Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2
zoeken in:
0
geplaatst: 27 december 2020, 16:56 uur
1
geplaatst: 27 december 2020, 17:10 uur
HILVERSUM III
Met een van de mooiste bruggen uit de Nederlandstalige muziekgeschiedenis
Tussen 't geratel van machines door
Klonk in de confectie een mooi meisjeskoor
Dromend van de prins van "Weet ik veel"
Die je zou ontvoeren naar zijn luchtkasteel
Klonk in de confectie een mooi meisjeskoor
Dromend van de prins van "Weet ik veel"
Die je zou ontvoeren naar zijn luchtkasteel
0
geplaatst: 27 december 2020, 17:31 uur
Mijn hemel ze skippen gewoon de mondharmonica bij Harvest Moon.
0
geplaatst: 27 december 2020, 17:36 uur
Ik begin langzaamaan het idee te krijgen dat, zoals idd al eerder is aangekaart, die 8 uur extra alleen maar zijn gebruikt om meer reclame uit te zenden. Gisteren viel me ook al op dat ze bij Sowing the Seeds of Love hun eigen radio-edit hebben gedraaid. Vandaag gebeurt het dus ook met andere nummers. Dus ofwel moeten de langere versies van nummers grotendeels bij de bovenste 1000 zitten, of ze willen gewoon meer geld binnenharken.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 27 december 2020, 17:47 uur
Ik heb met kerst ook een paar uurtjes meegepakt. Mijn indruk was vooral dat er (nog) meer geouwehoerd wordt. Vroeger volstonden ze in deze regionen met per drie nummers een suf verhaaltje van een luisteraar, nu was het elke keer raak.
0
geplaatst: 27 december 2020, 17:55 uur
Porcupine Head schreef:
Ik begin langzaamaan het idee te krijgen dat, zoals idd al eerder is aangekaart, die 8 uur extra alleen maar zijn gebruikt om meer reclame uit te zenden. Gisteren viel me ook al op dat ze bij Sowing the Seeds of Love hun eigen radio-edit hebben gedraaid. Vandaag gebeurt het dus ook met andere nummers. Dus ofwel moeten de langere versies van nummers grotendeels bij de bovenste 1000 zitten, of ze willen gewoon meer geld binnenharken.
Exact dit. Vannacht werd Living in Another World ook al gewoon na 4 min. afgekapt

0
geplaatst: 27 december 2020, 18:01 uur
Gretz schreef:
Exact dit. Vannacht werd Living in Another World ook al gewoon na 4 min. afgekapt
Lijkt me dat ze ook daar hun gewone radio-edit hebben gedraaid, zoals altijd.... (quote)

0
geplaatst: 27 december 2020, 18:15 uur
Nu Rappers Delight. Zal ook wel niet de 14 minuten versie zijn.....
0
geplaatst: 27 december 2020, 18:20 uur
Wel een ietwat langere versie. Wouter legt het net uit. Ben er tevreden mee, want inderdaad in de standaard Radio edit zit er een verschrikkelijke fade-out in.
0
Onweerwolf
geplaatst: 27 december 2020, 18:20 uur
Wat is nederhop toch tenenkrommend slecht; eerder vandaag al de Jeuk van Tegenwoordig en nu weer die Typhoon.
Waarom geen Osdorp in de top 2000?
Waarom geen Osdorp in de top 2000?
0
geplaatst: 27 december 2020, 18:26 uur
1
geplaatst: 27 december 2020, 19:15 uur
0
geplaatst: 27 december 2020, 19:19 uur
Spirit of Radio... ik ken weinig nummers die zo tof beginnen en zo waardeloos eindigen.
"En nu nog een reggaestukje".
"En nu nog een reggaestukje".
0
geplaatst: 27 december 2020, 19:21 uur
Dat is juist nét datgene wat het nummer zo fantastisch maakt. Fenomenaal bedacht!
1
geplaatst: 27 december 2020, 19:33 uur
Luv U More, mooi dat dit er in staat op een lekkere plek. Muziek bestaat er toch ook uit wat het met je doet, en dit brengt toch veel mensen (van mijn generatie in ieder geval) in vervoering en geeft toch een brok energie waar je u tegen zegt.
2
geplaatst: 27 december 2020, 19:38 uur
Is Massachusetts opgenomen in Volendam ofzo? Of is de hele palingsound op dit ene nummer gebaseerd?
0
geplaatst: 27 december 2020, 19:45 uur
0
geplaatst: 27 december 2020, 19:47 uur
Je kinderen maar bed brengen en dan terug in de woonkamer komen met Joni Mitchell. Naast een fantastische artiest, ook een bijzondere, knappe vrouw.
0
geplaatst: 27 december 2020, 19:48 uur
Leuk shot net van een foto van Joni Mitchell achterin het cafe, tussen de kerstbomen in, die omdraaide en vervolgens door het cafe, langs alle schermen, richting de studio ging waar Wouter de plaat afkondigde.
Vond ik wel mooi
Vond ik wel mooi

2
geplaatst: 27 december 2020, 19:49 uur
Rowwen heze... Het blijft een soort muzikale omlijsting bij het tijdschrift Landleven. Wat rustiek gedoe, wat gemijmer over de dagen van voorheen....
0
geplaatst: 27 december 2020, 19:50 uur
Matthijs die gruwelt van King Kunta? En een item over Kendrick in a gogo!
Niet direct mijn ding, maar leuk voor een hoop mume-ers.
Niet direct mijn ding, maar leuk voor een hoop mume-ers.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.