menu

Muziek / Toplijsten en favorieten / De MuMe Top 40 #8: Eindspel

zoeken in:
avatar van Rudi S
GrafGantz schreef:
Men dronk een glas, men deed een plas, en de nummer 1 bleef zoals ie altijd was


Toch zie ik de komende decennia wel kansen voor The VU, de wereld is echt aan het veranderen, Duitsland verliest recent toch ook wel vaker van Nederland, sterker nog de duitsers krijgen regelmatig in de laatste minuut (en of blessuretijd) een doelpunt tegen.

avatar van Rufus
Bedankt chevy93.
Zeer mooi uitgevoerd, je hebt er veel tijd ingestoken.

avatar van brandos
Een monsterklus die waardering verdient. Zeer verheugd over de hoge positie van Nick Drake; dat had de man zelf destijds nooit kunnen dromen. Maar toch - spelregels of niet - 1. Outside van Bowie hoort hier thuis; vanwege zijn artistieke durf die zeer aansprekende melodieën niet in de weg stond. Dit geldt ook voor de Jazz-trilogie ('75-'77) van Joni Mitchell. Nr. 115 voor de hoogste vaderlandse inzending - the Gathering nota bene - is niet echt hoopgevend voor onze popscene en zeker niet voor de NL-taligen daarbinnen. De hoge posities voor Pink Floyd en Radiohead; de Pink Floyd van de Indierock - even zwaar op de hand - waren gezien de doelgroep van deze site te verwachten.

avatar van marsupilami
Bedankt chevy93 voor de mooie lijst.
Ik ga gewoon doen alsof die top 2 niet gebeurd is, want dat zijn beide platen waar ik absoluut niets mee heb.

avatar van ranja
De nummer 2 van mijn stemlijst op 2 in de eindlijst, ik klaag niet

Wrathchild1
marsupilami schreef:
Bedankt chevy93 voor de mooie lijst.
Ik ga gewoon doen alsof die top 2 niet gebeurd is, want dat zijn beide platen waar ik absoluut niets mee heb.
Het zijn albums die men gehoord moet hebben en dat heb je in ieder geval?

Overigens heeft iedereen dat wel,maar niet alles smaakt je.

Voorbeeld : Roxy Music - debut/For Your Pleasure om maar wat te noemen , Angel Dust van Faith No More .....invloedrijke albums, maar niet populair hier blijkbaar.

avatar van Rumour
Leuk om voor het eerst mee te doen, het levert een aardig aantal titels op voor de nog-te-luisteren-lijst. Volgend jaar maar proberen aan te haken vanaf de jaren '60.

Bedankt en respect chevy93, ik zou wensen dat ik de tijd en aandacht over had die jij blijkbaar hebt

avatar van Shaky
Puik werk chevy93. Volgend jaar ben ik vanaf het begin (50s) van de partij.

avatar van Funky Bookie
Bedankt weer chevy93, was weer een mooie reis!

avatar van esteban
Nicely done, chevy93! En blij dat er toch één van mijn keuzeplaten de TOP 10 gehaald heeft, TOP 3 zelfs.

avatar van chevy93
Rumour schreef:
Bedankt en respect chevy93, ik zou wensen dat ik de tijd en aandacht over had die jij blijkbaar hebt
Terug in de studiebanken!

avatar van legian
Thanks chevy93 voor alle moeite en tijd die je dit jaar weer in de organisatie en presentatie hebt gestoken. Heb weer veel mooie muziek leren kennen de afgelopen maanden.
Op naar de top 1000 volgend jaar?


avatar van Rudi S
Bedankt chevy93 echt respect voor al het werk wat jij in zo'n project steeds weer stopt.

avatar van jordidj1
Bijzondere uitslag. Blij met de hoge posities van TT, Cure en VU ❤️

Bedankt Chev! Mooie presentatie weer.

avatar van Gretz
Thanks Chev!

avatar van hoi123
Dankjewel Chevy, was weer leuk om bij te houden! En ondanks het hoge oudelullenniveau blij dat mijn favo oude lul Nick Drake zo hoog staat

Bedankt voor deze tour de force, Chevy93!

avatar van spinout
Thanx Chevy93. One for the money (niet toch?), two for the show (ach..) three to get ready and go cat go! (yeah Chevy93!). Als ik niet op vakantie ben (voor het eerst in 10 jaar), doe ik volgend jaar vanaf de jaren 50 uiteraard weer mee.

avatar van aERodynamIC
Hij was weer fijn Chevy.

avatar van Forza
Ja, ik heb ook erg genoten! Allereerst natuurlijk van het maken van de lijstjes zelf, maar daarnaast ook van de mooie manier van presenteren door chevy93. Bedankt daarvoor!

avatar van Mathough
Mooie notering voor Nick Drake inderdaad!

Thanks voor de organisatie Chevy

avatar van FrodoK
Dank, Chevy! Zal een beste kluif zijn geweest...

Gast
geplaatst: vandaag om 01:02 uur

geplaatst: vandaag om 01:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.