MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Veronica's Album Top 1000 Allertijden

zoeken in:
Hier kan je de comlete Album top 1000 allertijden bekijken
http://veronicacms.skyradio...

Doet het niet bij mij?

nevyn schreef:
Doet het niet bij mij?

nu doet hij het wel

Allmusic
Bon Jovi's Slippery When Wet en U2's All That You Can't Leave Behind staan boven OK Computer

Jawel, kom maar weer door met die hele rits enorm voorspelbare en nutteloze reacties op een lijstje van een commercieel radio station. Allmusic heeft de aftrap iig al gegeven.

Oh nog een nutteloze reactie dan:

Bat Out Of Hell zo hoog

Ik zie alleen maar stippellijntjes. Misschien maar beter ook.

En een verzamelaar op 15.

Snappy schreef:
Ik zie alleen maar stippellijntjes. Misschien maar beter ook.

Eigenlijk vond ik stiekem Veronica wel een leuke zender, maar sinds dat uitmelken van die top 1000 niet meer. En ik ga ook niet verder reageren, kan dit niet aanzien.
Inderdaad beter voor je

Allmusic
HammerHead schreef:
Jawel, kom maar weer door met die hele rits enorm voorspelbare en nutteloze reacties op een lijstje van een commercieel radio station. Allmusic heeft de aftrap iig al gegeven.

Een nutteloze reactie op een nutteloze reactie, zo kunnen we wel aan de gang blijven...

Laten we het erop houden dat het voor een andere doelgroep bestemd is....

Ik geloof die lijst gewoon niet. Ze draaien, over het algemeen, gewoon nummers die ze anders ook draaien, alleen gieten ze het nu in een 'album-kader'. Ik luister het nu al 2 dagen (verplicht) op mijn werk, maar ben niet echt onder de indruk. Sterker nog: ik erger me kapot.

Jack in the Box
andré schreef:
Ik geloof die lijst gewoon niet. Ze draaien, over het algemeen, gewoon nummers die ze anders ook draaien, alleen gieten ze het nu in een 'album-kader'. Ik luister het nu al 2 dagen (verplicht) op mijn werk, maar ben niet echt onder de indruk. Sterker nog: ik erger me kapot.

Het enige verschil is dat ze af en toe ook een albumtrack draaien die al heel bekend is. Als voorbeeld noem ik het album Sticky Fingers van The Rolling Stones. Brown Sugar (= wel 70's) draaien ze gewoon al als hit, maar in het kader van de album top zoveel mag Wild Horses ook eens gedraaid worden. Het nummer is o.a. in Amerika als single uitgebracht. De live-versie van Stripped was hier wel een hitje.
Bij Queen's A Night At The Opera weet je van te voren al dat ze Bohemian Rhapsody en/of You're My Best Friend zullen draaien. Waarom niet een gave albumtrack zoals Sweet Lady?
Op mijn werk hoorde ik op mijn werk dag in dag uit dezelfde nummers. Saai!!! Sky dat bij dezelfde mediagroup zit doet precies hetzelfde. Maar daar zijn ook weer geeditte nummers zodat er meer muziek in een uur gepropt kan worden.
Als ik stem op een top zoveel wil ik zelf albums toe kunnen voegen en niet die al die voorgedrukte lijstjes. Het moet democratisch gebeuren, want we leven in Nederland.
In het programma Goud van Oud hoorde ik ook nummers die ik de hele week in andere programma's ook al hoor.

Elvis Presley
Wauw, ten eerste verbaast het me dat Elvis er in staat.
Ten tweede verbaast het me dat hij er in staat met 2 compilatiealbums en...Moody Blue.
Elvis is geen albumartiest en ik begrijp dat er verzamelalbums gekozen worden, maar Moody Blue en niet Elvis is back of From Elvis in Memphis?
Raar!

Veronica's Album Top 1000 Allertijden: Voor al uw favoriete verzamelalbums!

Draait deze week weer. Opzich nog best een aardige lijst. Hoewel het gewoon de normale top 1000 is maar de de albums daarvan. Op een handvol uitzonderingen na.

Maar wat ik nu hoor. Ik kom thuis: Private Investigations!
Love Over Gold blijkt op 88 te staan, maar toen brak mijn klomp. Wat bleken ze daarna te draaien: Money for Nothing.

.... , maar eigenlijk zo triest.

Waarschijnlijk fout aangegeven op hun site en ging het om The Very Best Of.

Casartelli (moderator)
Dat zou wel meer in de traditie van deze lijst passen.

Jazeker.

Deze lijst is natuurlijk zo farce als maar kan.
Puur een promotie-gereedschap om platenlabels door de zomerrecessie te helpen en bovendien een handige manier om de zendtijd te vullen.

Maar er komen wel leuke dingen langs. U2's Tomorrow, Paul McCartney's Jet en Talking Heads' Once In A Lifetime hoor ik niet elke dag op het werk...

Gast
geplaatst: vandaag om 18:54 uur

geplaatst: vandaag om 18:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.