MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:
Oh is Alles Geprobeerd al aan de beurt?

Poeha schreef:
Oh is Alles Geprobeerd al aan de beurt?

Leuk Geprobeerd

(afbeelding)
HILVERSUM III

(afbeelding)

Met een van de mooiste bruggen uit de Nederlandstalige muziekgeschiedenis

Tussen 't geratel van machines door
Klonk in de confectie een mooi meisjeskoor
Dromend van de prins van "Weet ik veel"
Die je zou ontvoeren naar zijn luchtkasteel

Onweerwolf
Toveren > Hilversum 3

Mijn hemel ze skippen gewoon de mondharmonica bij Harvest Moon.

Ik begin langzaamaan het idee te krijgen dat, zoals idd al eerder is aangekaart, die 8 uur extra alleen maar zijn gebruikt om meer reclame uit te zenden. Gisteren viel me ook al op dat ze bij Sowing the Seeds of Love hun eigen radio-edit hebben gedraaid. Vandaag gebeurt het dus ook met andere nummers. Dus ofwel moeten de langere versies van nummers grotendeels bij de bovenste 1000 zitten, of ze willen gewoon meer geld binnenharken.

Casartelli (moderator)
Ik heb met kerst ook een paar uurtjes meegepakt. Mijn indruk was vooral dat er (nog) meer geouwehoerd wordt. Vroeger volstonden ze in deze regionen met per drie nummers een suf verhaaltje van een luisteraar, nu was het elke keer raak.

Porcupine Head schreef:
Ik begin langzaamaan het idee te krijgen dat, zoals idd al eerder is aangekaart, die 8 uur extra alleen maar zijn gebruikt om meer reclame uit te zenden. Gisteren viel me ook al op dat ze bij Sowing the Seeds of Love hun eigen radio-edit hebben gedraaid. Vandaag gebeurt het dus ook met andere nummers. Dus ofwel moeten de langere versies van nummers grotendeels bij de bovenste 1000 zitten, of ze willen gewoon meer geld binnenharken.

Exact dit. Vannacht werd Living in Another World ook al gewoon na 4 min. afgekapt

Gretz schreef:
(quote)

Exact dit. Vannacht werd Living in Another World ook al gewoon na 4 min. afgekapt
Lijkt me dat ze ook daar hun gewone radio-edit hebben gedraaid, zoals altijd....

Nu Rappers Delight. Zal ook wel niet de 14 minuten versie zijn.....

Zack
Het is business.

Wel een ietwat langere versie. Wouter legt het net uit. Ben er tevreden mee, want inderdaad in de standaard Radio edit zit er een verschrikkelijke fade-out in.

Onweerwolf
Wat is nederhop toch tenenkrommend slecht; eerder vandaag al de Jeuk van Tegenwoordig en nu weer die Typhoon.

Waarom geen Osdorp in de top 2000?

Waarom geen Opgezwolle in de Top 2000?

Johnny Marr zeg er wat van

Tijd voor La Aguilera!!

Hurt

In alle versies

Spirit of Radio

Waar is Casartelli als je 'm nodig hebt

Rush!!

Spirit of Radio... ik ken weinig nummers die zo tof beginnen en zo waardeloos eindigen.
"En nu nog een reggaestukje".

Dat is juist nét datgene wat het nummer zo fantastisch maakt. Fenomenaal bedacht!

Luv U More, mooi dat dit er in staat op een lekkere plek. Muziek bestaat er toch ook uit wat het met je doet, en dit brengt toch veel mensen (van mijn generatie in ieder geval) in vervoering en geeft toch een brok energie waar je u tegen zegt.

Onweerwolf
Stef Bos. ❤️

Is Massachusetts opgenomen in Volendam ofzo? Of is de hele palingsound op dit ene nummer gebaseerd?

Wat een leuk verhaal over AZ-fan-navour!

Je kinderen maar bed brengen en dan terug in de woonkamer komen met Joni Mitchell. Naast een fantastische artiest, ook een bijzondere, knappe vrouw.

Leuk shot net van een foto van Joni Mitchell achterin het cafe, tussen de kerstbomen in, die omdraaide en vervolgens door het cafe, langs alle schermen, richting de studio ging waar Wouter de plaat afkondigde.

Vond ik wel mooi

Rowwen heze... Het blijft een soort muzikale omlijsting bij het tijdschrift Landleven. Wat rustiek gedoe, wat gemijmer over de dagen van voorheen....

Matthijs die gruwelt van King Kunta? En een item over Kendrick in a gogo!

Niet direct mijn ding, maar leuk voor een hoop mume-ers.

Kraftwerk Terecht in de lijst.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:20 uur

geplaatst: vandaag om 19:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.