden of supermarkten in de buurt buiten het festival? Of moet ik nu al naar de winkel gaan en 100 kg eten meesleuren?

aslan (crew)
GROEZROCK 2015, May 01 + 02

met:

Refused
Social Distortion
Lagwagon
Atreyu
Defeater
Unearth
The Ghost Inside
Against Me!
Title Fight
Trash Talk
Suicide Silence
Banner Pilot
Emmure
Stick to Your Guns
The Dwarves
While She Sleeps
Iron Reagan
Cancer Bats
Set it Off
The Smith Street Band
The Swellers
Whitechapel
Carnifex
Set Things Right
Toxic Shock
Transit
Gnarwolves
Millencolin
American Nightmare
Agnostic Front
Comeback Kid
Make do and Mend
Such Gold
As Friends Rust
Basement
Psycho 44
Frenzal Rhomb
Teenage Bottlerocket
Turbowolf
Bane
Reign Supreme
Timeshares
Off with Their Heads
Turnstile
The Interrupters
Your Highness
Direct Hit
Holy Mess

En Satanic Surfers!

Dit jaar toch een grote vis in de vorm van Deftones

aslan (crew)
Hopelijk volgen Graspop en andere festivals snel hun voorbeeld!

JDS
Qua bezoekersaantal viel het wat tegen, maar de afwezigen hadden ongelijk
Groezrock pakt herrijzenis met durf aan

Gast
geplaatst: vandaag om 07:51 uur

geplaatst: vandaag om 07:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.