Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #3
zoeken in:
0
geplaatst: 30 december 2025, 18:17 uur
Sgt. Revolver schreef:
Ik heb Motorhead ook één keer live gezien. Dat was ruim voldoende.
Ik heb Motorhead ook één keer live gezien. Dat was ruim voldoende.
Toevallig Lowlands 2007?
4
geplaatst: 30 december 2025, 18:23 uur
Mijn broertje is getrouwd met een Poolse, het feest was ook daar. Om drie uur 's nachts vroegen we de Poolse DJ om Liever te Dik In de Kist te draaien. Toen we de tekst hadden vertaald voor dronken ome Pavel werd deze helemaal filosofisch, het was hilarisch. 

1
geplaatst: 30 december 2025, 18:26 uur
Ik vind dit beter dan Bente. Ook dan Engelbewaarder overigens.
1
geplaatst: 30 december 2025, 18:29 uur
NAB?
Beter dan het gros van het NL-talig in de lijst, durf ik wel te stellen.
Joren999 schreef:
Beter dan het gros van het NL-talig in de lijst, durf ik wel te stellen.
1
geplaatst: 30 december 2025, 18:29 uur
1
geplaatst: 30 december 2025, 18:30 uur
Nederlandse Artiesten Bonus. Deze plaat is alleen in de lijst omdat er toevallig een Nederlandse zangeres zingt, het origineel is nog met een Finse.
2
geplaatst: 30 december 2025, 18:31 uur
Het origineel is wel echt slap.. Ben absoluut geen kenner, maar ik vind Floors stem hier veel geschikter voor dan die van Tarja. Geldt zeker niet voor alle nummers, maar dit nummer wmb zeker
Doet overigens niks af aan je stelling
Doet overigens niks af aan je stelling
3
geplaatst: 30 december 2025, 18:31 uur
Dit is wel humor:
Kijk terug: afscheidsdienst van René Karst in De Tamboer - RTV Drenthe - rtvdrenthe.nl
Karst kreeg postuum nog een gouden plaat uitgereikt, voor zijn nummer Dat interesseert me echt geen ene reet.
Kijk terug: afscheidsdienst van René Karst in De Tamboer - RTV Drenthe - rtvdrenthe.nl
0
geplaatst: 30 december 2025, 18:34 uur
Joren999 schreef:
(quote)
Nederlandse Artiesten Bonus. Deze plaat is alleen in de lijst omdat er toevallig een Nederlandse zangeres zingt, het origineel is nog met een Finse. Ah zo. Kwam de populariteitsboost van Floor Jansen niet ook door Beste Zangers?
1
geplaatst: 30 december 2025, 18:35 uur
Titmeister schreef:
Ah zo. Kwam de populariteitsboost van Floor Jansen niet ook door Beste Zangers?
Ja, dat gaf uiteindelijk de doorslag inderdaad. Zingen kan ze wel, maar het is niet echt mijn stijl, hoewel hier wel beter te verteren dan op die operageest.(quote)
Ah zo. Kwam de populariteitsboost van Floor Jansen niet ook door Beste Zangers?
0
geplaatst: 30 december 2025, 18:38 uur
PoolAapjes 505 GENOT
Wat een monumentale songtekst
https://media4.giphy.com/media/v1.Y2lkPTc5MGI3NjExdWtmZ3Bld2R5Y2kwbHU2MTU0dWJnMWJhMXM3dGI2bDNxa3phOWg3eiZlcD12MV9pbnRlcm5hbF9naWZfYnlfaWQmY3Q9Zw/ZDGLU4akvTcrS6j6BQ/giphy.gif
Wat een monumentale songtekst

https://media4.giphy.com/media/v1.Y2lkPTc5MGI3NjExdWtmZ3Bld2R5Y2kwbHU2MTU0dWJnMWJhMXM3dGI2bDNxa3phOWg3eiZlcD12MV9pbnRlcm5hbF9naWZfYnlfaWQmY3Q9Zw/ZDGLU4akvTcrS6j6BQ/giphy.gif
0
geplaatst: 30 december 2025, 18:40 uur
Misschien doe ik trouwens volgend jaar een avatar van Volbeat, dan kom ik er gewoon open voor uit.
1
Onweerwolf
geplaatst: 30 december 2025, 18:41 uur
kaj_666 schreef:
Het origineel is wel echt slap.. Ben absoluut geen kenner, maar ik vind Floors stem hier veel geschikter voor dan die van Tarja.
Het origineel is wel echt slap.. Ben absoluut geen kenner, maar ik vind Floors stem hier veel geschikter voor dan die van Tarja.
Nightwish was met Tarja een symfonische heavy metal band en door Floor is het meer een gothic metal band geworden. Dat is jammer, want in de originele stijl waren ze vrij uniek en in de huidige stijl zijn ze een van de velen. Floor was veel beter bij After Forever en Tarja (en ook Anette) juist bij Nightwish. Saving grace is dat Nightwish nog altijd de proginvloeden heeft behouden.
Maar GLS is echt mijlenver beter in het origineel met Tarja.
1
geplaatst: 30 december 2025, 18:41 uur
Songtekstgewijs had I Bet You Look Good On The Dancefloor hier beter voor gepast...
0
geplaatst: 30 december 2025, 18:44 uur
Onweerwolf schreef:
Nightwish was met Tarja een symfonische heavy metal band en door Floor is het meer een gothic metal band geworden. Dat is jammer, want in de originele stijl waren ze vrij uniek en in de huidige stijl zijn ze een van de velen. Floor was veel beter bij After Forever en Tarja (en ook Anette) juist bij Nightwish. Saving grace is dat Nightwish nog altijd de proginvloeden heeft behouden.
(quote)
Dat is ook een mening
2
geplaatst: 30 december 2025, 18:49 uur
0
geplaatst: 30 december 2025, 18:50 uur
Fathead schreef:
Desperado is gewoon WEL een goede Eagles.
Desperado is gewoon WEL een goede Eagles.
Ken het aanvankelijk via Westlife, daardoor wel weten te waarderen

* denotes required fields.