MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Geluid van Ahoy

zoeken in:
VanDeGriend schreef:
Als je op de tribune zit of achteraan staat dan vind ik t geluid vaak te zacht. Wel erg zuiver overigens. Kan natuurlijk ook zijn dat het frequente concertbezoek zijn tol begint te eisen.

Zeker niet bij de Pixies geweest, ik voelde me die avond niet zo lekker dus ben op de tribune gaan zitten, 2 dagen suizende oren

Vwb Ahoy een aantal vrienden van me weigeren daarheen te gaan om de slechte akoestiek. Ik ben er bij Radiohead en Muse geweest en was absoluut tevreden over het geluid.

moviefreak#1
teutoon wat ben je nou allemaal aan het ouwebetten man Jij stelt een vraag, ik geef een antwoord en voorts word ik als ongeloofwaardig neergezet. En dan ga je nog verder als meerdere mensen mijn antwoord ondersteunen dat je op google iets anders heb gevonden. Wat een waardeloos gedrag zeg.

Zo dat moest er even uit

Lying Mouth schreef:
(quote)

Zeker niet bij de Pixies geweest, ik voelde me die avond niet zo lekker dus ben op de tribune gaan zitten, 2 dagen suizende oren

Vwb Ahoy een aantal vrienden van me weigeren daarheen te gaan om de slechte akoestiek. Ik ben er bij Radiohead en Muse geweest en was absoluut tevreden over het geluid.

Ik denk dat ik al een keer of 100 in Ahoy geweest ben. Ik denk dat t vroeger wel een galmbak was maar tegenwoordig hebben ze t geluid aardig op orde daar. Weet alleen van Toto (tja) dat dat weer snoeihard was en niet om aan te horen. Maar ok, das tien jaar terug ofzo.

Het geluid is volledig afhankelijk van de artiest en de geluidsman.
Maaruh.. Teutoon, jij lijkt me echt een leuke gozer om mee naar een optreden te gaan. Lekker makkelijk, nooit geen gezeur

Sonic Nurse schreef:
Het geluid is volledig afhankelijk van de artiest en de geluidsman.
Maaruh.. Teutoon, jij lijkt me echt een leuke gozer om mee naar een optreden te gaan. Lekker makkelijk, nooit geen gezeur

teutoon
@ Sonic Nurse

Alsof een mens geen kritiek mag hebben. Kijk wat ik het belangrijkste vind is dat ik niet loop te balen van de slechte akoestiek. Natuurlijk ben ik geen expert maar als de iemand zegt dat Ahoy een galmbak is, zegt ie dat niet voor niks. Maargoed er zijn ook goede ervaringen met Ahoy en daarom vertrouw ik erop dat het leuk wordt.

Toto is een band die al 30 jaar meegaat, ze hebben hele capabele geluidsmensen in hun "technische staf" zitten zoals Bob Bradshaw, zij zullen er ongetwifeld alles aan doen om het zo goed mogelijk te laten klinken, in hoevrre zij er iest aan kunnen doen natuurlijk.
maar goed als je gewoon kaarten voor de eerste rij hebt zoals ik zul je sowieso wel goed geluid hebben.

teutoon
Ik heb ook kaarten voor de eerste rang. Weet jij TOTO trouwens of je het beste helemaal vooraan kunt gaan staan of een beete erachter zodat je meer ruimte en meer zicht hebt misschien?

Yak
Berichten verplaatst naar Muziek > Artiesten > Toto.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:43 uur

geplaatst: vandaag om 05:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.