Muziek / Toplijsten en favorieten / Het slechtste per album
zoeken in:
0
geplaatst: 19 maart 2006, 17:45 uur
Bye Bye Badman (1)
(Song For My) Sugar Spun Sister (1)
* Don't Stop (1)
minst goede, in het geval van Stone Roses
* Don't Stop (1)
minst goede, in het geval van Stone Roses
0
geplaatst: 19 maart 2006, 22:29 uur
Don't Stop (2) *
Bye Bye Badman (1)
Juist...
Bye Bye Badman (1)
Juist...
0
geplaatst: 19 maart 2006, 22:40 uur
Don't Stop (3) *
Bye Bye Badman (1)
Bye Bye Badman (1)
0
geplaatst: 20 maart 2006, 00:20 uur
Out of Egypt, into the Great Laugh of Mankind, and I Shake the Dirt from My Sandals as I Run (1)
0
geplaatst: 20 maart 2006, 00:22 uur
The Black Hawk War (1)
Out of Egypt, into the Great Laugh of Mankind, and I Shake the Dirt from My Sandals as I Run (1)
0
dutch2
geplaatst: 20 maart 2006, 00:25 uur
The Black Hawk War (1)
Out of Egypt, into the Great Laugh of Mankind, and I Shake the Dirt from My Sandals as I Run (2)*
Geen geweldig nummer, maar wel een fijne afsluiter. Een kalmerende monotone riedel, na al het voorgaande melodieuze geweld.
Out of Egypt, into the Great Laugh of Mankind, and I Shake the Dirt from My Sandals as I Run (2)*
Geen geweldig nummer, maar wel een fijne afsluiter. Een kalmerende monotone riedel, na al het voorgaande melodieuze geweld.
0
geplaatst: 20 maart 2006, 00:39 uur
Out of Egypt, into the Great Laugh of Mankind, and I Shake the Dirt from My Sandals as I Run (2)
The Black Hawk War (1)
One Last Woo-Hoo For The Pullman (1)
Is maar een stukje van zes seconden, maar kom.
Out of Egypt vind ik trouwens een zeer goede afsluiter.
The Black Hawk War (1)
Is maar een stukje van zes seconden, maar kom.
Out of Egypt vind ik trouwens een zeer goede afsluiter.
0
geplaatst: 20 maart 2006, 20:37 uur
Out of Egypt, into the Great Laugh of Mankind, and I Shake the Dirt from My Sandals as I Run (2)
The Black Hawk War (2)***
Ik ga met koen mee, enige nummer dat ik irritant vind.
The Black Hawk War (2)***
Ik ga met koen mee, enige nummer dat ik irritant vind.
0
geplaatst: 21 maart 2006, 01:33 uur
Het is als een 10 kilometer van Sven Kramer. Geweldig begin, geweldig einde en een ijzersterk middenstuk, waar desalniettemin nog wel iets op valt te winnen.
Lady Stardust (1)
Lady Stardust (1)
0
geplaatst: 21 maart 2006, 11:01 uur
Zeg wil je een meesterwerk van Bowie niet vergelijken met zoiets banaals als schaatsen 
Lady Stardust(1)
Five Years(1)*

Lady Stardust(1)
Five Years(1)*
0
dutch2
geplaatst: 21 maart 2006, 11:34 uur
Het is als Ajax halverwege de jaren 90. Geniaal, maar wel met een incidentele grote misser:
It Ain't Easy (1)*
Lady Stardust(1)
Five Years(1)
It Ain't Easy (1)*
Lady Stardust(1)
Five Years(1)
0
geplaatst: 21 maart 2006, 12:24 uur
Een betere vergelijking, maar wat was dan de grote incidentele misser van Ajax midden jaren '90?
0
geplaatst: 21 maart 2006, 12:58 uur
gemaster schreef:
Een betere vergelijking, maar wat was dan de grote incidentele misser van Ajax midden jaren '90?
De Amstel-cupwedstrijd tegen Feyenoord.
Obiku, Obiku, Obiku, O-O-O-OBIKU!! JAAAAAAAAAAA!!!!!
0
geplaatst: 21 maart 2006, 13:13 uur
Mike Obiku? Die heeft helemaal nooit bestaan. Zie voor verdere info:
http://groups.google.nl/groups?as_q=obiku&num=10&scoring=r&hl=nl&as_epq=&as_oq=&as_eq=&as_ugroup=nl.sport.voetbal&as_usubject=&as_uauthors=&lr=lang_dl&as_drrb=q&as_qdr=&as_mind=1&as_minm=1&as_miny=1981&as_maxd=21&as_maxm=3&as_maxy=2006
http://groups.google.nl/groups?as_q=obiku&num=10&scoring=r&hl=nl&as_epq=&as_oq=&as_eq=&as_ugroup=nl.sport.voetbal&as_usubject=&as_uauthors=&lr=lang_dl&as_drrb=q&as_qdr=&as_mind=1&as_minm=1&as_miny=1981&as_maxd=21&as_maxm=3&as_maxy=2006
0
geplaatst: 21 maart 2006, 13:13 uur
Ik denk dat dat de verloren Europa Cup finale tegen Juventus harder aakomt dan een kwartfinale wedstrijd van de KNVB beker Nicolage Rico. 
En gemaster: Mike Obiku maakt in verlenging de 1-2
Ajax verloor in de CL en HCE verder geen één wedstrijd.

Ajax verloor in de CL en HCE verder geen één wedstrijd.
0
geplaatst: 21 maart 2006, 13:16 uur
avdj schreef:
Ik denk dat dat de verloren Europa Cup finale tegen Juventus harder aakomt dan een kwartfinale wedstrijd van de KNVB beker Nicolage Rico.

Geloof me, verliezen van je aartsrivaal in de sudden death, in eigen huis doet alsnog veel pijn. Ook al wonnen ze dat jaar de Europa-cup 1....
0
geplaatst: 21 maart 2006, 13:19 uur
Uiteraard, maar ik noemde dat moment van Obiku, omdat ik dat een geweldig moment vind. Overigens zat ik ook te juichen toen Juventus won.. 

0
geplaatst: 21 maart 2006, 13:23 uur
Nicolage Rico schreef:
Uiteraard, maar ik noemde dat moment van Obiku, omdat ik dat een geweldig moment vind. Overigens zat ik ook te juichen toen Juventus won..

[anti Fey mode aan] In 1971/1972 werden alle prijzen van Ajax in de Kuip gewonnen en na dit seizoen haalde Feyenoord nooit meer de beste 8 van Europa [anti Fey mode uit]
Mooie club verder hoor.

On-topic:
It Ain't Easy (4)****
Lady Stardust(1)
Five Years(1)
0
geplaatst: 21 maart 2006, 15:44 uur
gemaster schreef:
De gemiste penalty's van Silooy en Davids tegen Juve?
@Avdj, laten we het maar niet over de missers van Feyenoord hebben, anders krijgen we dit topic nooit meer on topic.

0
geplaatst: 22 maart 2006, 13:29 uur
Jeremy (1)
Deep (1)
Maar eigenlijk vind ik dat gewoon een erg goed nummer. Even tussen haakjes: op de Europese editie staan 3 bonustracks. Gelieve deze niet te gebruiken.
Deep (1)
Maar eigenlijk vind ik dat gewoon een erg goed nummer. Even tussen haakjes: op de Europese editie staan 3 bonustracks. Gelieve deze niet te gebruiken.
* denotes required fields.