MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Depeche Mode: Sterkste (re)mix per single

zoeken in:
In dit topic kunnen we onze favoriete (re)mix per single aangeven; de richtlijnen zijn als volgt:

- Enkel de officiële (re)mixen komen in aanmerking

- Singles die minder dan drie (re)mixen bevatten komen niet in aanmerking, vermits daarbij bitter weinig keuze bestaat om een favoriete (re)mix uit te kiezen

- b-kant nummers komen ook niet in aanmerking

- Een YouTube clipje plaatsen bij je favoriete (re)mix plaatsen is altijd leuk, maar niet strikt noodzakelijk

- We gaan per (re)mix een deadline van 24 uur in acht nemen, dit om iedereen die wil participeren in dit topic voldoende tijd te gunnen om te reageren

Love, in Itself

Love, in Itself.2; Love, in Itself.3; Love, in Itself.4

Love, in Itself.3 aka Original 12'' Mix is mijn favoriet

Deadline 23 maart 20:33 uur

DjFrankie (moderator)
3 is ook mijn favoriet

Love In Itself had ik de maxi single van, maar dan die met de live nummers, die ook voornamelijk gedraaid.

Everything Counts

Absolut Mix; Bomb the Bass Mix aka Tim Simenon/Mark Saunders Remix; In Larger Amounts; Oliver Huntemann & Stephan Bodzin Dub

Absolut Mix is mijn favoriet

Deadline 24 maart 20:36 uur

Voorlopig ontbreekt het me helaas een beetje aan motivatie om verder te gaan met dit topic; indien iemand echter zin moest hebben om het van me over te gaan nemen is dat ook prima wat mij betreft.

Ow, het begin gemist en het is geloof ik al afgelopen

Het begin kon ook bijna niet sterker, deze Love In Itself behoort tot mijn absolute favoriete remixes van DM

deric raven schreef:
Love In Itself had ik de maxi single van, maar dan die met de live nummers, die ook voornamelijk gedraaid.

Ja die groene is top! Daar staat die "I wanna see you dancing, this is the 12"" versie op van Just Can't get Enough

Ja, de bekende live versie

vigil schreef:
Ow, het begin gemist en het is geloof ik al afgelopen

Ik laat de topic titel wijzigen naar sterkste (re)mix per single en zal de singles dan alfabetisch gaan doorlichten met de in mijn ogen sterkste (re)mix.

De Jacques Lu Cont remix is in mijn ogen de sterkste (re)mix van de single A Pain That I'm Used To

De Flood mix is in mijn ogen de sterkste (re)mix van de single A Question of Lust

Ah, er is weer inspiratie begrijp ik

vigil schreef:
Ah, er is weer inspiratie begrijp ik

Het was een beetje een valse start ; maar we hebben een nieuwe start genomen inderdaad.

De Joebot Presents 'Radio Face' remix is in mijn ogen de sterkste (re)mix van de single A Question of Time

brajoapau schreef:
De Jacques Lu Cont remix is in mijn ogen de sterkste (re)mix van de single A Pain That I'm Used To

(embed)

Die heeft een lekkere drive.

Maar ik vind de Bitstream Treshold en Bitstream Spansule remixen op een andere manier ook sterk, daar heb ik een keer een leuke mix met Aphex Twin -Windowlicker van gemaakt tijdens draaien, die gingen heel goed met elkaar

De Underworld Soft mix is in mijn ogen de sterkste (re)mix van de single Barrel of a Gun

De Vince Clarke remix is in mijn ogen de sterkste (re)mix van de single Behind the Wheel

brajoapau schreef:
De Underworld Soft mix is in mijn ogen de sterkste (re)mix van de single Barrel of a Gun

(embed)

Hier sluit ik mij helemaal bij aan. De synths die zwaar aanzetten geven het een hoog drama gehalte mee, terwijl de getergde vocal van Dave in deze versie nog meer de lading van het nummer dekt, zonder beats en bijgeluiden

De Dixon remix is in mijn ogen de sterkste (re)mix van de single Cover Me

De Bushwacka Tough Guy mix is in mijn ogen de sterkste (re)mix van de single Dream On

De Hands and Feet mix is in mijn ogen de sterkste (re)mix van de single Enjoy the Silence; de Ewan Pearson remix is echter ook wel een favoriet van me, dus heb ze daarom maar beide geplaatst.

De Kris Menace's Love on Laserdisc remix is in mijn ogen de sterkste (re)mix van de (dubbele a-kant) single Fragile Tension / Hole to Feed

Mee eens met Dream on (Bushwacka Tough guy remix)

De Flood mix is in mijn ogen de sterkste (re)mix van de single Freelove

De Solomun Extended Radio remix is in mijn ogen de sterkste (re)mix van de single Going Backwards

brajoapau schreef:
De Hands and Feet mix is in mijn ogen de sterkste (re)mix van de single Enjoy the Silence; de Ewan Pearson remix is echter ook wel een favoriet van me]

Depeche Mode - Enjoy the silence (Ricki tik tik mix) - YouTube

De Owlle remix is in mijn ogen de sterkste (re)mix van de single Heaven

De Joebot remix is in mijn ogen de sterkste (re)mix van de (dubbele a-kant) single Fragile Tension / Hole to Feed

De Air "Around the Golf" remix is in mijn ogen de sterkste (re)mix van de single Home

Vermits het weekend voor de deur staat gaan we maandag pas verder

Gast
geplaatst: vandaag om 23:38 uur

geplaatst: vandaag om 23:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.