Muziek / Toplijsten en favorieten / Pearl Jam song top-10
zoeken in:
0
geplaatst: 21 juli 2011, 11:42 uur
En nu heb ik gezien dat ik Hail, Hail niet eens in mijn top 50 heb gezet. Shame on me!
Dat moet ik dus nog aanpassen.
Dat moet ik dus nog aanpassen.
0
geplaatst: 4 augustus 2011, 08:12 uur
Update omdat ik Hail, Hail vergeten was. En dat kan natuurljk niet. Hij is op nummer 40 gekomen. Helaas valt Fatal daardoor af. Verder nog een enkele wijziging doorgevoerd.
De top 50 van Rogyros :
01. Black (Ten)
02. Corduroy (Vitalogy)
03. State Of Love And Trust (geen studioalbum)
04. W.M.A. (Vs.)
05. Last Exit (Vitalogy)
06. Rearviewmirror (Vs.)
07. Garden (Ten)
08. Force Of Nature (Backspacer)
09. Once (Ten)
10. Betterman (Vitalogy)
11. All Or None (Riot Act)
12. Just Breathe (Backspacer)
13. Immortality (Vitalogy)
14. Last Kiss (geen studioalbum)
15. Jeremy (Ten)
16. Save You (Riot Act)
17. Indifference (Vs.)
18. Nothing As It Seems (Binaural)
19. Nothingman (Vitalogy)
20. Release (Ten)
21. Daughter (Vs.)
22. Smile (No Code)
23. Elderly Women Behind The Counter In A Small Town (Vs.)
24. Whipping (Vitalogy)
25. Inside Job (Pearl Jam)
26. Brain Of JFK (Yeld)
27. Footsteps (geen studioalbum)
28. Ghost (Riot Act)
29. In My Tree (No Code)
30. I Got ID/Shit (Merkin Ball - EP)
31. Alive (Ten)
32. Present Tense (No Code)
33. I Am Mine (Riot Act)
34. Tremor Christ (Vitalogy)
35. Unemployable (Pearl Jam)
36. The End (Backspacer)
37. Not For You (Vitalogy)
38. Porch (Ten)
39. Red Mosquito (No Code)
40. Hail, Hail (No Code)
41. Got Some (Backspacer)
42. Can’t Keep (Riot Act)
43. Breath (geen studioalbum)
44. Low Light (Yield)
45. Off He Goes (No Code)
46. Who Go (Ten)
47. Even Flow (Ten)
48. Dissident (Vs.)
49. Man Of The Hour (geen studioalbum)
50. Yellow Ledbetter (geen studioalbum)
De top 50 van Rogyros :
01. Black (Ten)
02. Corduroy (Vitalogy)
03. State Of Love And Trust (geen studioalbum)
04. W.M.A. (Vs.)
05. Last Exit (Vitalogy)
06. Rearviewmirror (Vs.)
07. Garden (Ten)
08. Force Of Nature (Backspacer)
09. Once (Ten)
10. Betterman (Vitalogy)
11. All Or None (Riot Act)
12. Just Breathe (Backspacer)
13. Immortality (Vitalogy)
14. Last Kiss (geen studioalbum)
15. Jeremy (Ten)
16. Save You (Riot Act)
17. Indifference (Vs.)
18. Nothing As It Seems (Binaural)
19. Nothingman (Vitalogy)
20. Release (Ten)
21. Daughter (Vs.)
22. Smile (No Code)
23. Elderly Women Behind The Counter In A Small Town (Vs.)
24. Whipping (Vitalogy)
25. Inside Job (Pearl Jam)
26. Brain Of JFK (Yeld)
27. Footsteps (geen studioalbum)
28. Ghost (Riot Act)
29. In My Tree (No Code)
30. I Got ID/Shit (Merkin Ball - EP)
31. Alive (Ten)
32. Present Tense (No Code)
33. I Am Mine (Riot Act)
34. Tremor Christ (Vitalogy)
35. Unemployable (Pearl Jam)
36. The End (Backspacer)
37. Not For You (Vitalogy)
38. Porch (Ten)
39. Red Mosquito (No Code)
40. Hail, Hail (No Code)
41. Got Some (Backspacer)
42. Can’t Keep (Riot Act)
43. Breath (geen studioalbum)
44. Low Light (Yield)
45. Off He Goes (No Code)
46. Who Go (Ten)
47. Even Flow (Ten)
48. Dissident (Vs.)
49. Man Of The Hour (geen studioalbum)
50. Yellow Ledbetter (geen studioalbum)
0
geplaatst: 4 augustus 2011, 12:46 uur
Meer dan een jaar later ziet m'n top 10 er zo uit:
1. In My Tree (No Code)
2. W.M.A (Vs.)
3. State of Love and Trust
4. Given to Fly (Yield)
5. Garden (Ten)
6.Inside Job (Pearl Jam)
7. Hail, Hail (No Code)
8. Better Man (Vitalogy)
9. Lukin' (No Code)
10. Breakerfall (Binaural)
maar, nogmaals, het is quasi onmogelijk om van deze band een stabiele top 10 te geven; bij mij verandert het namelijk constant.
1. In My Tree (No Code)
2. W.M.A (Vs.)
3. State of Love and Trust
4. Given to Fly (Yield)
5. Garden (Ten)
6.Inside Job (Pearl Jam)
7. Hail, Hail (No Code)
8. Better Man (Vitalogy)
9. Lukin' (No Code)
10. Breakerfall (Binaural)
maar, nogmaals, het is quasi onmogelijk om van deze band een stabiele top 10 te geven; bij mij verandert het namelijk constant.
0
geplaatst: 9 augustus 2011, 15:54 uur
1. Rearviewmirror
2. Yellow ledbetter
3. Black
4. Inside job
5. Whislist
6. Once
7. Off he goes
8. Better man
9. Life Wasted
10. Do the evolution
2. Yellow ledbetter
3. Black
4. Inside job
5. Whislist
6. Once
7. Off he goes
8. Better man
9. Life Wasted
10. Do the evolution
0
geplaatst: 1 oktober 2015, 15:58 uur
Inclusief solo-nummers van Eddie Vedder is mijn lijst:
1. Black
2. Release
3. Just Breathe
4. Elderly Woman Behind the Counter in a Small Town
5. Corduroy
6. Rearviewmirror
7. Alive
8. Society
9. Immortality
10. Guaranteed
1. Black
2. Release
3. Just Breathe
4. Elderly Woman Behind the Counter in a Small Town
5. Corduroy
6. Rearviewmirror
7. Alive
8. Society
9. Immortality
10. Guaranteed
0
geplaatst: 20 maart 2016, 15:27 uur
1. Elderly Woman Behind the Counter in a Small Town
2. Release
3. Black
4. Betterman
5. Given to Fly
6. Life Wasted
7. Corduroy
8. State Of Love And Trust
9. Immortality
10. Alive
2. Release
3. Black
4. Betterman
5. Given to Fly
6. Life Wasted
7. Corduroy
8. State Of Love And Trust
9. Immortality
10. Alive
0
geplaatst: 8 januari 2017, 09:56 uur
1. Black
2. Garden
3. Daughter
4. W.M.A.
5. Alive
6. Jeremy
7. No Way
8. Nothing as It Seems
9. Corduroy
10. Elderly Woman Behind The Counter in a Small Town
2. Garden
3. Daughter
4. W.M.A.
5. Alive
6. Jeremy
7. No Way
8. Nothing as It Seems
9. Corduroy
10. Elderly Woman Behind The Counter in a Small Town
0
geplaatst: 25 april 2017, 19:53 uur
1. Given to Fly
2. Indifference
3. Wash
4. Yellow Ledbetter
5. Garden
6. Oceans
7. Daughter
8. Animal
9. Sleight of Hand
10. Dissident
2. Indifference
3. Wash
4. Yellow Ledbetter
5. Garden
6. Oceans
7. Daughter
8. Animal
9. Sleight of Hand
10. Dissident
0
geplaatst: 14 april 2018, 21:14 uur
1. Black
2. Garden
3. Even Flow
4. Better Man
5. Rearviewmirror
6. Untought Known
7. I Got ID
8. Smile
9. Off He Goes
10. Inside Job
11. Corduroy
12. Just Breathe
13. I Am Mine
14. Love Reign O'er Me
15. The End
16. Man Of The Hour
17. Ghost
18. Indifference
19. Dissident
20. Porch
2. Garden
3. Even Flow
4. Better Man
5. Rearviewmirror
6. Untought Known
7. I Got ID
8. Smile
9. Off He Goes
10. Inside Job
11. Corduroy
12. Just Breathe
13. I Am Mine
14. Love Reign O'er Me
15. The End
16. Man Of The Hour
17. Ghost
18. Indifference
19. Dissident
20. Porch
0
geplaatst: 31 januari 2020, 13:39 uur
1. Black
2. Alive
3. Just Breathe
4. Jeremy
5. Immortality
6. Dance Of The Clairvoyants
7. Garden
8. Even Flow
9. Porch
10. Last Kiss
2. Alive
3. Just Breathe
4. Jeremy
5. Immortality
6. Dance Of The Clairvoyants
7. Garden
8. Even Flow
9. Porch
10. Last Kiss
* denotes required fields.