Muziek / Toplijsten en favorieten / Top 10 van 2019
zoeken in:
1
geplaatst: 31 december 2019, 18:13 uur
Alicia's Top Tien 2019
01. Wires & Lights - A Chasm Here and Now
02. IQ - Resistance
03. RPWL - Tales from Outer Space
04. Avandra - Descender
05. Bruce Soord - All This Will Be Yours
06. New Model Army - From Here
07. Hapax - Monade
08. Wisborg - From the Cradle to the Coffin
09. Ritual Howls - Rendered Armor
10. The Slow Show - Lust and Learn
01. Wires & Lights - A Chasm Here and Now
02. IQ - Resistance
03. RPWL - Tales from Outer Space
04. Avandra - Descender
05. Bruce Soord - All This Will Be Yours
06. New Model Army - From Here
07. Hapax - Monade
08. Wisborg - From the Cradle to the Coffin
09. Ritual Howls - Rendered Armor
10. The Slow Show - Lust and Learn
0
geplaatst: 31 december 2019, 18:13 uur
aerobag schreef:
Ik wilde even de grap steken dat je top 10 toch wat mainstream was, maar toen moest ik helaas ondervinden dat Little simz, Tyler The Creator en Slohmo de gezamenlijk musicmeter top 50 niet eens gehaald hebben.
(quote)
Ik wilde even de grap steken dat je top 10 toch wat mainstream was, maar toen moest ik helaas ondervinden dat Little simz, Tyler The Creator en Slohmo de gezamenlijk musicmeter top 50 niet eens gehaald hebben.
Grey Area op 40 en IGOR op 26. Wat lul je nou dan?
5
geplaatst: 31 december 2019, 18:16 uur
De champagne stijgt me al naar het hoofd blijkbaar, ik zat naar de rotatielijst te kijken. ik log wel gewoon uit.
0
geplaatst: 31 december 2019, 18:24 uur
Mijn top 10 van 2019:
1. Tool - Fear Inoculum
2. Opeth - In Cauda Venenum [Swedish Version]
3. Arch / Matheos - Winter Ethereal
4. Rhapsody of Fire - The Eighth Mountain
5. Baroness - Gold & Grey
6. Avantasia - Moonglow
7. Diamond Head - The Coffin Train
8. Dream Theater - Distance Over Time
9. Enforcer - Zenith
10. Claude Fontaine - Claude Fontaine
1. Tool - Fear Inoculum
2. Opeth - In Cauda Venenum [Swedish Version]
3. Arch / Matheos - Winter Ethereal
4. Rhapsody of Fire - The Eighth Mountain
5. Baroness - Gold & Grey
6. Avantasia - Moonglow
7. Diamond Head - The Coffin Train
8. Dream Theater - Distance Over Time
9. Enforcer - Zenith
10. Claude Fontaine - Claude Fontaine
1
geplaatst: 31 december 2019, 18:26 uur
aerobag schreef:
Ik wilde even de grap steken dat je top 10 toch wat mainstream was, maar toen moest ik helaas ondervinden dat Little simz, Tyler The Creator en Slohmo de gezamenlijk musicmeter top 50 niet gehaald hebben.
Black Midi dan weer wel, dus eigenlijk toch 10% mainstream. daar gaat je indie street cred.
Edit: ik zat in de rotatielijst te koekeloeren, toch 30% overlap met de mume top 100
ja, qua Simz had ik dat wel zien aankomen, Tyler valt me zeer mee en black midi verbaast me tamelijk. (quote)
Ik wilde even de grap steken dat je top 10 toch wat mainstream was, maar toen moest ik helaas ondervinden dat Little simz, Tyler The Creator en Slohmo de gezamenlijk musicmeter top 50 niet gehaald hebben.
Black Midi dan weer wel, dus eigenlijk toch 10% mainstream. daar gaat je indie street cred.
Edit: ik zat in de rotatielijst te koekeloeren, toch 30% overlap met de mume top 100
maar Mr 30%... klinkt wel goed
o je bent alweer weg
2
bennerd
geplaatst: 31 december 2019, 19:02 uur
Freddie Gibbs & Madlib kwam erin voor, ik doe het slechter dan vorig jaar. Of jullie doen het slechter. Ja, jullie doen het slechter.
0
geplaatst: 1 januari 2020, 08:25 uur
De lijst is bekend, de top 3 is bijna zoals ik hem had verwacht (had Tool ipv Kiwanuka op 3 verwacht).
Mijn eigen lijstje is dit jaar lekker mainstream, met 7 albums in de top 100, waarvan 5 bij de top 13. Foals had ik wellicht iets hoger verwacht, wel blij verrast met mijn nummer 1 in de lijst
1. (89) Kishi Bashi - Omoiyari
2. (-) KOKOKO! - Fongola
3. (-) Lapalux - Amnioverse
4. (2) Nick Cave & the Bad Seeds - Ghosteen
5. (-) HTRK - Venus in Leo
6. (44) Foals - Everything Not Saved Will Be Lost, Pt. 1
7. (7) Thom Yorke - ANIMA
8. (6) Fontaines D.C. - Dogrel
9. (13) Billie Eilish - When We All Fall Asleep, Where Do We Go?
10. (10) Balthazar - Fever
Mijn eigen lijstje is dit jaar lekker mainstream, met 7 albums in de top 100, waarvan 5 bij de top 13. Foals had ik wellicht iets hoger verwacht, wel blij verrast met mijn nummer 1 in de lijst
1. (89) Kishi Bashi - Omoiyari
2. (-) KOKOKO! - Fongola
3. (-) Lapalux - Amnioverse
4. (2) Nick Cave & the Bad Seeds - Ghosteen
5. (-) HTRK - Venus in Leo
6. (44) Foals - Everything Not Saved Will Be Lost, Pt. 1
7. (7) Thom Yorke - ANIMA
8. (6) Fontaines D.C. - Dogrel
9. (13) Billie Eilish - When We All Fall Asleep, Where Do We Go?
10. (10) Balthazar - Fever
0
geplaatst: 1 januari 2020, 10:46 uur
Titmeister schreef:
De lijst is bekend, de top 3 is bijna zoals ik hem had verwacht....
De lijst is bekend, de top 3 is bijna zoals ik hem had verwacht....
Waar kan ik de lijst vinden?
1
geplaatst: 1 januari 2020, 11:04 uur
Had jij Lana niet op 1 Geert?
The National leverde vorig jaar nou niet hun beste werk af fanboy. Arme Lana. Haar volgende nummer gaat over Geert die haar ook al verliet.
0
geplaatst: 1 januari 2020, 11:48 uur
Mijn 10 favorieten van dit jaar en hun plek in de eindlijst;
Amyl and the Sniffers
Billie Eilish (13)
Crows
the Delines (36)
Fontaines D.C. (6)
Lana del Rey (1)
Mozes and the Firstborn
the National (5)
Pip Blom (96)
Weyes Blood (18)
Amyl and the Sniffers
Billie Eilish (13)
Crows
the Delines (36)
Fontaines D.C. (6)
Lana del Rey (1)
Mozes and the Firstborn
the National (5)
Pip Blom (96)
Weyes Blood (18)
0
geplaatst: 1 januari 2020, 21:35 uur
Musicmeters Top 50 over 2019 is mooi geworden. Best veel van mijn top 10 erin teruggevonden:
1. Dez Mona - Book of Many (--)
2. The Tallest Man on Earth - I Love You. It's a Fever Dream. (82)
3. Mick Flannery - Mick Flannery (46)
4. The Slow Show - Lust and Learn (11)
5. Rustin Man - Drift Code (--)
6. Jon Campbell - Sirens (--)
7. Nick Cave & The Bad Seeds - Ghosteen (2)
8. Weyes Blood - Titanic Rising (18)
9. Stef Kamil Carlens - Making Sense of ∞ (--)
10. Strand of Oaks - Eraserland (16)
1. Dez Mona - Book of Many (--)
2. The Tallest Man on Earth - I Love You. It's a Fever Dream. (82)
3. Mick Flannery - Mick Flannery (46)
4. The Slow Show - Lust and Learn (11)
5. Rustin Man - Drift Code (--)
6. Jon Campbell - Sirens (--)
7. Nick Cave & The Bad Seeds - Ghosteen (2)
8. Weyes Blood - Titanic Rising (18)
9. Stef Kamil Carlens - Making Sense of ∞ (--)
10. Strand of Oaks - Eraserland (16)
1
geplaatst: 1 januari 2020, 23:07 uur
Titmeister schreef:
1. (89) Kishi Bashi - Omoiyari
1. (89) Kishi Bashi - Omoiyari
Dat nog veel meer mensen dit pareltje gaan ontdekken.
0
geplaatst: 2 januari 2020, 10:10 uur
Mijn albums met top 100 noteringen. Volgens mij nog nooit zo weinig albums in de top 100 gehad.
1. Dominik Eulberg - Mannigfältig (-)
2. Fontaines DC - Dogrel (6)
3. Alessandro Cortini - Volume Massimo (-)
4. The National - I Am Easy To Find (5)
5. Black Midi - Schlagenheim (31)
6. Mispyrming - Algleymi (-)
7. The Comet Is Coming - Trust In The Lifeforce Of The Deep Mystery (-)
8. Thom Yorke - Anima (7)
9. Acid Rooster - Acid Rooster (-)
10. Big Brave - A Gaze Among Them (-)
1. Dominik Eulberg - Mannigfältig (-)
2. Fontaines DC - Dogrel (6)
3. Alessandro Cortini - Volume Massimo (-)
4. The National - I Am Easy To Find (5)
5. Black Midi - Schlagenheim (31)
6. Mispyrming - Algleymi (-)
7. The Comet Is Coming - Trust In The Lifeforce Of The Deep Mystery (-)
8. Thom Yorke - Anima (7)
9. Acid Rooster - Acid Rooster (-)
10. Big Brave - A Gaze Among Them (-)
1
geplaatst: 2 januari 2020, 10:26 uur
Welgeteld twee albums uit mijn top10 in de top100: Kiwanuka en Black Pumas. Een hele score voor mijn doen
0
geplaatst: 2 januari 2020, 12:16 uur
Mijn top 10:
1. Tool - Fear Inoculum (4)
2. Leprous - Pitfalls (38)
3. Rammstein - Rammstein (22)
4. Alan Parsons - The Secret (-)
5. Bruce Springsteen - Western Stars (14)
6. Nick Cave & The Bad Seeds - Ghosteen (2)
7. Thom Yorke - ANIMA (7)
8. Devin Townsend - Empath (71)
9. The Silversun Pickups - Widow’s Weeds (80)
10. Aafke Romeijn - M (-)
2019 was persoonlijk een shitjaar maar qua muziek een prachtig jaar!
1. Tool - Fear Inoculum (4)
2. Leprous - Pitfalls (38)
3. Rammstein - Rammstein (22)
4. Alan Parsons - The Secret (-)
5. Bruce Springsteen - Western Stars (14)
6. Nick Cave & The Bad Seeds - Ghosteen (2)
7. Thom Yorke - ANIMA (7)
8. Devin Townsend - Empath (71)
9. The Silversun Pickups - Widow’s Weeds (80)
10. Aafke Romeijn - M (-)
2019 was persoonlijk een shitjaar maar qua muziek een prachtig jaar!
0
geplaatst: 2 januari 2020, 20:01 uur
Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn eigen ingediende lijstje kan terugvinden?
0
geplaatst: 2 januari 2020, 22:42 uur
1. (1) She Keeps Bees - Kinship (2019)
2. (--) Rachel Sermanni - So It Turns (2019)
3. (2) Orville Peck - Pony (2019)
4. (3) Emily Jane White - Immanent Fire (2019)
5. (--) Julia Jacklin - Crushing
6 (4) Lady Lamb - Even in the Tremor (2019)
7. (5) Cherry Glazerr - Stuffed & Ready (2019)
8. (6) Marika Hackman - Any Human Friend (2019)
9. (7) HÆLOS - Any Random Kindness (2019)
10. (10) Violetta Zironi - Scenes from My Lonely Window (2019)
Alleen She Keeps Bees en Rachel mochten op 4,5 stem rekenen.
36 to go!
2. (--) Rachel Sermanni - So It Turns (2019)
3. (2) Orville Peck - Pony (2019)
4. (3) Emily Jane White - Immanent Fire (2019)
5. (--) Julia Jacklin - Crushing
6 (4) Lady Lamb - Even in the Tremor (2019)
7. (5) Cherry Glazerr - Stuffed & Ready (2019)
8. (6) Marika Hackman - Any Human Friend (2019)
9. (7) HÆLOS - Any Random Kindness (2019)
10. (10) Violetta Zironi - Scenes from My Lonely Window (2019)
Alleen She Keeps Bees en Rachel mochten op 4,5 stem rekenen.
Sunderland schreef:
Ik heb overigens nog wel een lijst van 65 releases van dit jaar te beluisteren....
Ik heb overigens nog wel een lijst van 65 releases van dit jaar te beluisteren....
36 to go!
1
geplaatst: 3 januari 2020, 15:43 uur
1. North Mississippi Allstars - Up and Rolling
2. The Allman Betts Band - Down to the River
3. Steve Earle & The Dukes - Guy
4. Samantha Fish - Kill or Be Kind
5. Jimmy ‘Duck’ Holmes – Cypress Grove
6. Cody Jinks - After the Fire
7. Nick Cave & The Bad Seeds - Ghosteen
8. Tyler Childers – Country Squire
9. The Dream Syndicate - These Times
10. Allison Moorer – Blood
11. Blackberry Smoke - Homecoming: Live in Atlanta
12. Garrett T. Capps - All Right, All Night
13. Cody Jinks - The Wanting
14. Tedeschi Trucks Band - Signs
15. Luther Dickinson and Sisters of the Strawberry Moon - Solstice
16. Beth Hart - War in My Mind
17. Big Band of Brothers - A Jazz Celebration of the Allman Brothers Band
18. Lana Del Rey - Norman Fucking Rockwell!
19. Miranda Lambert - Wildcard
20. Tim Knol & Blue Grass Boogiemen - Happy Hour
21. Colin Linden & Luther Dickinson – Amour
22. The Delines - The Imperial
Reisues of oude opnamen
1. The Allman Brothers Band - Fillmore West '71
2. Creedence Clearwater Revival - Live at Woodstock
3. Gregg Allman – Laid Back
Leukste concerten dit ik dit jaar gezien heb: 1, 2, 4, 9 en 11
2. The Allman Betts Band - Down to the River
3. Steve Earle & The Dukes - Guy
4. Samantha Fish - Kill or Be Kind
5. Jimmy ‘Duck’ Holmes – Cypress Grove
6. Cody Jinks - After the Fire
7. Nick Cave & The Bad Seeds - Ghosteen
8. Tyler Childers – Country Squire
9. The Dream Syndicate - These Times
10. Allison Moorer – Blood
11. Blackberry Smoke - Homecoming: Live in Atlanta
12. Garrett T. Capps - All Right, All Night
13. Cody Jinks - The Wanting
14. Tedeschi Trucks Band - Signs
15. Luther Dickinson and Sisters of the Strawberry Moon - Solstice
16. Beth Hart - War in My Mind
17. Big Band of Brothers - A Jazz Celebration of the Allman Brothers Band
18. Lana Del Rey - Norman Fucking Rockwell!
19. Miranda Lambert - Wildcard
20. Tim Knol & Blue Grass Boogiemen - Happy Hour
21. Colin Linden & Luther Dickinson – Amour
22. The Delines - The Imperial
Reisues of oude opnamen
1. The Allman Brothers Band - Fillmore West '71
2. Creedence Clearwater Revival - Live at Woodstock
3. Gregg Allman – Laid Back
Leukste concerten dit ik dit jaar gezien heb: 1, 2, 4, 9 en 11
0
geplaatst: 3 januari 2020, 16:40 uur
Coma Cat schreef:
Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn eigen ingediende lijstje kan terugvinden?
Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn eigen ingediende lijstje kan terugvinden?
Top 2019
4
geplaatst: 6 januari 2020, 10:28 uur
Ik kom uit op deze 20:
1. Lana Del Rey - Norman Fucking Rockwell!
2. Sarah Louise - Nighttime Birds and Morning Stars
3. Freddie Gibbs & Madlib - Bandana
4. Windows96 - Enchanted Instrumentals and Whispers
5. Weyes Blood - Titanic Rising
6. Purple Mountains - Purple Mountains
7. Swans - Leaving Meaning.
8. Meitei - Komachi
9. Angel Bat Dawid - The Oracle
10. 猫 シ Corp. & t e l e p a t h - Building a Better World
11. Nick Cave & The Bad Seeds - Ghosteen
12. Jo David Meyer Lysne - Henger I Luften
13. Michael Kiwanuka - Kiwanuka
14. 18 Carat Affair - Spent Passions 2
15. Larry Ochs / Nels Cline / Gerald Cleaver - What Is to Be Done
16. Bruce Springsteen - Western Stars
17. MSYLMA - Dhil-un Taht Shajarat Al-Zaqum
18. Bill Laurance - Cables
19. The Comet Is Coming - Trust in the Lifeforce of the Deep Mystery
20. Ustad Saami - God Is Not a Terrorist
1. Lana Del Rey - Norman Fucking Rockwell!
2. Sarah Louise - Nighttime Birds and Morning Stars
3. Freddie Gibbs & Madlib - Bandana
4. Windows96 - Enchanted Instrumentals and Whispers
5. Weyes Blood - Titanic Rising
6. Purple Mountains - Purple Mountains
7. Swans - Leaving Meaning.
8. Meitei - Komachi
9. Angel Bat Dawid - The Oracle
10. 猫 シ Corp. & t e l e p a t h - Building a Better World
11. Nick Cave & The Bad Seeds - Ghosteen
12. Jo David Meyer Lysne - Henger I Luften
13. Michael Kiwanuka - Kiwanuka
14. 18 Carat Affair - Spent Passions 2
15. Larry Ochs / Nels Cline / Gerald Cleaver - What Is to Be Done
16. Bruce Springsteen - Western Stars
17. MSYLMA - Dhil-un Taht Shajarat Al-Zaqum
18. Bill Laurance - Cables
19. The Comet Is Coming - Trust in the Lifeforce of the Deep Mystery
20. Ustad Saami - God Is Not a Terrorist
4
geplaatst: 6 januari 2020, 15:41 uur
Mijn eindstand:
01. Matana Roberts - Coin Coin Chapter Four: Memphis
02. Sarathy Korwar - More Arriving
03. Little Simz - Grey Area
04. Elder Ones - From Untruth
05. clipping. - There Existed an Addiction to Blood
06. Ustad Saami - God Is Not a Terrorist
07. Billy Woods & Kenny Segal - Hiding Places
08. Erlend Apneseth Trio with Frode Haltli - Salika, Molika
09. Jaeho Hwang - Non-self
10. Exoterm - Exits Into a Corridor
11. CéU - Apká!
12. Danny Brown - uknowhatimsayin¿
13. Caterina Barbieri - Ecstatic Computation
14. Jaimie Branch - Fly or Die II
15. Fuck Lungs - 2TH
16. Claude Fontaine - Claude Fontaine
17. Karenn - Grapefruit Regret
18. FKA twigs - Magdalene
19. Yazz Ahmed - Polyhymnia
20. Oiseaux-Tempête - From Somewhere Invisible
21. Satanique Samba Trio - Mais Bad
22. Ana Frango Elétrico - Little Electric Chicken Heart
23. La Bruja de Texcoco - De Brujas Peteneras y Chachalacas
24. Sarah-Jane Summers - Kalopsia
25. maquinas - O Cão de Toda Noite
EP's:
01. Nihiloxica - Biiri
02. Lim Kim - Generasian
03. Kilo Kish - Redux
04. Ola Szmidt - EP2
05. Bree Runway - Be Runway
06. Julianna Barwick - Circumstance Synthesis
07. 38 Spesh - 5 Shots
08. Chat Pile - Remove Your Skin Please
09. Koffee - Rapture
10. Peggy Gou - Moment EP
Het was een prachtig jaar voor muziek.
01. Matana Roberts - Coin Coin Chapter Four: Memphis
02. Sarathy Korwar - More Arriving
03. Little Simz - Grey Area
04. Elder Ones - From Untruth
05. clipping. - There Existed an Addiction to Blood
06. Ustad Saami - God Is Not a Terrorist
07. Billy Woods & Kenny Segal - Hiding Places
08. Erlend Apneseth Trio with Frode Haltli - Salika, Molika
09. Jaeho Hwang - Non-self
10. Exoterm - Exits Into a Corridor
11. CéU - Apká!
12. Danny Brown - uknowhatimsayin¿
13. Caterina Barbieri - Ecstatic Computation
14. Jaimie Branch - Fly or Die II
15. Fuck Lungs - 2TH
16. Claude Fontaine - Claude Fontaine
17. Karenn - Grapefruit Regret
18. FKA twigs - Magdalene
19. Yazz Ahmed - Polyhymnia
20. Oiseaux-Tempête - From Somewhere Invisible
21. Satanique Samba Trio - Mais Bad
22. Ana Frango Elétrico - Little Electric Chicken Heart
23. La Bruja de Texcoco - De Brujas Peteneras y Chachalacas
24. Sarah-Jane Summers - Kalopsia
25. maquinas - O Cão de Toda Noite
EP's:
01. Nihiloxica - Biiri
02. Lim Kim - Generasian
03. Kilo Kish - Redux
04. Ola Szmidt - EP2
05. Bree Runway - Be Runway
06. Julianna Barwick - Circumstance Synthesis
07. 38 Spesh - 5 Shots
08. Chat Pile - Remove Your Skin Please
09. Koffee - Rapture
10. Peggy Gou - Moment EP
Het was een prachtig jaar voor muziek.
0
geplaatst: 16 januari 2020, 22:30 uur
Dankzij twee late maar fijne ontdekkingen, Jessica Pratt en SAULT, kom ik toch nog aan een mooi rijtje.
4 platen steken er bovenuit.
* Black Pumas - Black Pumas
* Jessica Pratt - Quiet Signs
* Michael Kiwanuka - Kiwanuka
* Lana Del Rey - Norman Fucking Rockwell!
------------------------
* SAULT - 5
* Vampire Weekend - Father of the Bride
* Prince - Originals
* The National - I Am Easy to Find
* Gang Starr - One of the Best Yet
* The Comet Is Coming - Trust in the Lifeforce of the Deep Mystery
4 platen steken er bovenuit.
* Black Pumas - Black Pumas
* Jessica Pratt - Quiet Signs
* Michael Kiwanuka - Kiwanuka
* Lana Del Rey - Norman Fucking Rockwell!
------------------------
* SAULT - 5
* Vampire Weekend - Father of the Bride
* Prince - Originals
* The National - I Am Easy to Find
* Gang Starr - One of the Best Yet
* The Comet Is Coming - Trust in the Lifeforce of the Deep Mystery
2
geplaatst: 28 januari 2020, 22:25 uur
1. Eleh - Living Space
2. Lana Del Rey - Norman Fucking Rockwell!
3. Holly Herndon - PROTO
4. Kamaal Williams - DJ-Kicks
5. Jenny Hval - The Practice of Love
6. Moodymann - Sinner
7. Shed - Oderbruch
8. Rod Modell - Captagon
9. Fennesz - Agora
10. James Blake - Assume Form
2. Lana Del Rey - Norman Fucking Rockwell!
3. Holly Herndon - PROTO
4. Kamaal Williams - DJ-Kicks
5. Jenny Hval - The Practice of Love
6. Moodymann - Sinner
7. Shed - Oderbruch
8. Rod Modell - Captagon
9. Fennesz - Agora
10. James Blake - Assume Form
3
geplaatst: 12 februari 2020, 23:10 uur
Het was weer een bijzonder mooi jaar met een hele waslijst aan heerlijke plaatjes.
Wederom uiterst moeilijk om een lijst(je) samen te stellen.
Met een top10 doe ik vele fantastische platen geen eer aan. Ik heb me ingehouden met een top 30.
En Neen het is geen vergissing ik heb een gedeelde 1ste plaats
Album Top 30
--------------------
01. Ustad Saami - God Is Not a Terrorist 4.5*
01. Fennesz - Agora 4.5*
02. Carl Gari & Abdullah Miniawy – Whities 023 (The Act Of Falling From The 8th Floor) 4,5*
03. Sarathy Korwar - More Arriving 4.5*
04. 1127 - tqaseem mqamat el haram 2016-2019 4.5*
05. Hiro Kone - A Fossil Begins to Bray 4.5*
06. Jo David Meyer Lysne - Henger i Luften 4/4.5*
07. 33EMYBW - Arthropods 4/4.5*
08. Gooooose - Rusted Silicon 4/4.5*
09. MC Yallah X Debmaster - Kubali 4/4.5*
10. Moor Mother - Analog Fluids of Sonic Black Holes 4/4.5*
11. Alchemist - Yacht Rock 2 4/4.5*
12. Chris Crack - Crackheads Live Longer Than Vegans 4/4.5*
13. Binker Golding And Elliot Galvin - Ex Nihilo 4/4.5*
14. MSYLMA - Dhil-un Taht Shajarat Al-Zaqum 4*
15. 0N4B - Supra/Infra/Intra 4*
16. Alfa Mist - Structuralism 4*
17. Sabiwa - DaBa 4*
18. Clark - Kiri Variations 4*
19. Black Midi - Schlagenheim 4*
20. Full of Hell - Weeping Choir 4*
21. Ethiopian Records - Ye Feqer Edaye 4*
22. Lingua Ignota - Caligula 4*
23. ИльяМазо – ШХД: Зима 4* (niet op MuMe) SoundCloud
24. Endon - Boy Meets Girl 4*
25. Gonçalo Penas - Ego De Espinhos 4*
26. Jac Berrocal, David Fenech, Vincent Epplay - Ice Exposure 4*
27. The Young Gods - Data Mirage Tangram 4*
28. Ebi Soda - Ebi Soda 4*
29. Nubiyan Twist - Jungle Run 4*
30. Maurice Louca - Elephantine 4*
Wederom uiterst moeilijk om een lijst(je) samen te stellen.
Met een top10 doe ik vele fantastische platen geen eer aan. Ik heb me ingehouden met een top 30.
En Neen het is geen vergissing ik heb een gedeelde 1ste plaats
Album Top 30
--------------------
01. Ustad Saami - God Is Not a Terrorist 4.5*
01. Fennesz - Agora 4.5*
02. Carl Gari & Abdullah Miniawy – Whities 023 (The Act Of Falling From The 8th Floor) 4,5*
03. Sarathy Korwar - More Arriving 4.5*
04. 1127 - tqaseem mqamat el haram 2016-2019 4.5*
05. Hiro Kone - A Fossil Begins to Bray 4.5*
06. Jo David Meyer Lysne - Henger i Luften 4/4.5*
07. 33EMYBW - Arthropods 4/4.5*
08. Gooooose - Rusted Silicon 4/4.5*
09. MC Yallah X Debmaster - Kubali 4/4.5*
10. Moor Mother - Analog Fluids of Sonic Black Holes 4/4.5*
11. Alchemist - Yacht Rock 2 4/4.5*
12. Chris Crack - Crackheads Live Longer Than Vegans 4/4.5*
13. Binker Golding And Elliot Galvin - Ex Nihilo 4/4.5*
14. MSYLMA - Dhil-un Taht Shajarat Al-Zaqum 4*
15. 0N4B - Supra/Infra/Intra 4*
16. Alfa Mist - Structuralism 4*
17. Sabiwa - DaBa 4*
18. Clark - Kiri Variations 4*
19. Black Midi - Schlagenheim 4*
20. Full of Hell - Weeping Choir 4*
21. Ethiopian Records - Ye Feqer Edaye 4*
22. Lingua Ignota - Caligula 4*
23. ИльяМазо – ШХД: Зима 4* (niet op MuMe) SoundCloud
24. Endon - Boy Meets Girl 4*
25. Gonçalo Penas - Ego De Espinhos 4*
26. Jac Berrocal, David Fenech, Vincent Epplay - Ice Exposure 4*
27. The Young Gods - Data Mirage Tangram 4*
28. Ebi Soda - Ebi Soda 4*
29. Nubiyan Twist - Jungle Run 4*
30. Maurice Louca - Elephantine 4*
1
geplaatst: 12 februari 2020, 23:19 uur
En met zo'n 130 EP's kan daar gerust ook een lijstje uit getrokken worden
20 beste EP's
-------------------
01. Lee Gamble - Exhaust 4.5*
02. Slikback & Hyph11E - Slip B 4.5*
03. Ecko Bazz - Kyusa Embela EP 4.5*
04. Nihiloxica - Biiri 4*
05. DJ Khalab - "Black Noise Remixed" 4*
06. Tanya Tagaq - Toothsayer 4*
07. Astrid Sonne - Cliodynamics 4*
08. Slikback - Tomo EP 4*
09. Echologist - Resistance 4*
10. Evan Caminiti - Refraction EP 4*
11. Manni Dee - Everything Sullied 4*
12. Debit - System 4*
13. KNN - Granchio Pinocchio 4*
14. Debby Friday - Death Drive 4*
15. Lee Gamble - In a Paraventral Scale 4*
16. Al.Divino - Headcrack 4*
17. Don Zilla - From the Cave to the World 4*
18. Skee Mask - 808BB 4*
19. Anunaku - Whities 024 4*
20. Eli Keszler - Empire 4*
20 beste EP's
-------------------
01. Lee Gamble - Exhaust 4.5*
02. Slikback & Hyph11E - Slip B 4.5*
03. Ecko Bazz - Kyusa Embela EP 4.5*
04. Nihiloxica - Biiri 4*
05. DJ Khalab - "Black Noise Remixed" 4*
06. Tanya Tagaq - Toothsayer 4*
07. Astrid Sonne - Cliodynamics 4*
08. Slikback - Tomo EP 4*
09. Echologist - Resistance 4*
10. Evan Caminiti - Refraction EP 4*
11. Manni Dee - Everything Sullied 4*
12. Debit - System 4*
13. KNN - Granchio Pinocchio 4*
14. Debby Friday - Death Drive 4*
15. Lee Gamble - In a Paraventral Scale 4*
16. Al.Divino - Headcrack 4*
17. Don Zilla - From the Cave to the World 4*
18. Skee Mask - 808BB 4*
19. Anunaku - Whities 024 4*
20. Eli Keszler - Empire 4*
* denotes required fields.