MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Simple Minds Graffiti Soul tour

zoeken in:
Een concert met geweldig véél atmosfeer... maar... zoals gewoonlijk in Vorst was het geluid inderdaad maar zozo..

Behoudens Musicboy's terechte bemerkingen was het een erg goede setlist... En de versie van "Moscow Underground" was heel sterk...

Maar: laten we even eerlijk zijn, Jim's stem was vanaf halverwege de set zo goed als wég.... En waarom ze Sarah Brown erbij hebben gehaald? Tja. Los van het feit dat je haar amper hoorde, voegde het weinig toe...

Was het eens slecht concert: naar sfeer toe: néé! Geweldig zelfs, en ik heb me heel goed vermaakt;..
Maar muziektechnisch: er schilde wel redelijk wat...

SM deden hard hun best, maar het heilige vuur was toch meer een waakvlam.... misschien lassen ze beter meer rustpunten in in de tour zodat ze, of vooral Jim dan, wat kunnen rusten..

Een typisch geval van 'close but no cigar'...

Sheplays
c-moon schreef:
.... En waarom ze Sarah Brown erbij hebben gehaald? Tja. Los van het feit dat je haar amper hoorde, voegde het weinig toe...

Die opmerkingen over Sarah Brown vind ik een beetje flauw. Zij deed precies wat een backing vocalist doet - steun geven aan de zanger, vooral als hij bijvoorbeeld de hoge noten niet haalt, zonder zichzelf op de voorgrond te dringen. Daarbij ziet ze er ook nog leuk uit dus niet zo mopperen, stelletje haantjes!

(afbeelding)
Jim en Sarah, HMH, Amsterdam.

@Sheplays: flauw of niet: in Brussel kon je haar stem amper horen.. ook niet daar waar je ze zou verwachten= bij Once Upon A Time, Alive & Kicking, enz...

Dat ze er goed uitzag kan ik natuurlijk niet ontkennen )

Leuke foto trouwens..

Hier enkele die ik maakte (in Vorst):

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Mijn verslagje vind je hier:
The M@rkec Files: OMD & Simple Minds @ Vorst Nationaal - markec.blogspot.com

Sheplays
Gaaf verslag en mooie foto's weer, c-moon!

Ik zet er nog een paar neer van het concert in HMH. Weliswaar van geheel achteraan gemaakt met een eenvoudig digitaal cameraatje maar toch wel leuk, denk ik!

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Leuke foto's, Sheplays!

Gast
geplaatst: vandaag om 04:17 uur

geplaatst: vandaag om 04:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.