Muziek / MusicMeter Live! / Herman's Heldhaftige Herfsttour
zoeken in:
0
geplaatst: 29 augustus 2005, 00:44 uur
Ik heb even de concerten die ik de komende tijd wil bezoeken op een rijtje gezet. Natuurlijk ga ik niet overal heen (geen geld), maar misschien valt er eens ergens een MuMe-meet te organiseren. 
September
8 - Pan Sonic, Four Tet, Supersilent (ihkv The Night Of The Unexpected), Paradiso
9 - American Analog Set, Paradiso
15 - Mùm, Paradiso
17 - The New Alternative, LVC
17 - The Go! Team, Freeform Five, (ihkv Bazar Curieux), Nighttown
19 - Pedro The Lion, Rotown
20 - Pedro The Lion, Ekko
30 - Dans le Rock, Ketelhuis
Oktober
3 - Broadcast, Rotown
4 - Broadcast, Paradiso
16 - Great Lake Swimmers, Paradiso
21 - The Veils, Paradiso
21 - dEUS, Nighttown
27 - Animal Collective, Sufjan Stevens, Paradiso
November
3 - Maximo Park, Melkweg
4 - London Calling, Paradiso
5 - London Calling, Paradiso
7 - Teenage Fanclub, Nighttown
9 - T. Raumschmiere + Band, Melkweg

September
8 - Pan Sonic, Four Tet, Supersilent (ihkv The Night Of The Unexpected), Paradiso
9 - American Analog Set, Paradiso
15 - Mùm, Paradiso
17 - The New Alternative, LVC
17 - The Go! Team, Freeform Five, (ihkv Bazar Curieux), Nighttown
19 - Pedro The Lion, Rotown
20 - Pedro The Lion, Ekko
30 - Dans le Rock, Ketelhuis
Oktober
3 - Broadcast, Rotown
4 - Broadcast, Paradiso
16 - Great Lake Swimmers, Paradiso
21 - The Veils, Paradiso
21 - dEUS, Nighttown
November
3 - Maximo Park, Melkweg
4 - London Calling, Paradiso
5 - London Calling, Paradiso
7 - Teenage Fanclub, Nighttown
9 - T. Raumschmiere + Band, Melkweg
0
geplaatst: 29 augustus 2005, 10:13 uur
broadcast (paradiso), the veils, maximo park en london calling ben ik waarschijnlijk wel van de partij.
0
ElMeroMero
geplaatst: 29 augustus 2005, 11:07 uur
Behalve dEUS(reeds uitverkocht) zit er bij je selectie niet veel interessants voor mij tussen, herman. Het zal dus voor een andere keer worden, vrees ik. 
Wel staat vast dat ik eind september eens ga kijken in R'dam wat 22 Pistepirkko tegenwoordig allemaal uitvreet, en ik ben op 17 november zeker in Utrecht te spotten als Tin Hat Trio in Rasa gaat optreden.

Wel staat vast dat ik eind september eens ga kijken in R'dam wat 22 Pistepirkko tegenwoordig allemaal uitvreet, en ik ben op 17 november zeker in Utrecht te spotten als Tin Hat Trio in Rasa gaat optreden.
0
geplaatst: 29 augustus 2005, 14:03 uur
Er zit een behoorlijke kans in dat ik bij Pedro the Lion in Ekko wel kom kijken.
0
geplaatst: 29 augustus 2005, 16:55 uur
dEUS in Nighttown ben ik ook bij, en is The Revs in Rotown (8 sept.) niks voor je?, daar wil ik ook wel naar toe.
Verder heb ik niet veel op het programma staan: Rufus Wainwright in Paradiso nog.
Verder heb ik niet veel op het programma staan: Rufus Wainwright in Paradiso nog.
0
Sietse
geplaatst: 29 augustus 2005, 17:30 uur
herman schreef:
September
15 - Mùm, Paradiso
Oktober
4 - Broadcast, Paradiso
September
15 - Mùm, Paradiso
Oktober
4 - Broadcast, Paradiso
maar ook:
22 Sept Josephine Foster, Pardiso
1 Okt Interzone festival met oa. Mitchel Akiyami en Janek Schaeffer (en een Orphax DJ Set, dus ik moet er wel zijn)
14 Okt Chinees Festival, Paradiso
15 Okt Okkervil River, Paradiso
2 tot 5 Nov Lab30 Festival met oa. Khonner, Xela en veel meer, Augsburg (Duitsland)
0
geplaatst: 29 augustus 2005, 17:33 uur
Sietse schreef:
Hopelijk ben ik bij allen aanwezig, ga nog een paar andere dingen uitzoeken...kwamen hele toffe dingen in de komende maanden in paradiso.
Hopelijk ben ik bij allen aanwezig, ga nog een paar andere dingen uitzoeken...kwamen hele toffe dingen in de komende maanden in paradiso.
Nou, gaan alle MuM-users daar aan het verbroederen slaan? Na het optreden samen met z'n allen pannenkoeken met siroop eten. En bij het afscheid valt iedereen elkaar in de armen en zegt hoe gelukkig hij is over het feit dat zij/hij lid is van het MuM-forum en dat de ander zijn liefste broeder/zuster is? Zoiets?

0
Sietse
geplaatst: 29 augustus 2005, 17:37 uur
wie weet, heb ondertussen al wel de tekst aangepast met al de andere leuke dingen die ik ga zien...
0
geplaatst: 29 augustus 2005, 18:04 uur
Zachary Glass schreef:
En bij het afscheid valt iedereen elkaar in de armen en zegt hoe gelukkig hij is over het feit dat zij/hij lid is van het MuM-forum en dat de ander zijn liefste broeder/zuster is? Zoiets?
En bij het afscheid valt iedereen elkaar in de armen en zegt hoe gelukkig hij is over het feit dat zij/hij lid is van het MuM-forum en dat de ander zijn liefste broeder/zuster is? Zoiets?

Welnee, dan zeg je hem of haar eindelijk eens wat een afgrijselijke smaak hij/zij toch heeft en manipuleer je hem/haar dusdanig dat de volgende dag de top 10 en rotatielijst compleet gewijzigd is

0
geplaatst: 29 augustus 2005, 18:07 uur
Herman en Sietse zie ik 8 en 15 september in Paradiso. Verder ga ik 24 september naar Club r_AW in de P60 en begin november naar Sigur Rós in Tilburg. De rest bestaat nog uit vage afspraken en dito beloftes 

0
geplaatst: 29 augustus 2005, 18:11 uur
aERodynamIC schreef:
Welnee, dan zeg je hem of haar eindelijk eens wat een afgrijselijke smaak hij/zij toch heeft en manipuleer je hem/haar dusdanig dat de volgende dag de top 10 en rotatielijst compleet gewijzigd is

Dat manipuleren ... welke methode? Dronken voeren of dreigen hij/zij van de brug te gooien wanneer je "adviezen" niet ter harte worden genomen?

0
JonnieBrasco
geplaatst: 29 augustus 2005, 18:32 uur
Er zal wél ook in real-life een klik met mijn MuMe-maatjes moeten zijn, voordat ik zomaar pannenkoeken met siroop met ze ga eten hoor.
Jammer dat ik meer dan 1 breedtegraad richting de Noordpool woon, en alleen uitwijk naar die streken waar jullie wonen (en waar al die bands altijd komen), als het een favoriete artiest van mij betreft. Ik zou Teenage Fanclub nog in overweging kunnen nemen...
Jammer dat ik meer dan 1 breedtegraad richting de Noordpool woon, en alleen uitwijk naar die streken waar jullie wonen (en waar al die bands altijd komen), als het een favoriete artiest van mij betreft. Ik zou Teenage Fanclub nog in overweging kunnen nemen...
0
geplaatst: 29 augustus 2005, 18:32 uur
starbright boy schreef:
Er zit een behoorlijke kans in dat ik bij Pedro the Lion in Ekko wel kom kijken.
Ik ook. Zo een goeie band op 2min van mijn huisje kan ik niet laten schieten!
0
geplaatst: 29 augustus 2005, 18:35 uur
JonnieBrasco schreef:
Er zal wél ook in real-life een klik met mijn MuMe-maatjes moeten zijn, voordat ik zomaar pannenkoeken met siroop met ze ga eten hoor.
Ach, in real-life zouden we elkaar naar het leven staan

0
geplaatst: 29 augustus 2005, 18:47 uur
Belgen zijn toch altijd lief voor Nederlanders en omgekeerd? Geld alleen niet tijdens het voetbal denk ik.
0
geplaatst: 29 augustus 2005, 19:12 uur
Bloompje schreef:
Belgen zijn toch altijd lief voor Nederlanders en omgekeerd? Geld alleen niet tijdens het voetbal denk ik.
Ik zou terugdenken aan de periode van koning Willem II, kijken naar JB ... en me in de steek gelaten voelen. De vraag: "Waarom lieten jouw voorvaderen mijn voorvaderen in 1830 in de steek ... we bleven achter in de handen van een handvol bourgeoisie!"
Daarom zou ik JB naar het leven staan - omwille van het gramschap van mijn voorvaderen

0
geplaatst: 29 augustus 2005, 20:33 uur
The Revs ken ik niet, Aero. Dus ik zou niet weten...
Ink: ik heb Roisin al gezien, maar als ik geld over heb, ga ik er vast wel heen. Ik zal het concert wel tussen mijn lijstje zetten bij een volgende update.
Ink: ik heb Roisin al gezien, maar als ik geld over heb, ga ik er vast wel heen. Ik zal het concert wel tussen mijn lijstje zetten bij een volgende update.

0
geplaatst: 29 augustus 2005, 20:40 uur
Ik ook niet: omschrijving op de Rotown site "Muse meets The Thermals"
3 Nummers ken ik van ze, en klinkt okee. Ik wil me wel laten verrassen

0
geplaatst: 29 augustus 2005, 20:53 uur
Ik denk dat ik ze maar laat schieten. Ben noch een Muse- noch een Thermals-liefhebber.
Ik moet trouwens wel zeggen dat de Rotown-website altijd wel goede omschrijvingen heeft. En ze programmeren ook een hoop leuks. Jammer dat het publiek er meestal niet echt zijn mond kan houden.
Ik moet trouwens wel zeggen dat de Rotown-website altijd wel goede omschrijvingen heeft. En ze programmeren ook een hoop leuks. Jammer dat het publiek er meestal niet echt zijn mond kan houden.
0
geplaatst: 29 augustus 2005, 21:02 uur
Ik erger me daar dood aan, gelukkig heb jij dat ook: sommigen vinden je een zeikerd als je je daar aan stoort (het is immers ook hun avond uit en dan mogen ze zelf weten wat ze doen, terwijl ik vind dat ze beter naar het kroeg-gedeelte van Rotown kunnen gaan in dat geval).
0
geplaatst: 29 augustus 2005, 21:26 uur
Inderdaad. Voor sommige mensen is het gewoon een avondje ouwehoeren met livemuziek op de achtergrond. Ik ga daarom ook meestal zo ver mogelijk naar voren staan bij concerten; des te minder publiek waar ik me aan hoef te ergeren. Bovendien sta je dan meestal wel tussen de echte liefhebbers.
Als ik zelf een avond wil ouwehoeren ga ik trouwens liever naar een cafe waar de muziek niet zo absurd hard staat.
Als ik zelf een avond wil ouwehoeren ga ik trouwens liever naar een cafe waar de muziek niet zo absurd hard staat.

0
geplaatst: 29 augustus 2005, 21:29 uur
herman schreef:
Ik ga daarom ook meestal zo ver mogelijk naar voren staan bij concerten; des te minder publiek waar ik me aan hoef te ergeren. Bovendien sta je dan meestal wel tussen de echte liefhebbers.
Ik ga daarom ook meestal zo ver mogelijk naar voren staan bij concerten; des te minder publiek waar ik me aan hoef te ergeren. Bovendien sta je dan meestal wel tussen de echte liefhebbers.
Doe ik ook altijd

0
titan (crew)
geplaatst: 29 augustus 2005, 22:46 uur
Op 3 oktober, 21 oktober en 7 november ben ik bij dezelfde concerten aanwezig.
0
Sietse
geplaatst: 30 augustus 2005, 11:59 uur
Die was ik nog ff vergeten. Heb voor mijn verjaardag een kaartje gekregen

0
geplaatst: 30 augustus 2005, 16:20 uur
3 november Maximo Park, kaarten zijn binnen!
(zijn er al bands bekend voor London Calling?)
(zijn er al bands bekend voor London Calling?)
0
geplaatst: 30 augustus 2005, 17:36 uur
aERodynamIC schreef:
Doe ik ook altijd
(quote)
Doe ik ook altijd

Is bij concerten waar ik heen ga nooit zo verstandig omdat de 'echte liefhebber' zig ook graag behangt met het nodige metaal en gereedschap. Ooit eens op dynamo 98 of 99 vooraan gestaan tijdens de black stage komt daar een eikel met spikebanden vooraan staan slammen (zo'n 10 cm lange spijkers op zijn braces) sindsdien sta ik liever iets verder naar achteren van de muziek te genieten i.p.v me vooraan te moeten verdegen tegen een levende doe het zelfzaak.
* denotes required fields.