MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Distortion Festival Eindhoven

zoeken in:
AHWA
http://www.distortionfest.nl/

Opeth
Fear Factory
Meshuggah

En meer. Kaarten 35 euro.

9 december Klokgebouw in Eindhoven (nabij Station Beukenlaan).

Kaartje besteld

De line-up is tot nu toe erg goed. Opeth, The Devin Townsend Project, Meshuggah, Decapitated en Death Angel zijn bands die ik graag zou willen zien. Ik heb nog geen kaartjes gekocht. Het kan rond die tijd altijd flink gaan sneeuwen.

Mooi festival! Opeth, Meshuggah, Devin Townsend Project en Fear Factory

Eens kijken of ik hier heen ga.

Het tijdsschema is bekend. Opeth is de headliner en speelt 60 minuten.

Ik wist al wel dat ze headliner waren, maar 60 minuten vind ik wel een beetje kort..

Dat vond ik ook. Meshuggah 50 minuten, Devin Townsend 50 minuten. Erg weinig allemaal.

AHWA
Ja, ik ga ook, maar inderdaad jammer dat Opeth maar 60 minuten krijgt. Je zou verwachten dat de headliner 90 minuten krijgt. Maar goed, dan maar zes hele mooie liedjes van 10 minuten.

odi
Gisteravond Opeth 100 (fantastischte) minuten gezien in Koln, morgen accoustisch in Bochum dus sla ik deze maar een keer over. Een uur is niet veel, met een beetje geluk 6 nummers....

Niemand geweest ofzo??

Ik ben niet geweest. Ik vind het een beetje jammer om maar 60 minuten speeltijd aan een band als Opeth te geven als headliner. Maak er dan 90 minuten van. Hetzelfde geldt voor Devin Towsend en Meshuggah. Ik wacht wel totdat ze zelf een headlinershow in de buurt doen.

Precies datzelfde, mooie namen hoor, maar toch echt veel te kort. Hoop dat ze daar de volgende keer iets aan doen want het lijkt me wel erg leuk, en een prima toegangsprijs natuurlijk.

De setlist van Opeth was trouwens niet mis:

1. The Devil's Orchard
2. Ghost of Perdition
3. Hessian Peel
4. Häxprocess
5. White Cluster
6. Deliverance

Wel geweest, maar het was niet allemaal hosanna. Meshuggah blonk uit, Fear Factory miste ik helaas en de rest speelde onder mijn verwachtingen en had ik elders beter gezien (Devin, Opeth, Death Angel) . Alle bands die ik wilde zien zaten strak op elkaar gepland. Qua voorzieningen was het vooral duur en er werd binnen volop gerookt. Gezellig was het zeker en het bier smaakte prima, maar ik ging toch weg met een half/half gevoel.

Prima dag gehad, minpunt was het geluid dat bizar hard stond bij Decapitaded. Later ruimschoots goed gemaakt bij Meshuggah/Townsend en Opeth

Helaas koos ik bij Opeth een slechte positie in de hal (te dicht bij de bar) waar tijdens het eerste stuk van Hessian Peel vrijwel niemand zn mond kon houden, jammer.
Wel eindelijk Ghost of Perdition live gehoord!

Meshuggah retestrak, Devin Townsend vermakelijk, Juular!! Hoe zou Devin live klinken met basic gitaar/bas/drums zonder bombastische vooropgenomen achtergrond?

En graag voor volgend jaar een andere""dj"" in de eethal die niet alleen zijn eigen feestje wil vieren, heb enig medelijden gehad met de mensen van de Indische Toko, die van 2 tot 10 hebben mogen genieten van deze kerel ...

Haha I know, leuk man. Helemaal los op Heino en Kung Fu Fighting.

Maar ik vond het super, vooral Fear Factory en Death Angel

AHWA
Ik was ziek

De tweede editie van het Distortion Festival zal plaats vinden op 24 november. De eerste bands zijn al bekend gemaakt:

- Papa Roach
- Behemoth
- Satyricon
- Heaven Shall Burn
- Whitechapel
- Adept
- Alpha Tiger
- The Psyke Project

Interessante namen voor mij zijn Behemoth, Satyricon, Heaven Shall Burn en The Psyke Project.

Ja zal zeker wel HSB en Satyricon willen zien, ben verder nieuwsgierig naar Behemoth en Whitechapel

Weer nieuwe namen:

- Glamour Of The Kill
- Hypocrisy
- Middle Class Rut
- My Dying Bride

Van dit rijtje zou ik alleen My Dying Bride willen zien.

Ik zit er toch aan te denken om hierheen te gaan. My Dying Bride, Behemoth, Satyricon en Heaven Shall Burn zijn mooie namen. Even de rest van de lineup afwachten.

My Dying Bride wil ik ook best zien jah. Verder is Hypocrisy best vet, mooi dat ze komen!!

+ Death, Havok & Angelus Apatrida

Whitechapel en Behemoth hebben afgezegd..

HAVOK!!!!
Death is ook episch, jammer van Behemoth. Hoorde dat Whitechapel vaker afzegt

Havok ken ik eigenlijk helemaal niet, snel eens opzoeken Idd jammer van Behemoth, maar Death lijkt me ook erg bijzonder om te zien.

Onweerwolf

Whut???

Death For All, de tribute van Death. Lekker verwarrend, dat persbericht.

Wat een wonder trouwens dat Whitechapel heeft afgezegd.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:50 uur

geplaatst: vandaag om 00:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.