Muziek / Toplijsten en favorieten / Depeche Mode: Sterkste (re)mix per single
zoeken in:
0
geplaatst: 6 april 2018, 09:52 uur
De M83 remix is naar mijn mening de sterkste (re)mix van de single Suffer Well
Het weekend staat voor de deur, dus volgende week volgen de resterende singles
Het weekend staat voor de deur, dus volgende week volgen de resterende singles

2
geplaatst: 10 april 2018, 08:18 uur
De Escape from Wherever Part 1&2 is naar mijn mening de sterkste (re)mix van de single Useless
1
geplaatst: 10 april 2018, 12:18 uur
De Grungy Gonads mix is naar mijn mening de sterkste (re)mix van de single Walking in My Shoes
0
geplaatst: 10 april 2018, 13:58 uur
De Ewan Pearson remix is naar mijn mening de sterkste (re)mix van de single Where's the Revolution
0
geplaatst: 10 april 2018, 16:35 uur
De Mode to Joy is naar mijn mening de sterkste (re)mix van de single World in My Eyes
1
geplaatst: 10 april 2018, 21:55 uur
De Trentemøller Club remix is naar mijn mening de sterkste (re)mix van de single Wrong
En met deze (re)mix zijn we alweer aan het einde gekomen van een doorlichting door brajoapau
; hoop dat jullie er (luister) plezier aan gehad hebben. 
En met deze (re)mix zijn we alweer aan het einde gekomen van een doorlichting door brajoapau
; hoop dat jullie er (luister) plezier aan gehad hebben. 
0
geplaatst: 10 april 2018, 22:16 uur
Bedankt brajoapau voor dit topic, sommige mixen gaan weer in de draaibeurt de komende dagen.
Dit is heel pathetisch maar ik had nu pas door dat je op alfabet bezig was

Dit is heel pathetisch maar ik had nu pas door dat je op alfabet bezig was

0
geplaatst: 18 november 2019, 22:37 uur
brajoapau schreef:
De Grungy Gonads mix is naar mijn mening de sterkste (re)mix van de single Walking in My Shoes
(embed)
(embed)
Mr Orbit in full effect
0
geplaatst: 5 december 2022, 19:44 uur
brajoapau schreef:
De Bushwacka Tough Guy mix is in mijn ogen de sterkste (re)mix van de single Dream On
(embed)
De Bushwacka Tough Guy mix is in mijn ogen de sterkste (re)mix van de single Dream On
(embed)
Ik heb een Underworld playlist en deze Depeche Mode Dream on remix staat daar tussen, de hele sfeer van Bushwacka past bij het Beacoup Fish /Second toughest album, die fluffy synthjes die je op de achtergrond subtiel hoort tijdens de moody melodie, Dave zou zo een Underworld album van vocals kunnen voorzien.
2
geplaatst: 6 december 2022, 11:45 uur
James Holden zijn remix van The Darkest Star natuurlijk.
Hoewel zijn dub versie ook dichtbij komt.
Vroeger zat ik op een remix-fan-site van deze band. Heb zelf ook een 3 a 4 tal (onofficiële natuurlijke) remixes/remakes gemaakt destijds die hier terug te vinden waren. herinner me dat een zeker 'Dominatrix' van elk nummer wel een aantal versies had gemaakt, over kwantiteit gesproken.
Weet niet of die site/database nog bestaat, maar vind het alleszins niet meer terug.
Update:
Even die Dominatrix nog eens opgezocht en via zijn Facebook bij site van hem gekomen waar een overzicht van downloads is: Remixes - Dominatrix Remix - dominatrixrmx.jimdofree.com
Absurd hoeveel versies hij heeft gemaakt.
Hoewel zijn dub versie ook dichtbij komt.
Vroeger zat ik op een remix-fan-site van deze band. Heb zelf ook een 3 a 4 tal (onofficiële natuurlijke) remixes/remakes gemaakt destijds die hier terug te vinden waren. herinner me dat een zeker 'Dominatrix' van elk nummer wel een aantal versies had gemaakt, over kwantiteit gesproken.
Weet niet of die site/database nog bestaat, maar vind het alleszins niet meer terug.
Update:
Even die Dominatrix nog eens opgezocht en via zijn Facebook bij site van hem gekomen waar een overzicht van downloads is: Remixes - Dominatrix Remix - dominatrixrmx.jimdofree.com
Absurd hoeveel versies hij heeft gemaakt.

2
geplaatst: 6 december 2022, 17:26 uur
Je bedoelt vrijwel zeker dmremix.be van Kaiser Soze. Was inderdaad een erg handige website - met de nadruk op 'was'. Rapidshare heeft in die tijd veel geld aan mij verdiend.
Maar met Dominatrix en bijv. Jules Redux is het ook prettig werken (en/of luisteren) met de oortjes in.
Voor wat betreft Dream On: de U.S. promo remixes van Morel en van the Brat zijn ook meer dan prima..
Maar met Dominatrix en bijv. Jules Redux is het ook prettig werken (en/of luisteren) met de oortjes in.
Voor wat betreft Dream On: de U.S. promo remixes van Morel en van the Brat zijn ook meer dan prima..
0
geplaatst: 6 december 2022, 20:34 uur
Ries_72 schreef:
Je bedoelt vrijwel zeker dmremix.be van Kaiser Soze. Was inderdaad een erg handige website - met de nadruk op 'was'. Rapidshare heeft in die tijd veel geld aan mij verdiend.
Merci Ries, dat was inderdaad de link. De megamixes waren ook best leuk. DM heeft veel mensen/ artiesten geïnspireerd zoveel is duidelijk.
* denotes required fields.