MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Hurricane/Southside

zoeken in:
Zijn er mensen die overwegen om op 21-22-23 juni naar het duofestival Hurricane/Southside te gaan? (één van de twee weliswaar, Hurricane in noord- en Southside in zuid-Duitsland)

Klinkende namen als Sigur Ros, Portishead, Editors, Arctic Monkeys, Rammstein, QOTSA, Paul Kalkbrenner, Gaslight Anthem, Smashing Pumpkins, Bloc Party, Ben Howard,...

En mijn persoonlijke favoriet waar ik de wereld voor zou afreizen: Karnivool

- Hurricane Festival

Ik ga naar Hurricane

Ik ga uiteindelijk naar Southside (het zal daar misschien wat warmer zijn!), gewoon omdat Hurricane plots uitverkocht was toen ik tickets wilde kopen...

Man, wat kijk ik ernaar uit! Roadtrippin' southward!

Helaas speelt the National gelijk met Karnivool, en laat the National nou net de band zijn waar ik het meest naar uit kijk. Wel geniaal dat en Nederland (Kyteman) en België (Triggerfinger) vertegenwoordigd zijn op het festival.

Nog 15 dagen...

Zo, de eerste namen van Hurricane zijn binnen met o.a. Arcade Fire, Belle and Sebastian en Interpol!
Nog mensen die van plan zijn de grens over te steken?
http://www.hurricane.de/

Voor mij wordt het weer BKS. Zolang ze de meest interessante namen vanuit Duitsland maar doorsturen naar Hilvarenbeek zit ik daar prima. Arcade Fire, B&S en Interpol horen daar uiteraard bij.

Die 3 grote namen zijn voor mij de enige interessante namen van de tot dusver bekendgemaakte namen. Maar ik houd hun lineup altijd in de gaten en wil er altijd nog een keer heen.

Belle & Sebastian zullen wel op BKS staan, aangezien ze vorig jaar afgezegd hebben moeten ze nog wat goed maken. Ik ga ook weer naar BKS, beviel uitstekend vorig jaar.

Ik zelf ben nog erg aan het twijfelen tussen Hurricane en BKS, Arcade Fire wil ik namelijk wel heel graag live zien. Als ze naar Nederland komen ga ik sowieso naar BKS...

Ik twijfel ook tussen beide. Vorig jaar naar Southside geweest en dat is me zeer goed bevallen. De line-up lag me uitstekend. Als de line-up van BKS gelijkloopt met Southside, durf ik wel eens de andere optie te overwegen

Arcade Fire heeft vandaag trouwens een Amerikaans-Canadese tournee bekendgemaakt voor maart-april en augustus. Wat dus betekent dat ze in mei, juni en juli wel eens overal in Europa zouden kunnen zitten

Gast
geplaatst: vandaag om 00:50 uur

geplaatst: vandaag om 00:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.