Muziek / Toplijsten en favorieten / Het beste nummer wanneer...
zoeken in:
0
geplaatst: 19 mei 2006, 12:45 uur
Het welbekende album van Explosions in the Sky. Of iets van Sigur Ros.
0
geplaatst: 19 mei 2006, 17:18 uur
Theme van Lost of zo misschien 
Nee, ik kan je niet helpen. Ik heb zelf ook nog nooit gevlogen.

Nee, ik kan je niet helpen. Ik heb zelf ook nog nooit gevlogen.
0
geplaatst: 22 mei 2006, 13:15 uur
andré schreef:
Attached - Orbital (dan ben je even helemaal weg)
Attached - Orbital (dan ben je even helemaal weg)
Dat lijkt me inderdaad een goeie. Ik zal het eens opzoeken.
Bedankt voor de tips!

0
geplaatst: 11 juni 2006, 11:08 uur
Het beste nummer wanneer... het eindelijk zomer begint te worden!
Ik ga voor:
Supergrass - Caught by the Fuzz
Ik ga voor:
Supergrass - Caught by the Fuzz
0
Electro_
geplaatst: 11 juni 2006, 11:15 uur
The Knife - You Take My Breath Away
Lekker zomers sfeertje door de trommels enzo
Lekker zomers sfeertje door de trommels enzo

0
geplaatst: 11 juni 2006, 14:35 uur
Mad Season - Wake Up
Relaxed...
en: Eels - I Like Bird
en: Eels - Mr. E's Beautiful Blues
Relaxed...
en: Eels - I Like Bird
en: Eels - Mr. E's Beautiful Blues
0
geplaatst: 12 juni 2006, 08:00 uur
Cult of Luna - Dim
Led Zeppelin - Whole Lotta Love
Raymond van het Groenewoud - Twee Meisjes Op Het Strand
Led Zeppelin - Whole Lotta Love
Raymond van het Groenewoud - Twee Meisjes Op Het Strand
0
geplaatst: 26 juni 2006, 12:00 uur
Het Goede Doel - België
"waar kan ik heen
ik kan niet naar duitsland
kan niet naar duitsland
daar zijn ze zo streng"
Als Vlaming kon ik wel genieten van zo'n heerlijk opgefuckte voetbalavond. Och over een paar dagen denken jullie waarschijnlijk weer allemaal dat Holland Europees kampioen gaat spelen. Persoonlijk vond ik Nederland samen met Frankrijk (die nog net wat erger) het minst geïnspireerd voetbal spelen van de laatste 16 ploegen. en Mulder die bij jullie op de TV dan verklaart dat het slim was van Holland om de 2de helft met afstandschoten te spelen. Ze hadden beter het spel wat breder gemaakt ipv de Portugezen het makkelijk te maken door altijd centraal te willen infiltreren. Dan hadden jullie beter Makaay en Davids meegenomen. Het grootste voordeel is geen Oranjegekte op Rock Werchter.
"waar kan ik heen
kan niet naar duitsland
daar zijn ze zo streng"
Als Vlaming kon ik wel genieten van zo'n heerlijk opgefuckte voetbalavond. Och over een paar dagen denken jullie waarschijnlijk weer allemaal dat Holland Europees kampioen gaat spelen. Persoonlijk vond ik Nederland samen met Frankrijk (die nog net wat erger) het minst geïnspireerd voetbal spelen van de laatste 16 ploegen. en Mulder die bij jullie op de TV dan verklaart dat het slim was van Holland om de 2de helft met afstandschoten te spelen. Ze hadden beter het spel wat breder gemaakt ipv de Portugezen het makkelijk te maken door altijd centraal te willen infiltreren. Dan hadden jullie beter Makaay en Davids meegenomen. Het grootste voordeel is geen Oranjegekte op Rock Werchter.
0
geplaatst: 26 juni 2006, 12:05 uur
VdB schreef:
Het Goede Doel - België
"waar kan ik heen
kan niet naar duitsland
daar zijn ze zo streng"
Het Goede Doel - België
"waar kan ik heen
kan niet naar duitsland
daar zijn ze zo streng"
Hiermee ben ik het volledige eens

0
geplaatst: 21 december 2007, 14:26 uur
Het beste nummer wanneer je net te horen hebt gekregen dat je 9 (eigenlijk 6) jaar moet brommen. Kom maar op met die suggesties! 

0
geplaatst: 21 december 2007, 14:35 uur
David Bowie - Five Years (hij heeft er immers al een jaar opzitten)
0
geplaatst: 21 december 2007, 17:34 uur
Een plaatje waarmee hij zichzelf vanalles kan blijven voorhouden:
Freedy Johnston - Innocent
Freedy Johnston - Innocent
* denotes required fields.