MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Concertkaartje(s) te koop / gezocht

zoeken in:
Gek dat er nog geen algemeen topic bestaat waarin kaartjes worden aangeboden/gevraagd (of kan ik 'm gewoon niet vinden?). Ik zal het spits maar afbijten dus.

Ik heb nog een kaartje over voor het (uitverkochte) concert van Calexico vanavond in Paradiso. Wie interesse heeft kan me een pm sturen.

Gr, Paalhaas

Aangeboden: twee kaartjes voor Saybia, dinsdag 4 november in 013.

Nevermind

Ik heb toch nog kaartjes kunnen krijgen voor Oasis in de HMH

Aangeboden: kaartje voor FLEET FOXES in de AB, op 20 november.

Ik kan helaas niet gaan...

Contacteer me via een berichtje of op [email protected]

Woutt
Gezocht: 2 kaartjes voor Oasis in de HMH

Heeft er iemand nog 2 kaartjes over voor The Killers 12 maart in de HMH?

Waarschijnlijk een kansloze missie:

Iemand toevallig kaarten voor Metallica in Ahoy? Dat hele marktplaats gebeuren vertrouw ik voor geen meter.

Op hoop van zegen...

Bas I.
Woutt schreef:
Gezocht: 2 kaartjes voor Oasis in de HMH

Ik heb er zojuist nog 2 kunnen bestellen bij www.ticketmaster.nl.

Twee kaartjes voor Travis te koop!
woensdag 10 december 2008 (vandaag!)
Melkweg - The Max - Amsterdam
Aanvang: 20:00

mijn vriendin is ziek, dus we gaan niet.
Af te halen in Utrecht
20E per kaartje (gekocht voor 30)

Is er iemand die 2 tickets van AC/DC op 1 maart wil wisselen tegen tickets van 3 maart? (Beide Sportpaleis, België)

Ik heb er voor 1 maart, voor de duidelijkheid.

PM mij aub!

Oke vanochtend toch maar besloten om naar PJ Harvey & John Parish te gaan. Kom ik terug van werk: geen kaartjes meet op ticketmaster.

Dus als iemand nog een kaartje over heeft, let me know!

slaemperayreon
Ik ben zelf al voorzien, maar een vriend van me is nog op zoek naar een kaartje voor Eagles of Death Metal, 2 maart in Paradiso.

GEZOCHT

2 Lily Allen kaartjes 7 mei in de Melkweg
maak me blij!

[email protected]

Mocht er toevallig nog iemand kaartjes over hebben voor Lily Allen dan houd ook ik me warm aanbevolen

Heb 2 kaartjes over voor het uitverkochte concert van
Bonnie 'Prince' Billy in Paradiso as donderdag 23 april (tegen kostprijs)

Iemand die interesse heeft PM even.

Ik zoek 2 kaartjes voor Pearl Jam in Ahoy. Waarschijnlijk ook kansloos, maar toch, indien iemand er over heeft PM mij aub.

Bijnan vergeten maar ik heb nog 1 x U2 op 20 juli. Goede plaats geloof ik....

slaemperayreon
En weer iemand met ijdele hoop: iemand misschien een kaartje voor een van de concerten van Fleet Foxes in Paradiso, 30 juni of 1 juli. Wederom geldt dat ik als tussenpersoon fungeer en dat ik zelf voor beide avonden al voorzien ben .

Ik zoek nog 2 tickets voor Muse in Ahoy...

Dankzij het geniale systeem van Livenation heb ik naast gegrepen

Als iemand zijn Lowlands kaartje wil verkopen, houd ik mij aanbevolen .

Germ (crew)
Bij The Cult - Love (1985):

Vanwege de treintijden kan ik zondag 11 oktober helaas niet naar het concert van The Cult. De laatste trein naar Leeuwarden vertrekt al rond half 11. Hierdoor moet ik halverwege het concert vertrekken, en dat is natuurlijk niets.

Dus als er iemand hier is, die graag naar het concert wil, en nog geen kaartje heeft. Stuur me dan even een pb-tje. Ik hoef geen winst te maken op het kaartje, dus het blijft de gewone verkoopprijs van 35 euro.

jp
Beste MM-ers,

Zelf ben ik gisterenavond al geweest maar ik heb hier nog 6 tickets voor Coldplay voor vanavond liggen. Voorprogramma: White Lies & Miss Montreal.

Jij kunt ze overnemen voor de helft van de prijs, dwz. 32,50 euro per kaart.

Stuur me een pm & dan komen we er vast uit!

Ik zoek nog naar twee kaartjes voor Kasabian. Kan je uiteindelijk niet, dan wil ik ze graag van je overnemen!

Iemand die een kaartje voor Pixies in HMH over heeft, PM even

Als er nog iemand van z'n kaartjes voor Muse in de Ahoy af wil, houd ik me aanbevolen .

Ik kan niet meer naar het concert van Pentagram + Trouble + The Devil's Blood (aanstaande maandag in de 013). Wie wil mijn kaartje overkopen? De prijs was 27,58 in totaal (met alle servicekosten etc), maar ik hoef er echt niet zoveel voor te hebben. Mailtje kan naar [e-mailadres verwijderd op verzoek door een moderator]

Rik H.
Heb een kaartje over voor The Cult dinsdag 13 oktober in Eindhoven.
Ze spelen het gehele Love album uit 1985 aan één stuk.
Ik heb het vanavond in Amsterdam gezien en het was werkelijk fantastisch en die herinnering wou ik graag zo houden, het cirkeltje is mooi rond zo.
Daarom doe ik mijn kaartje voor Eindhoven in de verkoop.

slaemperayreon
Is er toevallig een MM-er die aardiger is dan vele andere internethandelaren en die een kaartje voor The Whitest Boy Alive 8 december te Paradiso voor minder dan 65 euro wil verkopen?

Twee kaarten over voor de Arctic Monkeys komende woensdag in de HMH.
Voor 75 kun je ze ophalen of laten versturen. PM bij interesse.

Thomzic schreef:
Twee kaarten over voor de Arctic Monkeys komende woensdag in de HMH.
Voor 75 kun je ze ophalen of laten versturen. PM bij interesse.

verkocht.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:57 uur

geplaatst: vandaag om 16:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.