Muziek / MusicMeter Live! / Distortion Festival Eindhoven
zoeken in:
0
AHWA
geplaatst: 12 september 2012, 15:12 uur
http://www.distortionfest.nl/
Opeth

Fear Factory

Meshuggah
En meer. Kaarten 35 euro.
9 december Klokgebouw in Eindhoven (nabij Station Beukenlaan).
Kaartje besteld
Opeth

Fear Factory

Meshuggah

En meer. Kaarten 35 euro.
9 december Klokgebouw in Eindhoven (nabij Station Beukenlaan).
Kaartje besteld

0
geplaatst: 19 oktober 2012, 16:28 uur
en kaarten winnen doe je hier: Rocktober: Win combitickets voor Speedfest + Distortion Fest! | Rockblog
0
geplaatst: 19 oktober 2012, 18:27 uur
De line-up is tot nu toe erg goed. Opeth, The Devin Townsend Project, Meshuggah, Decapitated en Death Angel zijn bands die ik graag zou willen zien. Ik heb nog geen kaartjes gekocht. Het kan rond die tijd altijd flink gaan sneeuwen.
0
geplaatst: 5 november 2012, 23:25 uur
Mooi festival! Opeth, Meshuggah, Devin Townsend Project en Fear Factory 
Eens kijken of ik hier heen ga.

Eens kijken of ik hier heen ga.
0
geplaatst: 6 november 2012, 16:32 uur
Het tijdsschema is bekend. Opeth is de headliner en speelt 60 minuten.
0
geplaatst: 6 november 2012, 16:34 uur
Ik wist al wel dat ze headliner waren, maar 60 minuten vind ik wel een beetje kort.. 

0
geplaatst: 6 november 2012, 16:34 uur
Dat vond ik ook. Meshuggah 50 minuten, Devin Townsend 50 minuten. Erg weinig allemaal.
0
AHWA
geplaatst: 21 november 2012, 14:53 uur
Ja, ik ga ook, maar inderdaad jammer dat Opeth maar 60 minuten krijgt. Je zou verwachten dat de headliner 90 minuten krijgt. Maar goed, dan maar zes hele mooie liedjes van 10 minuten.
0
geplaatst: 22 november 2012, 17:12 uur
Gisteravond Opeth 100 (fantastischte) minuten gezien in Koln, morgen accoustisch in Bochum dus sla ik deze maar een keer over. Een uur is niet veel, met een beetje geluk 6 nummers....
0
geplaatst: 11 december 2012, 15:47 uur
Ik ben niet geweest. Ik vind het een beetje jammer om maar 60 minuten speeltijd aan een band als Opeth te geven als headliner. Maak er dan 90 minuten van. Hetzelfde geldt voor Devin Towsend en Meshuggah. Ik wacht wel totdat ze zelf een headlinershow in de buurt doen.
0
geplaatst: 11 december 2012, 16:18 uur
Precies datzelfde, mooie namen hoor, maar toch echt veel te kort. Hoop dat ze daar de volgende keer iets aan doen want het lijkt me wel erg leuk, en een prima toegangsprijs natuurlijk.
De setlist van Opeth was trouwens niet mis:
1. The Devil's Orchard
2. Ghost of Perdition
3. Hessian Peel
4. Häxprocess
5. White Cluster
6. Deliverance
De setlist van Opeth was trouwens niet mis:
1. The Devil's Orchard
2. Ghost of Perdition
3. Hessian Peel
4. Häxprocess
5. White Cluster
6. Deliverance
0
geplaatst: 11 december 2012, 19:22 uur
Wel geweest, maar het was niet allemaal hosanna. Meshuggah blonk uit, Fear Factory miste ik helaas en de rest speelde onder mijn verwachtingen en had ik elders beter gezien (Devin, Opeth, Death Angel) . Alle bands die ik wilde zien zaten strak op elkaar gepland. Qua voorzieningen was het vooral duur en er werd binnen volop gerookt. Gezellig was het zeker en het bier smaakte prima, maar ik ging toch weg met een half/half gevoel.
0
geplaatst: 12 december 2012, 20:00 uur
Prima dag gehad, minpunt was het geluid dat bizar hard stond bij Decapitaded. Later ruimschoots goed gemaakt bij Meshuggah/Townsend en Opeth
Helaas koos ik bij Opeth een slechte positie in de hal (te dicht bij de bar) waar tijdens het eerste stuk van Hessian Peel vrijwel niemand zn mond kon houden, jammer.
Wel eindelijk Ghost of Perdition live gehoord!
Meshuggah retestrak, Devin Townsend vermakelijk, Juular!! Hoe zou Devin live klinken met basic gitaar/bas/drums zonder bombastische vooropgenomen achtergrond?
En graag voor volgend jaar een andere""dj"" in de eethal die niet alleen zijn eigen feestje wil vieren, heb enig medelijden gehad met de mensen van de Indische Toko, die van 2 tot 10 hebben mogen genieten van deze kerel
...
Helaas koos ik bij Opeth een slechte positie in de hal (te dicht bij de bar) waar tijdens het eerste stuk van Hessian Peel vrijwel niemand zn mond kon houden, jammer.
Wel eindelijk Ghost of Perdition live gehoord!
Meshuggah retestrak, Devin Townsend vermakelijk, Juular!! Hoe zou Devin live klinken met basic gitaar/bas/drums zonder bombastische vooropgenomen achtergrond?
En graag voor volgend jaar een andere""dj"" in de eethal die niet alleen zijn eigen feestje wil vieren, heb enig medelijden gehad met de mensen van de Indische Toko, die van 2 tot 10 hebben mogen genieten van deze kerel
...
0
geplaatst: 13 december 2012, 17:50 uur
Haha I know, leuk man. Helemaal los op Heino en Kung Fu Fighting.
Maar ik vond het super, vooral Fear Factory en Death Angel
Maar ik vond het super, vooral Fear Factory en Death Angel
0
geplaatst: 17 juni 2013, 17:20 uur
De tweede editie van het Distortion Festival zal plaats vinden op 24 november. De eerste bands zijn al bekend gemaakt:
- Papa Roach
- Behemoth
- Satyricon
- Heaven Shall Burn
- Whitechapel
- Adept
- Alpha Tiger
- The Psyke Project
Interessante namen voor mij zijn Behemoth, Satyricon, Heaven Shall Burn en The Psyke Project.
- Papa Roach
- Behemoth
- Satyricon
- Heaven Shall Burn
- Whitechapel
- Adept
- Alpha Tiger
- The Psyke Project
Interessante namen voor mij zijn Behemoth, Satyricon, Heaven Shall Burn en The Psyke Project.
0
geplaatst: 18 juni 2013, 17:39 uur
Ja zal zeker wel HSB en Satyricon willen zien, ben verder nieuwsgierig naar Behemoth en Whitechapel
0
geplaatst: 17 juli 2013, 16:19 uur
Weer nieuwe namen:
- Glamour Of The Kill
- Hypocrisy
- Middle Class Rut
- My Dying Bride
Van dit rijtje zou ik alleen My Dying Bride willen zien.
- Glamour Of The Kill
- Hypocrisy
- Middle Class Rut
- My Dying Bride
Van dit rijtje zou ik alleen My Dying Bride willen zien.
0
geplaatst: 17 juli 2013, 16:21 uur
Ik zit er toch aan te denken om hierheen te gaan. My Dying Bride, Behemoth, Satyricon en Heaven Shall Burn zijn mooie namen. Even de rest van de lineup afwachten.
0
geplaatst: 17 juli 2013, 17:51 uur
My Dying Bride wil ik ook best zien jah. Verder is Hypocrisy best vet, mooi dat ze komen!!
0
geplaatst: 22 augustus 2013, 13:04 uur
+ Death, Havok & Angelus Apatrida
Whitechapel en Behemoth hebben afgezegd..
Whitechapel en Behemoth hebben afgezegd..
0
geplaatst: 22 augustus 2013, 14:38 uur
HAVOK!!!!
Death is ook episch, jammer van Behemoth. Hoorde dat Whitechapel vaker afzegt
Death is ook episch, jammer van Behemoth. Hoorde dat Whitechapel vaker afzegt
0
geplaatst: 22 augustus 2013, 14:43 uur
Havok ken ik eigenlijk helemaal niet, snel eens opzoeken
Idd jammer van Behemoth, maar Death lijkt me ook erg bijzonder om te zien.
Idd jammer van Behemoth, maar Death lijkt me ook erg bijzonder om te zien.
0
geplaatst: 22 augustus 2013, 15:41 uur
Death For All, de tribute van Death. Lekker verwarrend, dat persbericht.
Wat een wonder trouwens dat Whitechapel heeft afgezegd.
Wat een wonder trouwens dat Whitechapel heeft afgezegd.

* denotes required fields.