MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / De 4 grote van de Thrash tezamen op tour

zoeken in:
Stijn_Slayer
Hmmmm...

Zoals c-moon al zei, wat heeft Metallica nou nog met thrash metal te maken? Anthrax vond ik daarnaast al nooit zo heel bijzonder.

Megadeth heeft net Endgame uitgebracht, dat ik hun beste album ooit vind, maar ik ga al naar Slayer. Dat is de enige band die ik echt per se wil zien van deze vier.

De gedachte dat Metallica aan mij verdient kan ik al niet uitstaan.

Stijn_Slayer schreef:

De gedachte dat Metallica aan mij verdient kan ik al niet uitstaan.

Gun die mannen ook een pleziertje

Alvast zullen het slechts big THREE worden..
Want door de RUGPROBLEMEN en nakend operatie van TOM ARAYA van SLAYER is hun tour en ook die met de "big four" afgelast...

paranoidandroid
more like trash

paranoidandroid schreef:
more like trash

Bedankt voor je waardevolle bijdrage aan dit topic...

Wel jammer dat het niet doorgaat, maar was te verwachten. Ik ben wel benieuwd naar welke datum die concerten van Slayer nu weer worden verzet.

Aghora schreef:
(quote)

Bedankt voor je waardevolle bijdrage aan dit topic...

Wel jammer dat het niet doorgaat, maar was te verwachten. Ik ben wel benieuwd naar welke datum die concerten van Slayer nu weer worden verzet.

Same here....
Maar goed we zullen dan dubbel zo hard feesten

Stijn_Slayer
Ik heb eens even op de site van Slayer gekeken. Tom wilde niet meteen een grote ingreep, maar deze kleine behandelingen hielpen niet genoeg.

Hij zal dus echt onder het mes moeten, maar het is een routineklus en de herstelkans is uitstekend stond er.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:37 uur

geplaatst: vandaag om 05:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.