MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Aphex Twin, Hecker, Squarepusher op STRP Festival Eindhoven

zoeken in:
Onze vriend Aphex Twin komt weer naar Nederland!

Samen met o.a. Squarepusher, Hecker en Laurent Garnier staat ie begin april op het STRP Festival in Eindhoven:

"Het STRP Festival presenteert de eerste namen voor het openingsweekend (3 en 4 april) ! Een aantal geruchten deden al de ronde en vandaag kan STRP wat namen bevestigen. Laurent Garnier (Live) staat gepland voor een eclectische programmering op vrijdag en DJ/audiokunstenaar Aphex Twin werkt samen met Hecker op de zaterdagavond. Daarnaast zijn Squarepusher, Michael Mayer en Benga bevestigd voor het openingsweekend van het festival. Meer line-up volgt gedurende de maand februari."

"Van 2 t/m 13 april is het Klokgebouw in Eindhoven opnieuw de verzamelplaats voor elektronische muziek, interactieve installaties, film, art performances, live cinema en robotics. Het STRP Festival is een multidisciplinaire totaalbeleving waar muziek, kunst en technologie samenkomt. Een act zoals Aphex Twin + Hecker ligt dan ook perfect in de lijn van het STRP Festival."

Bron: www.strp.nl[/url]

Ik heb m'n tickets al binnen.

Hecker als in Florian Hecker?

sowieso bij

GrafGantz schreef:
Hecker als in Florian Hecker?

Ja, als in Florian 'Sun Pandämonium' Hecker.

Sietse
hmm, lekker...Hecker

ik zie alweer stof van het plafond naar beneden dwarrelen, terwijl mijn oren worden doorgesmeerd.

*Is present*

Komt Squarepusher trouwens op beide dagen van het openingweekend?

Naast Snares en eerder genoemde artiesten zijn nu ook o.a. Tim Exile, Morgen Geist en Luke Vibert bevestigd.

Je zit verkeerd!

Aurum schreef:
...o.a. Tim Exile, Morgen Geist en Luke Vibert bevestigd.

Dat moet natuurlijk Morgan Geist zijn.

luc011190 schreef:
Je zit verkeerd!

Was vast een vlaag van verstandsverbijstering. Ik ga mijn bericht even verplaatsen.

Overigens ben ik hier waarschijnlijk niet bij. Jammer want de line-up is behoorlijk fantastisch.

Line-up volgens geruchten:

Vrijdag:
-Cobblestone Jazz
-Laurent Garnier
-Michael Mayer
-Morgan Geist

Zaterdag:
-030303
-Aphex Twin & the Hecker
-Benga
-Ceephax Acid Crew
-Clark
-Luke Vibert
-Rustie
-Squarepusher
-Tim Exile
-Venetian Snares

edit, edit, edit

Dat is dan een indeling van soulvolle techno op vrijdag en veel dolle gekte op zaterdag.

Holy shit, wat een lineup. Zou er bijna iets later van op vakantie gaan ..

Is nog niet allemaal bevestigd he
Had het zelf leuker gevonden als ze de stijlen meer over vrijdag en zaterdag gemengt hadden..

Ben hier misschien ook wel bij,

luc011190 schreef:
Had het zelf leuker gevonden als ze de stijlen meer over vrijdag en zaterdag gemengt hadden..

Ik niet, want ik heb alleen een zaterdag ticket en die lijst ziet er zeer goed uit zo.

luc011190 schreef:
Line-up volgens geruchten:

Vrijdag:
-Cobblestone Jazz
-Laurent Garnier
-Michael Mayer
-Morgan Geist

Zaterdag:
-030303
-Aphex Twin & the Hecker
-Benga
-Ceephax Acid Crew
-Clark
-Luke Vibert
-Rustie
-Squarepusher
-Tim Exile
-Venetian Snares

Voeg aan dat lijstje van zaterdag de gebroeders Funcken ook maar toe , Fuckarma is bevestigd voor de zaterdag.

Oh, en Speedy J is bevestigd voor de vrijdag.

luc011190 schreef:

Zaterdag:
-030303
-Aphex Twin & the Hecker
-Benga
-Ceephax Acid Crew
-Clark
-Luke Vibert
-Rustie
-Squarepusher
-Tim Exile
-Venetian Snares

edit, edit, edit

Als ik deze line-up zie zou ik graag nog een ticket kopen maar als ik op hun site kijk STRP Festival, 2 - 13 April 2009, Klokgebouw Eindhoven voor op zaterdag zie ik alleen Benga, Tim Exhile, Squarepusher en Aphex Twin staan...

Iemand die weet hoe het nu werkelijk zit want ik wil wel zekerheid hebben voor ik me een kaartje koop.

Ja Aphex Twin!!!! Ik ben daabij!!!

illuvatar schreef:
(quote)

Als ik deze line-up zie zou ik graag nog een ticket kopen maar als ik op hun site kijk STRP Festival, 2 - 13 April 2009, Klokgebouw Eindhoven voor op zaterdag zie ik alleen Benga, Tim Exhile, Squarepusher en Aphex Twin staan...

Iemand die weet hoe het nu werkelijk zit want ik wil wel zekerheid hebben voor ik me een kaartje koop.

Zie hier (en dan bij zaterdag 04/04). Volgens mij staan ze er allemaal bij, alleen Clark zie ik zo gauw niet.

bas
waarom staat er bij sommige Live achter (squarepusher, Snares, Funckarma) en sommige niet (Aphex, Tim Exile, Benga)?

Wel toffe line-up hoor, dat wordt een nachtje overslaan

bas schreef:
waarom staat er bij sommige Live achter (squarepusher, Snares, Funckarma) en sommige niet (Aphex, Tim Exile, Benga)?

Wel toffe line-up hoor, dat wordt een nachtje overslaan

omdat sommige live ,zoals direct en improviserend ,het uit hun laptop pompen en andere met b.v. platen draaien ?
Of bedoel je dat niet?

Alucard
Ik heb al maanden een kaartje, ik kijk zeker naar de zaterdag. 1e keer Aphex Twin voor mij, mits ie ook ECHT ZELF op komt dagen. (Met andere woorden eerst zien, dan geloven! )

Alucard schreef:
Ik heb al maanden een kaartje, ik kijk zeker naar de zaterdag. 1e keer Aphex Twin voor mij, mits ie ook ECHT ZELF op komt dagen. (Met andere woorden eerst zien, dan geloven! )

Hoezo ,waarom zou hij niet op komen dagen ?

Alucard
Omdat hij al veelvaker niet op is komen dagen, en hij staat er bekend om dat ie dubbelgangers stuurt. Heb zelfs ooit ergens gelezen en later op een of ander filmpje gezien dat ie een DAT-je opzet, ernaast op een stoel gaat zitten en weg dut!

Vandaar dat ik wat sceptisch ben....

Ohhh.....
Ik ga m in de gaten houden , dat zou wel heel muf zijn !
Had nooit gedacht dat er nog meer van die " lillikerds" als hem rond zouden lopen hahaha!
Maar goed , ik hoop dat hij er gewoon is en een beetje zijn best gaat doen want zo vaak komt t niet voor dat Aphex Twin live te zien is.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:09 uur

geplaatst: vandaag om 16:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.