Muziek / Toplijsten en favorieten / Het beste nummer wanneer...
zoeken in:
0
DutchViking
geplaatst: 19 februari 2006, 00:40 uur
Meestal ben ik dan aan het werk, maar anders:
Queen - Lazing on a Sunday Afternoon
Queen - Lazing on a Sunday Afternoon

0
geplaatst: 19 februari 2006, 00:50 uur
Nummers die zo te binnen schieten:
Gorki - Mia
Counting crows - Round here (de 10 minuten versie op Across a Wire: Live in NY)
The Blue Nile - Tinseltown in the rain
Neil Young - Cortez the killer
Misschien morgen middag meer inspiratie...
Gorki - Mia
Counting crows - Round here (de 10 minuten versie op Across a Wire: Live in NY)
The Blue Nile - Tinseltown in the rain
Neil Young - Cortez the killer
Misschien morgen middag meer inspiratie...
0
geplaatst: 19 februari 2006, 00:58 uur
Na een zaterdagavond tot laat stappen luister ik graag na het wakker worden (en bij mij is het dan vaak al zondagmiddag).......... naar Frank Sinatra...! Erg relaxed. Als ik dan een nummer moet noemen: I got you under my skin....
Na een paar nummertjes van The Voice gaat er uiteraard weer wat stevigers de cd-speler in (kan van alles zijn).
Na een paar nummertjes van The Voice gaat er uiteraard weer wat stevigers de cd-speler in (kan van alles zijn).
0
geplaatst: 19 februari 2006, 00:58 uur
Het beste nummer om vrolijk te worden:
Madness- baggy trousers
Het beste nummer om uit je dak te gaan:
Faithless- Salva Mae
Madness- baggy trousers
Het beste nummer om uit je dak te gaan:
Faithless- Salva Mae
0
geplaatst: 19 februari 2006, 00:59 uur
Eddie schreef:
System Of A Down - maakt niet uit wat.
Wat bij mij vaak het beste werkt is een nummer dat lekker makkelijk op Bas mee te rammen is,dus vaak Nirvana - Breed
Black Sabbath - Paranoid of Iron Man
Sepulura - Roots
Of als ik niet mee wil spelen
Slayer - Reign In Blood
Iron Maiden - Wrathchild, Iron Maiden
Crow Bar - Broken Glass
Pantera - Fucking Hostile
Furious Trauma - Chaos Within
System Of A Down - maakt niet uit wat.
Wat bij mij vaak het beste werkt is een nummer dat lekker makkelijk op Bas mee te rammen is,dus vaak Nirvana - Breed
Black Sabbath - Paranoid of Iron Man
Sepulura - Roots
Of als ik niet mee wil spelen
Slayer - Reign In Blood
Iron Maiden - Wrathchild, Iron Maiden
Crow Bar - Broken Glass
Pantera - Fucking Hostile
Furious Trauma - Chaos Within
Kijk! Dat is muziek!
0
geplaatst: 19 februari 2006, 10:57 uur
The Chemical Brothers - Where Do I Begin.
Sunday morning I'm waking up
Can't even focus on a coffee cup
Dat beschrijft erg goed het gevoel dat ik meestal heb op zondagmorgen. Ook al drink ik dan geen koffie.
Sunday morning I'm waking up
Can't even focus on a coffee cup
Dat beschrijft erg goed het gevoel dat ik meestal heb op zondagmorgen. Ook al drink ik dan geen koffie.
0
geplaatst: 19 februari 2006, 12:04 uur
Yonderboi - Another Geometry
Jay-jay johanson - I Want Some Fun
Wolksprurz & Ramirez - Teddy bear
Jay-jay johanson - I Want Some Fun
Wolksprurz & Ramirez - Teddy bear
0
geplaatst: 19 februari 2006, 14:10 uur
Dat licht eraan wat ik lang niet gehoord heb. Meestal pak ik dan lp's of cd's die ik lang niet heb gehoord. Of cd's die nodig van een review voorzien moeten worden. Op dit moment heb ik nog een stapeltje liggen.
- The lucifer Principle
- Krisiun - AssassiNation
- Chaoswave - The White Noice Within
- Opposition Party - Zombified
- Aura - Scenario II
- Influence - House Of Silhouettes
- The lucifer Principle
- Krisiun - AssassiNation

- Chaoswave - The White Noice Within
- Opposition Party - Zombified
- Aura - Scenario II
- Influence - House Of Silhouettes
0
geplaatst: 19 februari 2006, 14:20 uur
Ik pak ook vaak albums erbij die je echt moet beluisteren zeg maar. Vaak wel cd's van Pink Floyd, Roger Waters, Bruce Springsteen etc.
Zo beluister ik nu The Wall live.
Zo beluister ik nu The Wall live.
0
geplaatst: 19 februari 2006, 14:39 uur
David Bowie - Sunday (van briljante album 'Heathen')
Luister toevallig net naar 'Heathen'.
Luister toevallig net naar 'Heathen'.
0
Sietse
geplaatst: 19 februari 2006, 20:33 uur
zondag zijn bij mij meestal rustige dagen, dat houdt in dat er heel veel ambient voorbij komt, maar ook wel singer/songwriter dingen.
Ideaal voor een zondag vind ik met name Murcof, Deaf Center en The Village Orchestra. Een nummer van deze zou het bij mij goed doen.
Van laatste een zeer aangenaam zondag middag nummer is In Acardia.
Ideaal voor een zondag vind ik met name Murcof, Deaf Center en The Village Orchestra. Een nummer van deze zou het bij mij goed doen.
Van laatste een zeer aangenaam zondag middag nummer is In Acardia.
0
dutch2
geplaatst: 20 februari 2006, 00:38 uur
Het beste nummer wanneer je even geen inspiratie meer hebt.
0
DutchViking
geplaatst: 20 februari 2006, 00:45 uur
Dan ga ik het album Inspiration van het Zweedse gitaarfenomeen Yngwie Malmsteen draaien. De albumtitel dekt de lading volledig, want aan inspiratie bij mij dan geen gebrek meer.
0
geplaatst: 20 februari 2006, 13:46 uur
Licht eraan waar je inspiratie voor te kort komt, als ik eenbeetje in de stemming wil komen voor een avondje flink buizen doet muziek van bands als Jovink, band zonder banaan of die Toten Hosen het vaak wonderwel.
Wanneer ik lekker wil gaan koken (iets wat overigens zelden voorkom
) dan is het vaak een beetje een bleuzy plaat, of lekkere swing (Big Simon oid).
Wanneer ik een heel stuk moet autoreiden en geen klote zin heb dan doet Social Distortion het vaak erg goed.
Daarintegen wanneer ik energie tekort kom dan schreeuw mijn hooft om knalharde Death/thrash.
Wanneer ik lekker wil gaan koken (iets wat overigens zelden voorkom
) dan is het vaak een beetje een bleuzy plaat, of lekkere swing (Big Simon oid). Wanneer ik een heel stuk moet autoreiden en geen klote zin heb dan doet Social Distortion het vaak erg goed.
Daarintegen wanneer ik energie tekort kom dan schreeuw mijn hooft om knalharde Death/thrash.
0
geplaatst: 20 februari 2006, 13:50 uur
Als ik even niet weet wat opzetten open ik gewoon m'n music folder en begin wat te bladeren, tot ik een naam tegenkom die ik al een tijd niet meer gehoord heb, en waar ik op die moment wel zin in heb.
Niet zo'n geslaagde voor dit topic vind ik.
Niet zo'n geslaagde voor dit topic vind ik.
0
geplaatst: 20 februari 2006, 16:04 uur
Eddie schreef:
Licht eraan waar je inspiratie voor te kort komt, als ik eenbeetje in de stemming wil komen voor een avondje flink buizen doet muziek van bands als Jovink, band zonder banaan of die Toten Hosen het vaak wonderwel.
Buizen? Wat is dat? Bier drinken?
Ik zou het verder ook niet weten met dit topic. Als ik geen inspiratie heb, ga ik liever een wandeling maken ofzo.
0
geplaatst: 20 februari 2006, 17:29 uur
Alle muziek. Maar je krijgt wel verschillende soorten insiratie door verschillende muziek. Ik kan bij alle muziek gewoon gaan liggen en luisteren en m'n fantasie erop los laten gaan. Als ik een idee nodig heb voor een strip of verhaal kan ik beter geen Muse - Origin of Symmetry opzetten. Ik begin dan vaak monsters te tekenen enzo (weet ook niet hoe dat komt).
Als ik iets serieus moet doen, zoals een opdracht voor/op school kan ik maar beter geen muziek op hebben staan. Dan let ik alleen daar nog maar op. Maar ik kan het nooit laten het TOCH te doen
Als ik iets serieus moet doen, zoals een opdracht voor/op school kan ik maar beter geen muziek op hebben staan. Dan let ik alleen daar nog maar op. Maar ik kan het nooit laten het TOCH te doen

0
geplaatst: 21 februari 2006, 08:56 uur
[quote]herman schreef:
Buizen? Wat is dat? Bier drinken?quote]
Vooral veel bier drinken.
Buizen? Wat is dat? Bier drinken?quote]
Vooral veel bier drinken.
0
geplaatst: 21 februari 2006, 21:44 uur
En in Vlaanderen zijn buizen dan weer gefaalde examens ...
"k em een buis ma" zijn gevreesde woorden voor elk student
"k em een buis ma" zijn gevreesde woorden voor elk student

0
geplaatst: 21 februari 2006, 21:54 uur
Ja dat klopt. Urbanus buisde ook altijd in zijn strips. Samen met Dikke Herman 

0
geplaatst: 22 februari 2006, 10:37 uur
Het is maar net waar je vandaan komt, maar als ik mijn vrienden uitnodig voor een avondje buizen en we gaan met de cola voor de tv zitten sla ik wel een lul figuur.
0
geplaatst: 22 februari 2006, 10:47 uur
Eddie schreef:
Het is maar net waar je vandaan komt, maar als ik mijn vrienden uitnodig voor een avondje buizen en we gaan met de cola voor de tv zitten sla ik wel een lul figuur.
(quote)

* denotes required fields.