Muziek / Toplijsten en favorieten / Het slechtste van ...
zoeken in:
0
handsome_devil
geplaatst: 24 maart 2006, 16:12 uur
Mja ik kan er niks aan doen, maar het is een nummer wat mij ontzettend snel verveelt
0
geplaatst: 24 maart 2006, 16:31 uur
Deze VU-cover hadden ze van mij niet hoeven opnemen...
Love will tear us apart (3)
I Remember Nothing (2)
She's Lost Control (1)
Ceremony (1)
Sister Ray (1)
I Remember Nothing (2)
She's Lost Control (1)
Ceremony (1)
Sister Ray (1)
0
geplaatst: 24 maart 2006, 17:03 uur
Decades is een gruwelijk mooi nummer en ze hebben meer kunstwerkjes afgeleverd zodanig zelfs dat ik in ''blijde verwachting'' ben van Heart en Soul ! (4 delige cd box)
met vriendelijke groet the viking
0
Allmusic
geplaatst: 24 maart 2006, 18:05 uur
I Remember Nothing (2)
Warsaw (1)
She's Lost Control (1)
Ceremony (1)
vriendelijke groet terug!
I Remember Nothing (2)
Warsaw (1)
She's Lost Control (1)
Ceremony (1)
vriendelijke groet terug!
0
slaemperayreon
geplaatst: 25 maart 2006, 09:53 uur
Laat ik eens vragen wat men het slechtste van Nirvana vindt.
Ik trap denk ik dan zelf af met:
Downer (1)
Ik trap denk ik dan zelf af met:
Downer (1)
0
geplaatst: 26 maart 2006, 00:23 uur
Toon1 schreef:
komaan zeg, bij "het beste van..." was het al geen succes...
Nee maar dat had een oorzaak zie het Rock topic !(goede instrumentale rocknummers )
0
geplaatst: 26 maart 2006, 04:13 uur
Toon1 schreef:
Dacht toch altijd dat mede de bedoeling van MusicMeter was
om je muzikale horizon te verbreden,zo ben ik zelf ook aan bands als Interpol gekomen !
Helaas mijn inziens en dat valt mij toch wat tegen is er ''schijnbaar'' niemand die de moeite wil nemen om de genoemde nummers in het andere Topic eens te beluisteren ,zodat je een gefundeerd oordeel kunt vellen want zo ontoegankelijk is zijn muziek ook weer niet ! Always with me,always with you heeft b.v een Grammy Award gewonnen,ook heeft hij nog kortstondig in Deep Purple gespeeld !
0
geplaatst: 26 maart 2006, 17:30 uur
Ik heb wel 's wat van Satriani gehoord en het is niet echt mijn muziek. Sorry. 

0
geplaatst: 26 maart 2006, 21:45 uur
Helemaal niet erg ,ieder zijn smaak natuurlijk ! Maar heb je b.v het nummer Always with me,Always with you wel eens beluisterd ?
0
DutchViking
geplaatst: 26 maart 2006, 21:49 uur
Ik ken maar twee van zijn albums (Not of this Earth en Is There Love in Space), daarom heb ik mij bij 'het beste van' onthouden van stemming en doe ik dat nu weer. Een goede gitarist is Satriani zeker 

0
geplaatst: 26 maart 2006, 22:15 uur
Eigenlijk vreemd dat hele MusicMeter stammen weglopen met b.v Pink Floyd en Tool en dat John Satriani schijnbaar genegeerd word. Een verklaring zou kunnen zijn dat hij bijna alleen maar instrumentale nummers maakt !
0
geplaatst: 27 maart 2006, 01:58 uur
the viking schreef:
Eigenlijk vreemd dat hele MusicMeter stammen weglopen met b.v Pink Floyd en Tool en dat John Satriani schijnbaar genegeerd word. Een verklaring zou kunnen zijn dat hij bijna alleen maar instrumentale nummers maakt !
viking omdat je altijd zo vriendelijk groet heb ik besloten dat de komende week lebowski's Officiële Satriani Week wordt. Op het moment glijdt Flying in a Blue Dream binnen, maar ik hou me van harte aanbevolen voor tips!
Wat betreft dit topic, doet Wham hier mee?
0
geplaatst: 27 maart 2006, 02:58 uur
lebowski schreef:
Ehm nee, ik doel alleen op George Michael solo, die man heeft toch genoeg nummers gemaakt?

0
geplaatst: 27 maart 2006, 04:15 uur
[quote]lebowski schreef:
viking omdat je altijd zo vriendelijk groet heb ik besloten dat de komende week lebowski's Officiële Satriani Week wordt. Op het moment glijdt Flying in a Blue Dream binnen, maar ik hou me van harte aanbevolen voor tips!
Helemaal te gek! Voelde mij een roepende in de woestijn, maar vikingen zijn strijders en ik zal zeker doorgaan met mijn Joe Satriani campagne. Helemaal omdat nu wel duidelijk is gebleken dat het grootste gros van de MusicMeter leden helemaal niets van zijn repertoire kent, begint het zendelingswerk te kriebelen !
Mensen die niet van gitaarmuziek houden buitengesloten ,maar mensen die b.v Pink Floyd , Jimi Hendrix ,Dream Theater, of Brother in Arms(Dire Straits )goedvinden zouden misschien best wel nummers van Satriani kunnen
apprecieren !
Mochten er mensen zijn die alvast een link beginnen te leggen met het ''zendelingwerk'' en Satriani en ik Joe als een soort van halfgod op muziekgebied zou beschouwen,die kunnen gerust zijn want naast een groot aantal juweeltjes kunnen ook een groot aantal nummers(meestal de ruigere) mij niet altijd even bekoren!
In het topic De beste van .... staat een opsommingslijstje met mijn favorieten(melodieuze muziek) die bijna ook allemaal op de dubbel cd live in san Francisco staan !
Het zou leuk zijn om deze nummers eens te gaan beluisteren of downloaden !
Vind je het prut met peren ,prima heb ik tenminste een reaktie gekregen,mocht je het toevallig wel leuke muziek vinden dan kunnen we hier op Musicmeter er in de toekomst wat verder op ingaan !
(quote)
Helemaal te gek! Voelde mij een roepende in de woestijn, maar vikingen zijn strijders en ik zal zeker doorgaan met mijn Joe Satriani campagne. Helemaal omdat nu wel duidelijk is gebleken dat het grootste gros van de MusicMeter leden helemaal niets van zijn repertoire kent, begint het zendelingswerk te kriebelen !
Mensen die niet van gitaarmuziek houden buitengesloten ,maar mensen die b.v Pink Floyd , Jimi Hendrix ,Dream Theater, of Brother in Arms(Dire Straits )goedvinden zouden misschien best wel nummers van Satriani kunnen
apprecieren !
Mochten er mensen zijn die alvast een link beginnen te leggen met het ''zendelingwerk'' en Satriani en ik Joe als een soort van halfgod op muziekgebied zou beschouwen,die kunnen gerust zijn want naast een groot aantal juweeltjes kunnen ook een groot aantal nummers(meestal de ruigere) mij niet altijd even bekoren!
In het topic De beste van .... staat een opsommingslijstje met mijn favorieten(melodieuze muziek) die bijna ook allemaal op de dubbel cd live in san Francisco staan !
Het zou leuk zijn om deze nummers eens te gaan beluisteren of downloaden !
Vind je het prut met peren ,prima heb ik tenminste een reaktie gekregen,mocht je het toevallig wel leuke muziek vinden dan kunnen we hier op Musicmeter er in de toekomst wat verder op ingaan !
0
geplaatst: 27 maart 2006, 13:30 uur
the viking schreef:
Een verklaring zou kunnen zijn dat hij bijna alleen maar instrumentale nummers maakt !
Een verklaring zou kunnen zijn dat hij bijna alleen maar instrumentale nummers maakt !
Er lopen hier ook zat mensen met post-rock albums weg, dus dat zal wel niet de reden zijn.

Ik heb zelf trouwens Surfing with the Alien in de kast staan.
0
geplaatst: 27 maart 2006, 13:57 uur
Zou het dan toch de gebrekkige media aandacht zijn, al dacht ik dat veel MusicMeter leden wars zijn van trends !
Always with me, Always with you vind ik zelf trouwens het prijsnummer van Surfing with the Alien !
Always with me, Always with you vind ik zelf trouwens het prijsnummer van Surfing with the Alien !
0
geplaatst: 27 maart 2006, 14:51 uur
the viking schreef:
Helemaal niet erg ,ieder zijn smaak natuurlijk ! Maar heb je b.v het nummer Always with me,Always with you wel eens beluisterd ?
Dat zou ik echt niet meer weten. Satriana stond steevast aan bij tekenlessen op de middelbare school, omdat het een van de favoriete van de leraar was. Het is natuurlijk wel knap gespeeld, maar verder heb ik er niet zoveel mee...
0
geplaatst: 28 maart 2006, 22:51 uur
0
DutchViking
geplaatst: 29 maart 2006, 00:06 uur
Bijzonder productieve ronde voor Audioslave
Ik kende zelf te weinig van de band om een slechtste nummer te kunnen kiezen.
Nu dan Marillion doen? Is dacht ik nog niet geweest in dit topic.
Ik kende zelf te weinig van de band om een slechtste nummer te kunnen kiezen.Nu dan Marillion doen? Is dacht ik nog niet geweest in dit topic.
* denotes required fields.