MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Concertkaartje(s) te koop / gezocht

zoeken in:
Ik zoek 1 kaartje voor London Calling in Paradiso voor zaterdag 21 november 2009.

Ik heb twee kaartjes te koop voor het uitverkochte Thurston Moore concert in de occii Amsterdam vanavond, we kunnen helaas toch niet gaan. Graag pm bij interesse!

Iemand interesse voor twee kaartjes Atmosphere Melkweg, vrijdag 12 mei?

PM graag.

Mag weg onder aankoopprijs

Gezocht: 1 kaartje voor Swans in Tivoli aankomende vrijdag (de 16de)
Op ticketswap zijn ze in 5 seconden al weg, dus misschien is er hier nog iemand die een kaartje heeft of kwijt wilt?

Te koop: 1 Ticket voor Tramhaus in Doornroosje op 17/04/2025. Had ook al kaartje voor een ander optreden. Silly me . € 17,50 ipv € 21,50.

Iemand interesse in 1 kaartje voor Denzel Curry in Melkweg Amsterdam op 3 juni 2025? Stuur me een PM.

berend94 schreef:
Iemand interesse in 1 kaartje voor Denzel Curry in Melkweg Amsterdam op 3 juni 2025? Stuur me een PM.
Verkocht.

1 kaartje voor Sam Fender over vanavond in 013. Stuur PM. Is mobiel kaartje dus we moeten samen naar binnen (doorverkopen via ticketswap kan niet meer)

Bij Muziek > MusicMeter Live! > Welke concerten staan er nog op jouw agenda?:

Oproepje, heeft iemand zin om samen naar NIN van komende zondag te gaan. Ik zou gaan met iemand maar die heeft helaas moeten afzeggen!
Hit me up!

1 Kaartje over voor Herman van Veen, Caprera Openluchttheater, Bloemendaal

Aanstaande zaterdag, aanvang 20:30, tegen aankoopprijs van 55e.

2 kaartjes aangeboden voor Floodlights in Nijmegen doornroosje op 9 september. Kan zelf niet meer gaan. Wat iemand ervoor wil geven en anders kunnen ze ook gratis weg.

dix
Wil er nog iemand op 14 november naar Swans in Leiden? Ik heb een kaartje over, laat het weten. Zondag gaat ie op Ticketswap.

Mijn gezelschap is ziek en daarom verkoop ik 2 kaartjes voor Sigur Ros in Carré morgenavond. Tegen kostprijs. 68 euro per stuk.

Kaartjes zijn verkocht.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:04 uur

geplaatst: vandaag om 07:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.