MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #3

zoeken in:
Sgt. Revolver schreef:
Ik heb Motorhead ook één keer live gezien. Dat was ruim voldoende.

Toevallig Lowlands 2007?

Heb wel een zwak voor deze Collins.

Mijn broertje is getrouwd met een Poolse, het feest was ook daar. Om drie uur 's nachts vroegen we de Poolse DJ om Liever te Dik In de Kist te draaien. Toen we de tekst hadden vertaald voor dronken ome Pavel werd deze helemaal filosofisch, het was hilarisch.

Extra dikke DAB dit

Ik vind dit beter dan Bente. Ook dan Engelbewaarder overigens.

Ah, NAB+ plaat

NAB?

Joren999 schreef:
Ik vind dit beter dan Bente. Ook dan Engelbewaarder overigens.

Beter dan het gros van het NL-talig in de lijst, durf ik wel te stellen.

staralfur schreef:
Toevallig Lowlands 2007?

Iets later, in Friesland.

Zeker niet.

Nederlandse Artiesten Bonus. Deze plaat is alleen in de lijst omdat er toevallig een Nederlandse zangeres zingt, het origineel is nog met een Finse.

Het origineel is wel echt slap.. Ben absoluut geen kenner, maar ik vind Floors stem hier veel geschikter voor dan die van Tarja. Geldt zeker niet voor alle nummers, maar dit nummer wmb zeker
Doet overigens niks af aan je stelling

Dit is wel humor:

Karst kreeg postuum nog een gouden plaat uitgereikt, voor zijn nummer Dat interesseert me echt geen ene reet.

Kijk terug: afscheidsdienst van René Karst in De Tamboer - RTV Drenthe - rtvdrenthe.nl

Joren999 schreef:
(quote)
Nederlandse Artiesten Bonus. Deze plaat is alleen in de lijst omdat er toevallig een Nederlandse zangeres zingt, het origineel is nog met een Finse.

Ah zo. Kwam de populariteitsboost van Floor Jansen niet ook door Beste Zangers?

Titmeister schreef:
(quote)

Ah zo. Kwam de populariteitsboost van Floor Jansen niet ook door Beste Zangers?
Ja, dat gaf uiteindelijk de doorslag inderdaad. Zingen kan ze wel, maar het is niet echt mijn stijl, hoewel hier wel beter te verteren dan op die operageest.

505, heerlijk sfeervol plaatje.

Misschien doe ik trouwens volgend jaar een avatar van Volbeat, dan kom ik er gewoon open voor uit.

Maar dit is toch niet memorabel?

Onweerwolf
kaj_666 schreef:
Het origineel is wel echt slap.. Ben absoluut geen kenner, maar ik vind Floors stem hier veel geschikter voor dan die van Tarja.

Nightwish was met Tarja een symfonische heavy metal band en door Floor is het meer een gothic metal band geworden. Dat is jammer, want in de originele stijl waren ze vrij uniek en in de huidige stijl zijn ze een van de velen. Floor was veel beter bij After Forever en Tarja (en ook Anette) juist bij Nightwish. Saving grace is dat Nightwish nog altijd de proginvloeden heeft behouden.

Maar GLS is echt mijlenver beter in het origineel met Tarja.

vielip schreef:
Maar dit is toch niet memorabel?
Ban.

Songtekstgewijs had I Bet You Look Good On The Dancefloor hier beter voor gepast...

Joren999 schreef:
(quote)
Ban.

Eindelijk!

Onweerwolf schreef:
(quote)

Nightwish was met Tarja een symfonische heavy metal band en door Floor is het meer een gothic metal band geworden. Dat is jammer, want in de originele stijl waren ze vrij uniek en in de huidige stijl zijn ze een van de velen. Floor was veel beter bij After Forever en Tarja (en ook Anette) juist bij Nightwish. Saving grace is dat Nightwish nog altijd de proginvloeden heeft behouden.

Maar GLS is echt mijlenver beter in het origineel met Tarja.

Dat is ook een mening

Onweerwolf
kaj_666 schreef:
(quote)

Dat is ook een mening

Nee, is objectief vastgesteld door mij.

Desperado is gewoon WEL een goede Eagles.

Fathead schreef:
Desperado is gewoon WEL een goede Eagles.

Ken het aanvankelijk via Westlife, daardoor wel weten te waarderen

Wanneer Elton met Brandi in onze Muzikale Hoogmis vigil?

Titmeister heb je dat AI plaatje over Haus am See nog?

Gast
geplaatst: vandaag om 08:22 uur

geplaatst: vandaag om 08:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.