Muziek / MusicMeter Live! / Bridgin' The Gap Festival @ Ahoy
zoeken in:
0
geplaatst: 24 januari 2011, 12:42 uur
Nieuw hiphop festival hier in NL. Line-up die tot nu toe bekend is:
- Masta Ace
- Sean Price
- Smif-N-Wessun
- Dead Prez
- Slum Village
- Pete Philly
Tickets 65e. Ik wacht de nog eventjes om te kijken hoe de lineup zich ontwikkeld maar denk dat ik hier sowieso heen ga.
Bridgin' the Gap | Blueprint of Quality HipHop | 28 mei, Ahoy, Rotterdam - bridginthegap.nl
- Masta Ace
- Sean Price
- Smif-N-Wessun
- Dead Prez
- Slum Village
- Pete Philly
Tickets 65e. Ik wacht de nog eventjes om te kijken hoe de lineup zich ontwikkeld maar denk dat ik hier sowieso heen ga.
Bridgin' the Gap | Blueprint of Quality HipHop | 28 mei, Ahoy, Rotterdam - bridginthegap.nl
0
geplaatst: 25 januari 2011, 09:49 uur
Gaaf, kijk uit naar de hele line-up. Leuk z'n groot fesival in Nederland
0
geplaatst: 25 januari 2011, 11:44 uur
En ook mijn lieveling La Melodia is aanwezig.
Lijkt me sowieso niet te missen, dit. Ben alleen niet zo'n fan van Ahoy.
Lijkt me sowieso niet te missen, dit. Ben alleen niet zo'n fan van Ahoy.
0
geplaatst: 25 januari 2011, 16:57 uur
Outblasty schreef:
Ik wil niet wachten Luuk we gaan gewoon.

0
geplaatst: 30 januari 2011, 23:40 uur
We hebben kaartjes. 
Las in een artikel op 3voor 12 van vorig jaar dat ze ook nog in gesprek waren met Wu-Tang, Eric B & Rakim, PE en JMT dus ik ben benieuwd!
Er zijn ook nog wat Nederlandse artiesten aan de line up toegevoegd:
Turk
Hef
Jiggy Djé
Cartes & Kleine Jay

Las in een artikel op 3voor 12 van vorig jaar dat ze ook nog in gesprek waren met Wu-Tang, Eric B & Rakim, PE en JMT dus ik ben benieuwd!
Er zijn ook nog wat Nederlandse artiesten aan de line up toegevoegd:
Turk
Hef
Jiggy Djé
Cartes & Kleine Jay
0
geplaatst: 31 januari 2011, 09:24 uur
PE, Eric B & Rakim, Wu-tang en JMT bovenop de lineup die er nu al staat zou gewoon te ziek zijn 

0
geplaatst: 1 februari 2011, 12:23 uur
Inderdaad. Lijkt me trouwens niet dat dit snel uitverkocht of zo is, of wel?
0
geplaatst: 1 februari 2011, 12:45 uur
Met deze line up niet maar als er dalijk nog namen bij komen zal het wel wat sneller gaan.
0
geplaatst: 1 februari 2011, 12:47 uur
Ja, Ahoy vol krijgen zonder echt commerciële hiphoppers, zal nog wel eens moeilijk kunnen worden! Maar komt denk ik ook op af vanuit belgie enz.
0
geplaatst: 1 februari 2011, 12:54 uur
De Nederlandstalige artiesten zijn alvast commercieel. Ik heb er in ieder geval behoorlijk veel zin in, de aanheid lijkt mij nu al voor een groot gedeelte gegarandeerd.
0
geplaatst: 1 februari 2011, 18:24 uur
MAS schreef:
Wie zegt dat er geen commerciële hiphoppers komen?
Gezien de lineup tot nu toe verwacht ik geen commerciele megasterren nee

0
geplaatst: 2 februari 2011, 10:39 uur
MAS schreef:
Zoals het er inderdaad nu uit ziet is het niet echt de bedoeling dat ze komen denk ik? Maar je weet het nooit, waarschijnlijk komen er nog wel 1 of 2 om toch het grote publiek ook te trekken... Maar je weet het nooit, zolang ze zulke goede namen als nu afleveren maakt het mij niet zoveel uit als er wat commercieels bij zit..
0
geplaatst: 9 februari 2011, 19:09 uur
Wu-tang members Ghostface, Raekwon en U-god zijn toegevoegd aan de line-up met daarbij nog cilvaringz, DJ mathematics, Street Life en LA The Darkman (laatste 3 zeggen me niks).
0
geplaatst: 9 februari 2011, 19:49 uur
Zijn allemaal rappers die Wu-gerelateerd zijn volgens mij! Cilvaringz is de Nederlander die met de heren heeft samengewerkt...
0
geplaatst: 9 februari 2011, 21:03 uur
Ja Cilvaringz kende ik wel, maar de andere 3 heb ik nog nooit van gehoord al zag ik op de site dat het allemaal wu-members zijn. Line up is er iig weer een stukje mooier op geworden met drie topnamen erbij! 

0
geplaatst: 9 februari 2011, 21:05 uur
Ja dat wel! Hopelijk zetten Rae, ghost en u-god wel samen een vet optreden neer en niet teveel solo... Maar dat lijkt me wel
0
geplaatst: 9 februari 2011, 21:25 uur
Ghost en Rae hebben samen iig genoeg vette nummers gemaakt om een vette show te geven, helaas wel niet de twee actiefste leden van de Wu (ok, GZA is nog slomer). Zou mooi zijn als Meth of RZA er nog bijkwam. In mijn herinnering was U-god ook wel redelijk actief op stage.
0
geplaatst: 9 februari 2011, 21:39 uur
Ja, meth zou vet geweest zijn! Ja, was afgelopen Juli bij concert van ze, Meth en u-god waren de twee actiefste die na mijn mening ook nog het best rapte (maar kan je niet helemaal concluderen aangezien ze allemaal stoned waren natuurlijk
)
)
0
geplaatst: 9 februari 2011, 23:15 uur
Ik vond vooral Method Man en RZA goed op dat concert. Maar dit is wel een mooie toevoeging aan de lineup. )
0
geplaatst: 10 februari 2011, 09:35 uur
Harderwiek schreef:
Ja, meth zou vet geweest zijn! Ja, was afgelopen Juli bij concert van ze, Meth en u-god waren de twee actiefste die na mijn mening ook nog het best rapte (maar kan je niet helemaal concluderen aangezien ze allemaal stoned waren natuurlijk
)
En het geluid zo slecht was dat Method Man nauwelijks kwa stemgeluid nauwelijks te onderscheiden was geweest van Lady Gaga.Ja, meth zou vet geweest zijn! Ja, was afgelopen Juli bij concert van ze, Meth en u-god waren de twee actiefste die na mijn mening ook nog het best rapte (maar kan je niet helemaal concluderen aangezien ze allemaal stoned waren natuurlijk
)
0
geplaatst: 10 februari 2011, 09:49 uur
Ook een puntje inderdaad, maar als je tracks kent vang je het allemaal wel op toch?
0
geplaatst: 18 maart 2011, 17:57 uur
BRIDGIN’ THE GAP TICKETPRIJS OMLAAG
Goed nieuws voor alle hiphop fans: het grootste indoor hiphop festival van Nederland, Bridgin’ the Gap, heeft de prijs van haar tickets verlaagd en het evenement daarmee nog toegankelijker gemaakt. Nog meer fans kunnen nu op 28 mei 2011 genieten van bekende artiesten, als Pete Philly, Masta Ace, DOPE D.O.D en Wu-Tang Clan members – waaronder Ghostface Killah, U-God en Raekwon.
De reden van de prijsverlaging is helaas wat minder leuk. “Vanwege milieuvoorschriften bleek een vierde podium voor het festival voor ons dit jaar niet mogelijk”, laat de organisatie weten. “In goed overleg met alle betrokken partijen hebben we besloten om dit podium te laten vervallen. Met het gevolg dat er een aantal van de geplande artiesten niet op zullen treden.”
De huidige line up van de eerste editie van Bridgin’ the Gap ziet er overigens nog steeds spetterend uit. Zo kunnen hiphop liefhebbers optredens verwachten van onder meer Masta Ace, Fresku, Pete Philly, DOPE D.O.D, La Melodia, Smif-N-Wessun, Sean Price en Dead Prez. De volledige line up en informatie over de artiesten kun je vinden op www.bridginthegap.nl.
Door deze jammer genoeg noodzakelijke aanpassing van de line-up wordt door de prijsverlaging van het grootschalige hiphop festival in Ahoy wel weer een stuk toegankelijker gemaakt. Nadat het nieuws over de eerste editie van Bridgin’ the Gap bekend werd, kwamen er vele enthousiaste berichten binnen bij de organisatie. Voor veel hiphop liefhebbers bleek de prijs echter toch wel wat hoog. De toegangsprijs van het festival is nu verlaagd van € 62,50 naar € 47,50. “Mensen die hun ticket voor de oude prijs hebben gekocht krijgen het teveel betaalde bedrag terug”, verzekert de organisatie. “Hier hoeft niemand zich zorgen over te maken, we gaan dit allemaal netjes regelen.”
Het vervallen van het vierde podium houdt echter ook in dat er nu minder tickets beschikbaar zijn. Om teleurstellingen te voorkomen wordt dan ook aangeraden om niet te lang te wachten met het aanschaffen van de kaarten.
Goed nieuws voor alle hiphop fans: het grootste indoor hiphop festival van Nederland, Bridgin’ the Gap, heeft de prijs van haar tickets verlaagd en het evenement daarmee nog toegankelijker gemaakt. Nog meer fans kunnen nu op 28 mei 2011 genieten van bekende artiesten, als Pete Philly, Masta Ace, DOPE D.O.D en Wu-Tang Clan members – waaronder Ghostface Killah, U-God en Raekwon.
De reden van de prijsverlaging is helaas wat minder leuk. “Vanwege milieuvoorschriften bleek een vierde podium voor het festival voor ons dit jaar niet mogelijk”, laat de organisatie weten. “In goed overleg met alle betrokken partijen hebben we besloten om dit podium te laten vervallen. Met het gevolg dat er een aantal van de geplande artiesten niet op zullen treden.”
De huidige line up van de eerste editie van Bridgin’ the Gap ziet er overigens nog steeds spetterend uit. Zo kunnen hiphop liefhebbers optredens verwachten van onder meer Masta Ace, Fresku, Pete Philly, DOPE D.O.D, La Melodia, Smif-N-Wessun, Sean Price en Dead Prez. De volledige line up en informatie over de artiesten kun je vinden op www.bridginthegap.nl.
Door deze jammer genoeg noodzakelijke aanpassing van de line-up wordt door de prijsverlaging van het grootschalige hiphop festival in Ahoy wel weer een stuk toegankelijker gemaakt. Nadat het nieuws over de eerste editie van Bridgin’ the Gap bekend werd, kwamen er vele enthousiaste berichten binnen bij de organisatie. Voor veel hiphop liefhebbers bleek de prijs echter toch wel wat hoog. De toegangsprijs van het festival is nu verlaagd van € 62,50 naar € 47,50. “Mensen die hun ticket voor de oude prijs hebben gekocht krijgen het teveel betaalde bedrag terug”, verzekert de organisatie. “Hier hoeft niemand zich zorgen over te maken, we gaan dit allemaal netjes regelen.”
Het vervallen van het vierde podium houdt echter ook in dat er nu minder tickets beschikbaar zijn. Om teleurstellingen te voorkomen wordt dan ook aangeraden om niet te lang te wachten met het aanschaffen van de kaarten.
Slum Village komt niet meer.
0
geplaatst: 28 maart 2011, 14:24 uur
Pfff, geannuleerd wegens tegenvallende kaartverkoop. Ik moet eerlijk zeggen dat ik die "millieuvoorschriften" nu wel een beetje ongeloofwaardig vind overkomen. Ze zullen wel gedacht hebben het festival zo misschien toch nog te redden (opzich wel een goed plan maar wel een beetje zwak om dan millieuvoorschriften als reden op te geven).
* denotes required fields.