Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2
zoeken in:
1
geplaatst: 27 december 2020, 11:10 uur
Hurt van Johnny Cash is trouwens een fantastische cover, wat jij Gretz?
0
geplaatst: 27 december 2020, 11:22 uur
Ik hoop niet dat het Streisand-effect op gaat treden als ze uit de lijst verdwijnt.
1
geplaatst: 27 december 2020, 11:28 uur
Gretz (sorry kan je niet meer direct quoten omdat het oude topic is gesloten). Leuk discussielijstje van die covers, of een cover per se minderwaardig is aan een 'origineel' vind ik wel discutabel, maar voor dit topic wil ik in ieder geval even formeel bezwaar aantekenen tegen het noemen van:
1336. Willie Nelson - Always On My Mind (1984)
Dit aangezien je de versie van Elvis ook niet serieus het 'origineel' kan noemen, en Willie Nelson hier toch echt wel de definitieve versie van het nummer opneemt, volgens mij.
Dit aangezien je de versie van Elvis ook niet serieus het 'origineel' kan noemen, en Willie Nelson hier toch echt wel de definitieve versie van het nummer opneemt, volgens mij.

0
geplaatst: 27 december 2020, 11:41 uur
Vond deze Sheeran nog wel aardig.
Deze Coldplay is echt een leuk liedje.
Deze Coldplay is echt een leuk liedje.
0
geplaatst: 27 december 2020, 11:44 uur
Kende ik helemaal niet. Niet dat ik er van ondersteboven ben maar het is net wat je zegt 'een leuk nummer'.
0
geplaatst: 27 december 2020, 12:00 uur
Epic was het hoogtepunt van dit uur. Zometeen Gijs Staverman dus tijd voor een wandeling.
Te. Veel. Staverman...
Te. Veel. Staverman...
0
geplaatst: 27 december 2020, 12:09 uur
itchy schreef:
Epic was het hoogtepunt van dit uur.
Epic was het hoogtepunt van dit uur.
Daar horen voor mij School's out en Barracuda bij

1
geplaatst: 27 december 2020, 12:32 uur
Sandokan-veld schreef:
Die was toch al in 1987 opgenomen?
1
geplaatst: 27 december 2020, 12:46 uur
GrafGantz schreef:
Die Geert, met z'n Poolaapjes...
Die Geert, met z'n Poolaapjes...
Oehhhh namecheck net bij Fluorescent Adolescent door de Gijs begrijp ik
Alleen vet jammer dat ik niet eerder ben gaan slapen en de radio nog niet aan stond (ben pas net wakker). Kreeg direct meerdere appjes
(van oa 123poetertjes)
1
geplaatst: 27 december 2020, 12:49 uur
Gretz schreef:
Alleen vet jammer dat ik niet eerder ben gaan slapen en de radio nog niet aan stond (ben pas net wakker). Kreeg direct meerdere appjes O+
(quote)
Alleen vet jammer dat ik niet eerder ben gaan slapen en de radio nog niet aan stond (ben pas net wakker). Kreeg direct meerdere appjes O+

Even de bingo in de uitzending weten te loodsen als een baas, zo is die Geert wel
0
geplaatst: 27 december 2020, 13:20 uur
Ja en dan heiligschennis plegen door het nummer op de helft af te kappen en bij Dokter Dree te belanden

1
geplaatst: 27 december 2020, 13:31 uur
Gretz schreef:
Alleen vet jammer dat ik niet eerder ben gaan slapen en de radio nog niet aan stond (ben pas net wakker). Kreeg direct meerdere appjes
(van oa 123poetertjes)
Tof! Ik heb het helaas gemist, wist ook niet eens dat Fluorescent Adolescent in de lijst stond.(quote)
(van oa 123poetertjes) Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.