MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Cactusfestival Brugge

zoeken in:
Ernie schreef:
(quote)

Jammerlijk genoeg ben ikzelf enkel vrijdag & zondag aanwezig geweest.

De lovende recensie heeft er wel voor gezorgd dat ik nu ook naar deze muziek ben gaan luisteren

Haha ok jammer dat je er niet was. Ik vind het ook erg mooie muziek en heb kaartjes gekocht voor paradiso in oktober. Fijne avond en bedankt voor het leeswerk op de links.

Eerste namen voor het altijd fijne Cactusfestival in het Minnewaterpark te Brugge

Goose
Explosions In The Sky
Kaiser Chiefs
Jamie Lidell & The Royal Pharaohs

Mogwai en Nils Frahm zijn de eerste namen voor Cactusfestival 2018

http://www.cactusfestival.be/2018/home_nl.asp

Niet mis! Beide artiesten staan in mijn lijstje indrukwekkende optredens. Vooral Nils Frahm zou ik heel graag wel weer eens willen zien. En die ene keer dat ik naar Cactusfestival was (2009 ofzo), vond ik het erg leuk. Ik ga deze line-up maar goed in de gaten houden!

Nieuwe namen!

Triggerfinger
Arsenal
Intergalactic Lovers
Strand of Oaks

The War on Drugs als eerste naam. Niet slecht

Ik ben er de dag van Patti Smith

Ben er met me, myself and I...

Gast
geplaatst: vandaag om 19:29 uur

geplaatst: vandaag om 19:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.