MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #3

zoeken in:
Onweerwolf
[quote=8128540PPK] - ResuRection [/quote]

Dit is een schandalige verkrachting van een fantastisch origineel.

Ik vind Gala een van de saaiste nummers qua dance uit die tijd.

Dan liever Gat Decor - Passion (naked mix) of N Trance - Set You Free, Nalin and Kane - Beachball of natuurlijk The First Rebirth.

Onweerwolf
Ik vind Freed From Desire wel leuk maar een beetje onterecht op de Eurohouse hoop gegooid. Ik vind het veel meer dancified protofuturepop in het straatje van godinnen Robin S. & Crystal Waters.

Onweerwolf schreef:

Dit is een schandalige verkrachting van een fantastisch origineel.

(embed)

Luister volgens mij nu voor het eerst naar het origineel. Zal ResuRection toevoegen aan m'n playlist Cover eerst ontdekt!

trebremmit schreef:
Ik vind Gala een van de saaiste nummers qua dance uit die tijd.

Dan liever Gat Decor - Passion (naked mix) of N Trance - Set You Free, Nalin and Kane - Beachball of natuurlijk The First Rebirth.

https://i.gyazo.com/f138c614d43be2dce9034eeb6138a576.png

Ik ben voor een opsomming gegaan van danceklassiekers die de meeste luisteraars wel zullen kennen. Hebben jouw voorbeelden m.u.v. N-Trance de Top 40 gehaald?

Onweerwolf
Je lijstje zonder Snap!, DJ Bobo, Cappela, U96 en vele anderen is wat beperkt hoor. Dit was duidelijk van voor jouw tijd.

Onweerwolf schreef:
Je lijstje zonder Snap!, DJ Bobo, Cappela, U96 en vele anderen is wat beperkt hoor. Dit was duidelijk van voor jouw tijd.

Ik wist dat er de disclaimer 'lijstje is ongetwijfeld nog niet compleet' bij had moeten zetten. Maar ging er vanuit dat dat gegeven wel vanzelfsprekend was

Onweerwolf
Geert, heb je de jeugdcementlijst van Tim geluisterd?

Onweerwolf
Gretz schreef:
(quote)

Ik wist dat er de disclaimer 'lijstje is ongetwijfeld nog niet compleet' bij had moeten zetten. Maar ging er vanuit dat dat gegeven wel vanzelfsprekend was

Okay, maar je negeert met bv Rhythm is a Dancer al de grootste eurohousehit aller tijden. Dat is onvergefelijk.

Onweerwolf
Je hebt gewoon maar 7 Snap! scrobbles. What teh Fuck, Geert? Hoezo dan?

Oei, ik heb er maar twee, en ik heb nota bene in 2022 de Greatest Hits of Eurodance georganiseerd.

Daarover gesproken, waarom staat het beste Eurodancenummer niet in de lijst? Da ba da dan dee dee dee da nee na na na!

Onweerwolf schreef:
Geert, heb je de jeugdcementlijst van Tim geluisterd?

Deels
(afbeelding)

Onweerwolf schreef:

Waarschijnlijk voornamelijk dankzij deze legende

De hits heb ik wel vaker gehoord via cd/radio, maar was toen niet in de gelegenheid om ze te scrobbelen

Poek schreef:

Daarover gesproken, waarom staat het beste Eurodancenummer niet in de lijst? Da ba da dan dee dee dee da nee na na na!

Die zat nog ergens ver verstopt in m'n achterhoofd. Whigfield mag er zeker bij!

Onweerwolf schreef:

Dat snap ik ook niet

Joren999 schreef:
Opvallend dat Gretz bij alles heel optimistisch aankondigt dat het binnen afzienbare tijd gaat debuteren, wat dan altijd (veel) langer duurt of helemaal niet gebeurt. Bij Sophie Straat zat hij er echter de andere kant op naast

Over Gretzcore gesproken, ik ontdek zojuist dat de kans groot is dat ons aller Kacey ook eerder gaat debuteren dan Eefje, want Deeper Well was tipsong intro (wut?) en werd in 2024 nog regelmatig gedraaid
https://ibb.co/y1K2FbZ

Onweerwolf schreef:
What teh Fuck, Geert?

wHAT TeH FuCk

Onweerwolf
Gretz schreef:
(quote)

Waarschijnlijk voornamelijk dankzij deze legende
(embed)

De hits heb ik wel vaker gehoord via cd/radio, maar was toen niet in de gelegenheid om ze te scrobbelen

Het spijt me wel Gretz, maar dit vooralsnog het meest achterlijke filmpje dat ik dit jaar heb gezien.

Onweerwolf schreef:
(quote)

Het spijt me wel Gretz, maar dit vooralsnog het meest achterlijke filmpje dat ik dit jaar heb gezien.

De wereld zou ook te klein zijn als jij op jouw middelbare leeftijd nog het fenomeen walk on songs gaat begrijpen, terwijl je decennialang darts wegzet als infantiel spelletje

Die emotie bij Phil terwijl McDonald hem op schitterende wijze voor de laatste keer aankondigt, zooo mooi ABDrums, jordidj1, Poeha, ABDrums

Onweerwolf
Gretz schreef:
(quote)

De wereld zou ook te klein zijn als jij op jouw middelbare leeftijd nog het fenomeen walk on songs gaat begrijpen, terwijl je decennialang darts wegzet als infantiel spelletje

Je zegt het alsof het een mening zou zijn maar darts is objectief kut hoor.

Onweerwolf schreef:

Het jaar is natuurlijk ook nog jong.

Onweerwolf schreef:
(quote)

Je zegt het alsof het een mening zou zijn maar darts is objectief kut hoor.

Nee mensen die darts objectief kut vinden zijn objectief kut

Gretz schreef:
Die emotie bij Phil terwijl McDonald hem op schitterende wijze voor de laatste keer aankondigt, zooo mooi
Absoluut een vooraanstaand persoon in de dartswereld de afgelopen 20 jaar, evenals scheidsrechters George Noble en Russ Bray.

Ligt ook aan je instapmoment. Zelf had ik dat met master caller Martin Fitzmaurice gedurende zijn BDO-tijd (1986-2013). Met zijn iconische woorden: "Ladies and gentlemen, are you ready? Let's play darts!" en het bedenken van al die bijnamen.

Maar we dwalen hier wat af

Onweerwolf schreef:
(quote)

Okay, maar je negeert met bv Rhythm is a Dancer al de grootste eurohousehit aller tijden. Dat is onvergefelijk.

Kuch, Pump Up The Jam, Kuch.

Onweerwolf schreef:
(quote)

Niet negeren, had Rhythm is a Dance in de gauwigheid gewoon even over het hoofd gezien

Onweerwolf
Gretz schreef:
(quote)

Niet negeren, had Rhythm is a Dance in de gauwigheid gewoon even over het hoofd gezien

En Das Boot? En Move On Baby?

Onweerwolf schreef:
(quote)

En Das Boot? En Move On Baby?

Staan er allang bij inmiddels

panjoe (moderator)
Politiek bericht + reacties verwijderd.

Potver, Annemieke is erg goed bezig vandaag! In haar 2 uur draait ze (sowieso) James met Sit Down en Blur's Girls & Boys!

Volgend jaar dan beide maar gewoon in de lijst der lijsten?

Ze is sowieso één van de weinige dan wel enige die met regelmaat Britpop of 90's Indie draait.

Laten zo

Dim
Voor de liefhebbers: vanmiddag en vanavond hoor je op Orinoco Radio het zogeheten Laatste Oordeel: de nummers die de hoogste stemmen kregen in de top2000-chat.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:16 uur

geplaatst: vandaag om 07:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.