MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Morrissey live in Rotterdam

zoeken in:
6 juni 2009, de Watt Club...

Kent iemand die?
Wat is de capaciteit?

Niet groot, volgens mij een mannetje of duizend. Wanneer begint de voorverkoop ?

Nog niet bekend, ik vermoed volgende week.

De capaciteit van de grote zaal is 1400 mensen.

Goed nieuws! Maar is het ook bevestigd? Weet iemand wat de prijzen zijn?

Mozzer schreef:
6 juni 2009, de Watt Club...

Kent iemand die?
Wat is de capaciteit?

Heb je toevallig ook een bron, want ik kan het nergens terugvinden?

Ik hoop dat dit waar is: zou geweldig zijn. Dit gaat een 'thuiswedstrijd' worden dan!!!!

Overigens is vandaag de voorverkoop voor het optreden in België op 8 juni van start gegaan (Luxemburg is 5 juni).
Die 6 juni zou dus zomaar kunnen................... er is namelijk een indirecte bron: het voorprogramma

Dat vind ik direct genoeg, een vermelding "supporting Morrissey"

Te meer omdat de andere data al bevestigd zijn en waar de voorverkoop al van gestart is. Het moet dus wel kloppen.
Nu nog de vraag wanneer het bekend gemaakt gaat worden en wanneer de voorverkoop start.

--volgens de WATT- website:

De voorverkoop voor Morrissey in WATT start vrijdag 19 december om 10.00 uur. Tickets zijn uitsluitend verkrijgbaar via de website van WATT.

Nu maar hopen dat het lukt want het is een kleine zaal (je mag trouwens maar 2 kaarten p.p. bestellen).

en ook hopen dat WATT nog wel open is rond de tijd van deze gig?!?
En als "Tickets zijn uitsluitend verkrijgbaar via de website van WATT." de enige mogelijkheid is, wat gebeurd er dan met refunds als ze vanwege aangekondigd problemen met rotterdam gemeente alsnog sluiten?

zie ook:

http://www.musicmeter.nl/forum/5/4753

Dat zou zomaar een probleem kunnen worden ja, maar daar wil ik maar even niet aan denken.
Toen Nighttown zijn deuren sloot had ik een kaartje voor Joan As Police Woman. Dat concert werd toen verplaatst naar Rotown en andere concerten werden toen ook elders ondergebracht.
Afwachten.....

Kan me niet voorstellen dat ze Morrissey boeken in een periode van onrust en er dan niet zeker van zijn dat ze het wel door kunnen laten gaan.

dix
levenvergeten schreef:
Kan me niet voorstellen dat ze Morrissey boeken in een periode van onrust en er dan niet zeker van zijn dat ze het wel door kunnen laten gaan.

Kan ik me juist heel goed voorstellen.
Je positie richting gemeente wordt niet sterker als je een lege agenda kunt overleggen.

fastpulseboy
kirchart. schreef:
--volgens de WATT- website:

De voorverkoop voor Morrissey in WATT start vrijdag 19 december om 10.00 uur. Tickets zijn uitsluitend verkrijgbaar via de website van WATT.

ja............
ff kijken of we nog eerlijk aan kaartjes komen...........(uitsluitend watt site)
http://www.tickets123.nl/epages/61671217.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/61671217/Products/Morrissey

Ja ik zie ze ook al weer op de gekste plekken (marktplaats?!)opduiken, en vertrouw dergelijke praktijken toch niet echt.
Ik zet morgenvroeg in op "refresh" en een beetje geluk, zodat ik hopelijk aan de (vaak belachelijke) prijsinflatie van uitverkochte shows ontkom.

Handen bij de knop!

dix
uitverkocht om 09:58

ligt Rotterdam in een andere tijdzone of zo ?

WTF, ik probeerde het om 2 minuten over 10 en inderdaad al uitverkocht. Wat een uitvinding, kaartverkoop online.

Ja bij mij was het om 9:59 ook al uitverkocht.. dit is echt behoorlijk frustrerend..

fastpulseboy
blijven proberen! ze zijn er nog!

Ja ik heb ze alsnog binnengehaald Inderdaad blijven refreshen helpt!

Ok, toch nog gelukt. Maar wat schandalig duur zeg

Nu geeft ie wel aan tijdelijk uitverkocht.
Maar ik probeerde het gewoon om 10:00 (niet eerder) en toen lukte het. Quite a relief.

dix
hier ook gelukt, toch

duur ? Morrissey is natuurlijk een heer van stand

Hij zit eerder in de prijscategorie van een "hoer van stand"

Antony is pas duur

Maar mijn geluk kan niet op: gisteren kaarten voor Antony & the Johnsons en vandaag Morrissey

fastpulseboy
wie hebben er nu allemaal kaartjes?

- fastpulseboy
- aERodynamIC
- dix
- kirchart.
- GrafGantz

*Johan de Witt is going, too!

En er komt een afterparty!

fastpulseboy
wie hebben er nu allemaal kaartjes?

- fastpulseboy
- aERodynamIC
- dix
- kirchart.
- GrafGantz
- Johan de Witt

Gast
geplaatst: vandaag om 23:59 uur

geplaatst: vandaag om 23:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.