MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Ticketswap

zoeken in:
Heeft iemand hier al ervaringen met Ticketswap?

Ik heb nu twee kaartjes gekocht. Eén voor Best Kept Secret (€ 100,-) en één voor Down the Rabbit Hole (€ 110,-). Er komt nog wel 5% servicekosten bij maar ik vind het wel koopjes. Nu hopen dat ik binnen kom.

In eerste instantie kreeg ik kaartje dat iemand gewonnen had. Een vriendin attendeerde mij erop dat in de voorwaarden van de actie staat dat alleen de winnaar zelf (+1) toegang krijgt tot het festival.
Ik heb toen gebeld met Ticketswap en zij vertelde mij dat gewonnen kaarten niet aangeboden mogen worden. Ik kreeg de volgende dag netjes mijn geld terug. Dit kaartje was er doorheen geglipt.
Al met al is dat uiterst correct afgehandeld, kreeg nog een mail de volgende dag met uitleg en excuses voor het ongemak.

Ik heb vorig jaar kaarten voor Bob Dylan in Carré gekocht. Ging allemaal top, goeie avond gehad. Ik heb zelf ook nog nooit slechte verhalen gehoord.

panjoe (moderator)
Ik heb er al meer dan genoeg kaartjes gekocht en verkocht, en nooit een slechte ervaring mee gehad. Zeker voor feestjes is het altijd een goede plek om goedkoop last-minute tickets te krijgen.

Ik heb het 2 maal gebruikt (de Staat en Jason Isbell) en beide keren ging het prima

Ik heb Ticketswap een aantal keer gebruikt. Het is geen garantie dat er niets mis kan zijn met je kaartje, want dat is bij mij twee keer gebeurd. Maar als dat het geval is, wordt het uiterst correct en kundig afgehandeld. In allebei deze gevallen was het van de kant van de verkopers trouwens meer onkunde dan onwil.

De eerste 'misser' was een Depeche Mode-kaartje. De aanbieder had geen e-ticket, maar een foto van zijn papieren kaartje bijgevoegd. Daarmee zou ik nooit zijn binnen gekomen. Aangezien ik erg last-minute een kaartje kocht en het op een zondag was, was Ticketswap niet telefonisch bereikbaar. En de verkoper kreeg ik ook niet te pakken via Facebook. Op hoop van zegen maar een mail gestuurd naar het Ticketswap-adres. En tot mijn verbazing kreeg ik binnen een kwartier een reactie, werd de transactie ongedaan gemaakt en kon ik een vervangend kaartje kopen dat gelukkig wel werkte.

De tweede keer was toen ik een Lowlands-kaartje kocht. Het kaartje bleek bij binnenkomst al gescand. Ter plekke met Ticketswap gebeld. Ze waren met een muisklik op de hoogte van alle details en vermoedden dat per ongeluk het verkeerde van twee tickets was aangeboden. Ik kreeg de andere toegezonden, en anders zouden ze een andere oplossing zoeken. Maar het andere kaartje werkte gelukkig wel, en ook dit was binnen enkele minuten verholpen.

Prima ervaringen dus.

Goed om te lezen dat Ticketswap adequaat reageert als er iets mis is gegaan. Dat geeft mij meer vertrouwen dan twintig mensen die aangeven dat alles probleemloos verliep.

Ik ben helemaal gerustgesteld, bedankt Lukas

Onweerwolf
Klein beetje winst, maar daar doe ik het niet voor.

Waarom doe je het dan?

Ik vind Ticketswap geweldig maar die lamlendige figuren die daar dan op een ticket van 20 Euro 5 of 10 Euro winst proberen te halen vind ik het toppunt van sneu. Wat moet je met die paar Euro?

Ik zou me kapot schamen om daar een ticket voor boven de aankoopprijs op te zetten.

Onweerwolf
Oh, het kwam per ongeluk. Tuurlijk hoor.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:10 uur

geplaatst: vandaag om 02:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.