MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Coachella Festival

zoeken in:
Dan mag je nu wel vertrekken.

Yann Samsa
Waarom zo ver. Waarom zo duur.

We zitten met een 40 000 MuMe'ers. Als we nu allen 250 EUR in een gezamenlijke pot gooien, komen we aan - ik hoop geen fout te maken - 10 miljoen euro. Kunnen we het MusicMeter Festival houden. Zolang de Belgische users voor het bier mogen zorgen.

Hoe komen Afrikaanse vluchtelingen aan in Europa? Juist. Als we nu allemaal een Afrikaan stelen (die zijn het toch gewend), dan komen we in twee weken aan.

Doe geen moeite om uw paard te bestijgen, waardige moraalridders. Dit is een grap.

Yann Samsa
Oké. Met 9 999 750 komen we er ook wel.

Het staat hoog op mijn verlanglijst om daar eens een keer naar toe te gaan, sinds ik de line-up van vorig jaar heb gezien. Die vind ik eigenlijk nog een pak beter dan die van dit jaar.

Maar goed, ik denk dat je je elk jaar daar goed weet te vermaken. Het ligt ook in een prachtig gebied om verder te bereizen. Volgend jaar wellicht...

Komen ook een aantal commerciële Nederlandse DJ's zoals Nicky Romero, Hardwell en Fedde Le Grand. Aparte ontwikkeling toch.

Ferre Clabau schreef:
Zolang de Belgische users voor het bier mogen zorgen.

Mogen? Moeten!

Gast
geplaatst: vandaag om 00:51 uur

geplaatst: vandaag om 00:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.