MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Depeche Mode, Ahoy Rotterdam, 30 november 2009

zoeken in:
In Muziek > MusicMeter Live! > Depeche Mode, Ahoy, Rotterdam, 26 maart 2006:

Ik ga volgende week naar het concert in de Ahoy. Degene met wie ik ga wil PERSE PERSE PERSE om 17:00 al voor de deur staan.

Ik heb zelf geen ervaring met concerten, dus daarom de vraag aan jullie: Heeft dit zin of is dit heel erg overdreven voor een concert dat om 20:00 begint?

Lijkt me een beetje onzinnig zo vroeg te gaan. Ik zou er zijn op het moment dat de deur open gaat, misschien een half uurtje eerder.

Als je er om half 7 bent ga je niks missen en nog steeds genoeg tijd krijgen om zoveel biertjes te drinken dat tegen de tijd dat Depeche Mode op het podium staat, je denkt dat het Editors zijn

Niet zo nuttig dus

Ik kijk er naar uit

Ja, ik heb er ook zin an.

Mijn wensenlijstje: een integrale uitvoering van Violator.... en Stripped.

Verder zien ze maar wat ze spelen

Hier nog eentje............ ik ben er zo rond half 8, kwart voor 8 (wil Soulsavers niet missen).
De tijd van helemaal vooraan willen staan is al heel wat jaartjes verleden tijd. Nu wil ik rustig een drankje kunnen halen vooraf en niet mijn plaatsje hoeven 'verdedigen'

Precies

Mijn wensenlijstje is overigens kort. Liefst, net als vorige keer, geen nummers van Exciter en Martin Gore max 1 liedje zingen. Ander ben ik te vaak aan de beurt met bier halen.

Bedenk me nu dat ik ze sinds 1984 (in de Doelen!) geen een keer gemist heb. Gelukkig ging Pinkpop niet door dus mijn persoonlijk record staat nog en ben klaar voor mijn 25-jarig jubileum

Liefst geld, liever geen bloemen aub.

Bij Ahoy is het toch zo dat de zaal in vakken is verdeeld? Ik kan me herinneren dat we ueberhaupt niet naar voren konden lopen, omdat de zaal gesplitst was.

Vorige keer Depeche Mode in Ahoy zat ik trouwens op de eerste ring, geloof ik. Dan kun je in theorie nog 1 minuut vantevoren binnen lopen en niets missen...