menu

Muziek / Toplijsten en favorieten / De MuMe Top 40 #8: 80s

zoeken in:
geplaatst:
GrafGantz schreef:
(quote)

Hij is uit je top 10 verdwenen gozert.

Inderdaad, maar niet uit m'n top 20

geplaatst:
47. The Alan Parsons Project - The Turn of a Friendly Card (1980).

Mooie score in deze lijst. Opvallend dat juist dit album zoveel gekozen werd, meer dan bijvoorbeeld succesalbum Eye in the Sky (1982) of Ammonia Avenue (1984).

Dank aan chevy93 voor deze editie van de 80s lijst. Een decennium dat tot de verbeelding spreekt van vele users.

geplaatst:
Bedankt chevy93 voor de organisatie en de begeleidende verhalen

geplaatst:
Mooie noteringen voor mijn favoriete platen, vooral Talking Heads is knap
Het verbaast me enigszins dat Michael Jackson dan blijkbaar niet afgestraft is gezien de omstandigheden (niet dat dat mijn mening is, maar ik verwachtte het gewoon).

geplaatst:
Hey Chevy, weer bedankt voor al je werk en de verhalen die bij de noteringen staan. Top!

geplaatst:
Die nummer 1 in deze lijst begrijp ik totaal niet! Voor de rest complimenten!

Gibbon25
geplaatst:
Chevy bedankt en op naar de 90's

geplaatst:
Ha, ha. De jaren 80 en ik qua muziek. Zoveel lol gehad in die jaren, zoveel geleerd, zoveel geweldige vrienden voor het leven gemaakt, maar mijn lijstje spoort bijna 1 op 1 niet met de gemiddelde smaak van de fans van de jaren 80. Zal wel altijd zo blijven. Maar, als ik naar de meeste van mijn vrienden van toen kijk, gold dat ook voor hen. Al zal mijn toenmalige buurvrouw heel veel, blij verheugd, herkennen hier.

Wel weer bedankt chevy93. De jaren 90 zijn op de valreep ingeleverd. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.

geplaatst:
The 80s waren duidelijk niet mijn decennium, dat blijkt duidelijk uit de lijsten. Desalniettemin was het toch leuk om door mijn (beperkte) tachtiger jaren muziekcollectie te grasduinen. Goed gedaan chevy93.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:59 uur

geplaatst: vandaag om 11:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.