Muziek / MusicMeter Live! / Hurricane/Southside
zoeken in:
0
geplaatst: 26 februari 2013, 17:34 uur
Zijn er mensen die overwegen om op 21-22-23 juni naar het duofestival Hurricane/Southside te gaan? (één van de twee weliswaar, Hurricane in noord- en Southside in zuid-Duitsland)
Klinkende namen als Sigur Ros, Portishead, Editors, Arctic Monkeys, Rammstein, QOTSA, Paul Kalkbrenner, Gaslight Anthem, Smashing Pumpkins, Bloc Party, Ben Howard,...
En mijn persoonlijke favoriet waar ik de wereld voor zou afreizen: Karnivool
- Hurricane Festival
Klinkende namen als Sigur Ros, Portishead, Editors, Arctic Monkeys, Rammstein, QOTSA, Paul Kalkbrenner, Gaslight Anthem, Smashing Pumpkins, Bloc Party, Ben Howard,...
En mijn persoonlijke favoriet waar ik de wereld voor zou afreizen: Karnivool
- Hurricane Festival
0
geplaatst: 5 juni 2013, 15:51 uur
Ik ga uiteindelijk naar Southside (het zal daar misschien wat warmer zijn!), gewoon omdat Hurricane plots uitverkocht was toen ik tickets wilde kopen...
Man, wat kijk ik ernaar uit! Roadtrippin' southward!
Man, wat kijk ik ernaar uit! Roadtrippin' southward!
0
geplaatst: 6 juni 2013, 14:04 uur
Helaas speelt the National gelijk met Karnivool, en laat the National nou net de band zijn waar ik het meest naar uit kijk. Wel geniaal dat en Nederland (Kyteman) en België (Triggerfinger) vertegenwoordigd zijn op het festival.
Nog 15 dagen...
Nog 15 dagen...
0
geplaatst: 11 november 2013, 18:23 uur
Zo, de eerste namen van Hurricane zijn binnen met o.a. Arcade Fire, Belle and Sebastian en Interpol!
Nog mensen die van plan zijn de grens over te steken?
http://www.hurricane.de/
Nog mensen die van plan zijn de grens over te steken?
http://www.hurricane.de/
0
geplaatst: 14 november 2013, 14:13 uur
Voor mij wordt het weer BKS. Zolang ze de meest interessante namen vanuit Duitsland maar doorsturen naar Hilvarenbeek zit ik daar prima. Arcade Fire, B&S en Interpol horen daar uiteraard bij.
0
geplaatst: 14 november 2013, 14:41 uur
Die 3 grote namen zijn voor mij de enige interessante namen van de tot dusver bekendgemaakte namen. Maar ik houd hun lineup altijd in de gaten en wil er altijd nog een keer heen.
0
geplaatst: 14 november 2013, 15:26 uur
Belle & Sebastian zullen wel op BKS staan, aangezien ze vorig jaar afgezegd hebben moeten ze nog wat goed maken. Ik ga ook weer naar BKS, beviel uitstekend vorig jaar.
0
geplaatst: 14 november 2013, 21:41 uur
Ik zelf ben nog erg aan het twijfelen tussen Hurricane en BKS, Arcade Fire wil ik namelijk wel heel graag live zien. Als ze naar Nederland komen ga ik sowieso naar BKS...
0
geplaatst: 15 november 2013, 00:31 uur
Ik twijfel ook tussen beide. Vorig jaar naar Southside geweest en dat is me zeer goed bevallen. De line-up lag me uitstekend. Als de line-up van BKS gelijkloopt met Southside, durf ik wel eens de andere optie te overwegen 
Arcade Fire heeft vandaag trouwens een Amerikaans-Canadese tournee bekendgemaakt voor maart-april en augustus. Wat dus betekent dat ze in mei, juni en juli wel eens overal in Europa zouden kunnen zitten

Arcade Fire heeft vandaag trouwens een Amerikaans-Canadese tournee bekendgemaakt voor maart-april en augustus. Wat dus betekent dat ze in mei, juni en juli wel eens overal in Europa zouden kunnen zitten

* denotes required fields.