Muziek / Toplijsten en favorieten / Top 10 van 1997
zoeken in:
0
geplaatst: 18 oktober 2006, 14:04 uur
1 Stina Nordenstam - Little Star
2 The Verve - Bitter Sweet Symphony
3 Texas - Black Eyed Boy
4 Whitney Houston - Step By Step
5 Gary Barlow - Love Won't Wait
6 Barbra Streisand & Bryan Adams - I Finally Found Someone
7 Various Artists - Perfect Day
8 Elton John - Something About The Way …. / Candle In The Wind '97
9 Oasis - D'You Know What I Mean
10 Backstreet Boys - As Long As You Love Me
2 The Verve - Bitter Sweet Symphony
3 Texas - Black Eyed Boy
4 Whitney Houston - Step By Step
5 Gary Barlow - Love Won't Wait
6 Barbra Streisand & Bryan Adams - I Finally Found Someone
7 Various Artists - Perfect Day
8 Elton John - Something About The Way …. / Candle In The Wind '97
9 Oasis - D'You Know What I Mean
10 Backstreet Boys - As Long As You Love Me
0
geplaatst: 18 oktober 2006, 14:08 uur
1. Radiohead- OK Computer
2. The Verve- Urban Hymns
3. The Prodigy- The Fat of the Land
4. Dimmu Borgir- Enthrone Darkness Triumphant
5. Incubus- S.C.I.E.N.C.E.
6. Rush- Retrospective, Vol. 1 (1974-1980)
7. Deftones- Around the Fur
8. The Hives- Barely Legal
9. Limp Bizkit- Three Dollar Bill Y'all
10. Soundgarden- A-Sides
2. The Verve- Urban Hymns
3. The Prodigy- The Fat of the Land
4. Dimmu Borgir- Enthrone Darkness Triumphant
5. Incubus- S.C.I.E.N.C.E.
6. Rush- Retrospective, Vol. 1 (1974-1980)
7. Deftones- Around the Fur
8. The Hives- Barely Legal
9. Limp Bizkit- Three Dollar Bill Y'all
10. Soundgarden- A-Sides
0
geplaatst: 21 oktober 2006, 10:13 uur
1 The Verve - Urban Hymns
2 Radiohead - OK Computer
3 Buena Vista Social Club
4 Blur - Blur
5 Smashin Pumpkins - Mellon Collie
Zoveel meer kan ik me niet meer herinneren van dit jaar. In ieder geval dat Oasis de afknapper van het jaar was. Ik was in Glasgow op de dag dat deze uit was en heb nog nooit zoveel mensen in een (grote) muziekwinkel tegelijk dezelfde cd zien kopen. Heb 'm toen ook maar gekocht en dat had ik nou niet moeten doen.
Overigens, U2 viel ook niet mee dit jaar.
2 Radiohead - OK Computer
3 Buena Vista Social Club
4 Blur - Blur
5 Smashin Pumpkins - Mellon Collie
Zoveel meer kan ik me niet meer herinneren van dit jaar. In ieder geval dat Oasis de afknapper van het jaar was. Ik was in Glasgow op de dag dat deze uit was en heb nog nooit zoveel mensen in een (grote) muziekwinkel tegelijk dezelfde cd zien kopen. Heb 'm toen ook maar gekocht en dat had ik nou niet moeten doen.
Overigens, U2 viel ook niet mee dit jaar.
0
geplaatst: 21 oktober 2006, 11:21 uur
01. Nick Cave and The Bad Seeds - The Boatman's Call
02. Tiamat - A Deeper Kind Of Slumber
03. Radiohead - OK Computer
04. Moonspell - Sin/Pecado
05. Depeche Mode - Ultra
06. The Prodigy - The Fat of the Land
07. Blur - Blur
08. Björk - Homogenic
09. The Verve - Urban Hymns
10. Wumpscut - Ebryodead
02. Tiamat - A Deeper Kind Of Slumber
03. Radiohead - OK Computer
04. Moonspell - Sin/Pecado
05. Depeche Mode - Ultra
06. The Prodigy - The Fat of the Land
07. Blur - Blur
08. Björk - Homogenic
09. The Verve - Urban Hymns
10. Wumpscut - Ebryodead
0
JonnieBrasco
geplaatst: 21 oktober 2006, 12:23 uur
Mooi jaar...
1. Mogwai - Young Team
2. Built to Spill - Perfect from Now On
3. Plaid - Not for Threes
4. Yo La Tengo - I Can Hear the Heart Beating as One
5. Amon Tobin - Bricolage
6. Radiohead - OK Computer
7. Aphex Twin - Come to Daddy
8. Incubus - S.C.I.E.N.C.E.
9. Spiritualized - Ladies and Gentlemen, We Are Floating in Space
0. The Prodigy - The Fat of the Land
1. Mogwai - Young Team
2. Built to Spill - Perfect from Now On
3. Plaid - Not for Threes
4. Yo La Tengo - I Can Hear the Heart Beating as One
5. Amon Tobin - Bricolage
6. Radiohead - OK Computer
7. Aphex Twin - Come to Daddy
8. Incubus - S.C.I.E.N.C.E.
9. Spiritualized - Ladies and Gentlemen, We Are Floating in Space
0. The Prodigy - The Fat of the Land
0
geplaatst: 31 oktober 2006, 09:16 uur
1. Primal Scream - Vanishing Point
2. Radiohead - OK Computer
3. Nick Cave and the Bad Seeds - The Boatman's Call
4. The Folk Implosion - Dare to Be Surprised
5. Foo Fighters - The Colour and the Shape
6. Savatage - The Wake of Magellan
7. Lard - Pure Chewing Satisfaction
8. Kloot Per W - Kill Pretty Weirdo
9. Prefab Sprout - Andromeda Hights
10. Echo and the Bunnymen - Evergreen
2. Radiohead - OK Computer
3. Nick Cave and the Bad Seeds - The Boatman's Call
4. The Folk Implosion - Dare to Be Surprised
5. Foo Fighters - The Colour and the Shape
6. Savatage - The Wake of Magellan
7. Lard - Pure Chewing Satisfaction
8. Kloot Per W - Kill Pretty Weirdo
9. Prefab Sprout - Andromeda Hights
10. Echo and the Bunnymen - Evergreen
0
DutchViking
geplaatst: 7 november 2006, 23:20 uur
1. Thunder - The Thrill of It All
2. Stratovarius - Visions
3. Faith No More - Album of the Year
4. Elegy - State of Mind
5. Annihilator - Remains
6. Grip Inc. - Nemesis
7. Machine Head - The More Things Change
8. Megadeth - Cryptic Writings
9. Metallica - Reload
10. Judas Priest - Jugulator
2. Stratovarius - Visions
3. Faith No More - Album of the Year
4. Elegy - State of Mind
5. Annihilator - Remains
6. Grip Inc. - Nemesis
7. Machine Head - The More Things Change
8. Megadeth - Cryptic Writings
9. Metallica - Reload
10. Judas Priest - Jugulator
0
geplaatst: 9 november 2006, 09:45 uur
*update*
1 (1). Primal Scream - Vanishing Point
2 (3). Nick Cave and the Bad Seeds - The Boatman's Call
3 (4). The Folk Implosion - Dare to Be Surprised
4 (2). Radiohead - OK Computer
5 (6). Savatage - The Wake of Magellan
6 (5). Foo Fighters - The Colour and the Shape
7 (-). Tiamat - A Deeper Kind of Slumber
8 (9). Prefab Sprout - Andromeda Hights
9 (10). Echo and the Bunnymen - Evergreen
10 (8). Kloot Per W - Kill Pretty Weirdo
1 (1). Primal Scream - Vanishing Point
2 (3). Nick Cave and the Bad Seeds - The Boatman's Call
3 (4). The Folk Implosion - Dare to Be Surprised
4 (2). Radiohead - OK Computer
5 (6). Savatage - The Wake of Magellan
6 (5). Foo Fighters - The Colour and the Shape
7 (-). Tiamat - A Deeper Kind of Slumber
8 (9). Prefab Sprout - Andromeda Hights
9 (10). Echo and the Bunnymen - Evergreen
10 (8). Kloot Per W - Kill Pretty Weirdo
0
geplaatst: 26 december 2006, 14:00 uur
1 Radiohead - OK Computer
2 the Verve - Urban Hymns
3 Bob Dylan - Time Out of Mind
4 Pavement - Brighten the Corner
5 Chuck Prophets - Homemade Blood
6 Blur - Blur
7 16 Horsepower - Low Estate
8 Supergrass - In It For the money
9 Elliot Smith - Either/Or
10 Guided by Voices - Mag Earwhig
2 the Verve - Urban Hymns
3 Bob Dylan - Time Out of Mind
4 Pavement - Brighten the Corner
5 Chuck Prophets - Homemade Blood
6 Blur - Blur
7 16 Horsepower - Low Estate
8 Supergrass - In It For the money
9 Elliot Smith - Either/Or
10 Guided by Voices - Mag Earwhig
0
geplaatst: 3 januari 2007, 10:28 uur
Ik zie dat Moonspell - Sin / Pecado uit 1998 stamt, dus even een update:
01. Nick Cave and The Bad Seeds - The Boatman's Call
02. Tiamat - A Deeper Kind Of Slumber
03. Radiohead - OK Computer
04. Project Pitchfork - ¡Chakra : Red!
05. Clan Of Xymox - Hidden Faces
06. Wumpscut - Ebryodead
07. Rammstein - Sehnsucht
08. Depeche Mode - Ultra
09. The Prodigy - The Fat of the Land
10. Björk - Homogenic
01. Nick Cave and The Bad Seeds - The Boatman's Call
02. Tiamat - A Deeper Kind Of Slumber
03. Radiohead - OK Computer
04. Project Pitchfork - ¡Chakra : Red!
05. Clan Of Xymox - Hidden Faces
06. Wumpscut - Ebryodead
07. Rammstein - Sehnsucht
08. Depeche Mode - Ultra
09. The Prodigy - The Fat of the Land
10. Björk - Homogenic
0
geplaatst: 27 januari 2007, 11:46 uur
1. Tea Party - Transmission
2. Gathering - Nighttime birds
3. Ween - Mollusk
4. Radiohead - OK computer
5. Walkabouts - Nighttown
6. Devin Townsend - Ocean machine / Biomech
7. Grandaddy - Under the western freeway
8. Supergrass - In it for the money
9. Foo fighters - The colour and the shape
10. Steve Earle - El corazon
2. Gathering - Nighttime birds
3. Ween - Mollusk
4. Radiohead - OK computer
5. Walkabouts - Nighttown
6. Devin Townsend - Ocean machine / Biomech
7. Grandaddy - Under the western freeway
8. Supergrass - In it for the money
9. Foo fighters - The colour and the shape
10. Steve Earle - El corazon
0
MetalDex
geplaatst: 7 april 2007, 00:59 uur
01. Bruce Dickinson - Accident of Birth 4,5*
02. John Mayall & The Bluesbreakers - Blues for the Lost Days
03. Led Zeppelin - BBC Sessions
04. Megadeth - Cryptic Writings 4*
05. Kreator - Outcast
06. Rowwen Hèze - Water, Lucht en Liefde
07. Rammstein - Sehnsucht
08. Overkill - From the Underground and Below
09. Exodus - Another Lesson In Violence
10. The Offspring - Ixnay on the Hombre 3,5*
02. John Mayall & The Bluesbreakers - Blues for the Lost Days
03. Led Zeppelin - BBC Sessions
04. Megadeth - Cryptic Writings 4*
05. Kreator - Outcast
06. Rowwen Hèze - Water, Lucht en Liefde
07. Rammstein - Sehnsucht
08. Overkill - From the Underground and Below
09. Exodus - Another Lesson In Violence
10. The Offspring - Ixnay on the Hombre 3,5*
0
geplaatst: 16 april 2007, 09:43 uur
01 The Gourds - Dem's Good Beeble
02 Life of Agony - Soul Searching Sun
03 Tindersticks - Curtains
04 Radiohead - OK Computer
05 The Walkabouts - Nighttown
06 Mychael Danna - Sweet Hereafter, The
07 Grandaddy - Under the Western Freeway
08 Buena Vista Social Club - Buena Vista Social Club
08 Portishead - Portishead
10 Bardo Pond - Lapsed
Raar jaar, 4 van mijn 'all-time'-favorieten en dan een hele rits 3.5* albums.
02 Life of Agony - Soul Searching Sun
03 Tindersticks - Curtains
04 Radiohead - OK Computer
05 The Walkabouts - Nighttown
06 Mychael Danna - Sweet Hereafter, The
07 Grandaddy - Under the Western Freeway
08 Buena Vista Social Club - Buena Vista Social Club
08 Portishead - Portishead
10 Bardo Pond - Lapsed
Raar jaar, 4 van mijn 'all-time'-favorieten en dan een hele rits 3.5* albums.
0
sxesven
geplaatst: 16 april 2007, 10:03 uur
1. Smog - Red Apple Falls (5*)
2. Jô Hisaishi - Hana-Bi (4,5*)
3. Will Oldham - Joya
4. Merzbow - 1930
5. Snapcase - Progression Through Unlearning
6. Better Than a Thousand - Just One (4*)
7. Palace Music - Lost Blues and Other Songs
8. Nobuo Uematsu - Final Fantasy VII
9. Will Oldham - Little Joya
10. Envy - Breathing and Dying in This Place (3,5*)
2. Jô Hisaishi - Hana-Bi (4,5*)
3. Will Oldham - Joya
4. Merzbow - 1930
5. Snapcase - Progression Through Unlearning
6. Better Than a Thousand - Just One (4*)
7. Palace Music - Lost Blues and Other Songs
8. Nobuo Uematsu - Final Fantasy VII
9. Will Oldham - Little Joya
10. Envy - Breathing and Dying in This Place (3,5*)
0
geplaatst: 17 april 2007, 05:14 uur
01 Radiohead - OK Computer
02 Amon Tobin - Bricolage
03 The Prodigy - The Fat of The Land
04 Camp Lo - Uptown Saturday Night
05 Portishead - Portishead
06 Bjork - Homogenic
07 O.C. - Jewelz
08 Autechre - Envane
09 Wu-Tang Clan - Wu-Tang Forever
10 Aphex Twin - Come To Daddy
02 Amon Tobin - Bricolage
03 The Prodigy - The Fat of The Land
04 Camp Lo - Uptown Saturday Night
05 Portishead - Portishead
06 Bjork - Homogenic
07 O.C. - Jewelz
08 Autechre - Envane
09 Wu-Tang Clan - Wu-Tang Forever
10 Aphex Twin - Come To Daddy
1
geplaatst: 9 augustus 2007, 15:17 uur
Op een of andere manier is de spoeling hier nogal wat dunner bij mij dan in andere jaren... Ik houd het dus maar bij een topvijf:
01. Radiohead - OK Computer 4.5*
02. Björk - Homogenic 3.5*
03. Labradford - Mi Media Naranja
04. Nick Cave & The Bad Seeds - The Boatman's Call
05. Mogwai - Young Team 3*
01. Radiohead - OK Computer 4.5*
02. Björk - Homogenic 3.5*
03. Labradford - Mi Media Naranja
04. Nick Cave & The Bad Seeds - The Boatman's Call
05. Mogwai - Young Team 3*
0
geplaatst: 9 augustus 2007, 17:31 uur
1. Marilyn Crispell/Gary Peacock/Paul Motian - Nothing Ever Was, Anyway. Music of Annette Peacock
2. Mogwai - Young Team
3. Biosphere - Substrata
4. Evan Parker/Barry Guy/Paul Lytton/Marilyn Crispell - Natives and Aliens
5. Stars of the Lid - The Ballasted Orchestra
6. Hash Jar Tempo - Well Oiled
7. Supersilent - 1-3
8. Subarachnoid Space - Almost Invisible
9. Radiohead - OK Computer
10. Aerial M - As Performed by Aerial M
2. Mogwai - Young Team
3. Biosphere - Substrata
4. Evan Parker/Barry Guy/Paul Lytton/Marilyn Crispell - Natives and Aliens
5. Stars of the Lid - The Ballasted Orchestra
6. Hash Jar Tempo - Well Oiled
7. Supersilent - 1-3
8. Subarachnoid Space - Almost Invisible
9. Radiohead - OK Computer
10. Aerial M - As Performed by Aerial M
0
geplaatst: 2 februari 2008, 17:20 uur
1. Radiohead - Ok Computer
2. The Verve - Urban Hymms
3. 16 Horse Power - Low Estate
4. Nick Cave & The Bad Seeds - The Boatmans Call
5. Anouk - Together Allone
6. Oasis - Be Here Now
7. The Prodigy - The Fat Of The Lap
8. Ron Size - New Forms
9. Eels - Beatifull Freak
10.Buena Vista Social Club - Buena Vista Social Club
2. The Verve - Urban Hymms
3. 16 Horse Power - Low Estate
4. Nick Cave & The Bad Seeds - The Boatmans Call
5. Anouk - Together Allone
6. Oasis - Be Here Now
7. The Prodigy - The Fat Of The Lap
8. Ron Size - New Forms
9. Eels - Beatifull Freak
10.Buena Vista Social Club - Buena Vista Social Club
0
geplaatst: 9 maart 2008, 22:54 uur
update:
1. Fredrik Thordendal's Special Defects - Sol Niger Within
2. The Gathering - Nighttime Birds
3. Voivod - Phobos
4. Deftones - Around The Fur
5. Portishead - Portishead
6. Apex Twin - Come to Daddy
7. Rollins Band - Come in and Burn
8. Mogwai - Young Team
9. Foo Fighters - The Colour And The Shape
10. Kyuss / Queens of the Stone Age - Split
1. Fredrik Thordendal's Special Defects - Sol Niger Within
2. The Gathering - Nighttime Birds
3. Voivod - Phobos
4. Deftones - Around The Fur
5. Portishead - Portishead
6. Apex Twin - Come to Daddy
7. Rollins Band - Come in and Burn
8. Mogwai - Young Team
9. Foo Fighters - The Colour And The Shape
10. Kyuss / Queens of the Stone Age - Split
0
geplaatst: 10 maart 2008, 11:23 uur
01. Radiohead - OK Computer
02. Built to Spill - Perfect from Now on
03. Tindersticks - Curtains
04. Bjork - Homogenic
05. The Verve - Urban Hymns
06. Nick Cave & The Bad Seeds - The Boatman's Call
07. Smog - Red Apple Falls
08. Richard Buckner - Devotion + Doubt
09. Labradford - Mi Media Naranja
10. Biosphere - Substrata
02. Built to Spill - Perfect from Now on
03. Tindersticks - Curtains
04. Bjork - Homogenic
05. The Verve - Urban Hymns
06. Nick Cave & The Bad Seeds - The Boatman's Call
07. Smog - Red Apple Falls
08. Richard Buckner - Devotion + Doubt
09. Labradford - Mi Media Naranja
10. Biosphere - Substrata
0
geplaatst: 10 maart 2008, 18:26 uur
1. The Prodigy - The Fat of the Land 5*
2. Radiohead - OK Computer 5*
3. Daft Punk - Homework 4*
4. The Deftones - Around the Fur 4*
5. Mogwai - Young Team 3,5*
6. The Chemical Brothers - Dig Your Own Hole 3,5*
7. Buena Vista Social Club - Buena Vista Social Club 3,5*
8. David Byrne - Feelings 3,5*
9. U2 - Pop 3,5*
10. René Dupéré - Cirque du Soleil: Saltimbanco 3,5*
2. Radiohead - OK Computer 5*
3. Daft Punk - Homework 4*
4. The Deftones - Around the Fur 4*
5. Mogwai - Young Team 3,5*
6. The Chemical Brothers - Dig Your Own Hole 3,5*
7. Buena Vista Social Club - Buena Vista Social Club 3,5*
8. David Byrne - Feelings 3,5*
9. U2 - Pop 3,5*
10. René Dupéré - Cirque du Soleil: Saltimbanco 3,5*
0
geplaatst: 14 maart 2008, 20:33 uur
eerste lijstje pas. 1997 is bij mij een ´dun´ jaar.
01. Wyclef Jean - Presents the Carnival Featuring the Refugee Allstars
02. Nuyorican Soul - Nuyorican Soul
03. Björk - Homogenic
04. Erykah Badu - Baduizm
05. Daft Punk - Homework
06. Radiohead - OK Computer
07. The Sunclub - Fiesta
08. Strapping Young Lad - City
09. Anouk - Together Alone
10. White Town - Women in Technology
01. Wyclef Jean - Presents the Carnival Featuring the Refugee Allstars
02. Nuyorican Soul - Nuyorican Soul
03. Björk - Homogenic
04. Erykah Badu - Baduizm
05. Daft Punk - Homework
06. Radiohead - OK Computer
07. The Sunclub - Fiesta
08. Strapping Young Lad - City
09. Anouk - Together Alone
10. White Town - Women in Technology
0
geplaatst: 29 april 2008, 18:08 uur
1. Motorpsycho - Angels and Daemons at Play
2. Blonde Redhead - Fake Can Be Just as Good
3. Built to Spill - Perfect From Now On
4. Rex - 3
5. Stars of the Lid - The Ballasted Orchestra
6. Spiritualized - Ladies and Gentleman, We Are Floating in Space
7. Elliott Smith - Either/Or
8. The Shipping News - Save Everything
9. Yo La Tengo - I Can Hear the Heart Beating as One
10. Trans Am - Surrender to the Night
2. Blonde Redhead - Fake Can Be Just as Good
3. Built to Spill - Perfect From Now On
4. Rex - 3
5. Stars of the Lid - The Ballasted Orchestra
6. Spiritualized - Ladies and Gentleman, We Are Floating in Space
7. Elliott Smith - Either/Or
8. The Shipping News - Save Everything
9. Yo La Tengo - I Can Hear the Heart Beating as One
10. Trans Am - Surrender to the Night
0
bennerd
geplaatst: 30 april 2008, 15:57 uur
1. Strapping Young Lad - City 4.5*
2. Gorgoroth - Under the Sign of Hell
3. Konkhra - Weed Out the Weak
4. Assück - Misery Index
5. In Flames - Whoracle 4*
6. Brutal Truth - Sounds of the Animal Kingdom
7. Dimmu Borgir - Enthrone Darkness Triumphant
8. Symphony X - The Divine Wings of Tragedy 3.5*
9. Smells Like Team Spirit II
10. Orchid / Pig Destroyer - Split
2. Gorgoroth - Under the Sign of Hell
3. Konkhra - Weed Out the Weak
4. Assück - Misery Index
5. In Flames - Whoracle 4*
6. Brutal Truth - Sounds of the Animal Kingdom
7. Dimmu Borgir - Enthrone Darkness Triumphant
8. Symphony X - The Divine Wings of Tragedy 3.5*
9. Smells Like Team Spirit II
10. Orchid / Pig Destroyer - Split
0
geplaatst: 16 juli 2008, 12:54 uur
01 Radiohead – OK Computer
02 The Verve – Urban Hymns
03 The Prodigy – The Fat of the Land
04 Blur – Blur
05 Supergrass – In in for the Money
06 Oasis – Be here Now
07 Geneva – Further
08 Kent – Isola
09 Travis – Good Feeling
10 Supersub – Window Shopping
02 The Verve – Urban Hymns
03 The Prodigy – The Fat of the Land
04 Blur – Blur
05 Supergrass – In in for the Money
06 Oasis – Be here Now
07 Geneva – Further
08 Kent – Isola
09 Travis – Good Feeling
10 Supersub – Window Shopping
0
geplaatst: 6 december 2008, 18:20 uur
Top-10 van 1997 (totaal 36 albums):
1. Radiohead - OK Computer
2. Nick Cave & The Bad Seeds - The Boatman's Call
3. Buena Vista Social Club - Buena Vista Social Club
4. The Verve - Urban Hymns
5. Bob Dylan - Time Out of Mind
6. Paul Simon - Songs from the Capeman
7. Paul McCartney - Flaming Pie
8. Frank Boeijen - Vaderland
9. Blur - Blur
10. Supergrass - In It for the Money
1. Radiohead - OK Computer
2. Nick Cave & The Bad Seeds - The Boatman's Call
3. Buena Vista Social Club - Buena Vista Social Club
4. The Verve - Urban Hymns
5. Bob Dylan - Time Out of Mind
6. Paul Simon - Songs from the Capeman
7. Paul McCartney - Flaming Pie
8. Frank Boeijen - Vaderland
9. Blur - Blur
10. Supergrass - In It for the Money
0
geplaatst: 24 januari 2009, 21:08 uur
1. Transglobal Underground - Psychic Karaoke
2. Photek - Modus Operandi
3 Erykah Badu - Baduizm Live
4. Radiohead - Ok Computer
5. Finley Quaye - Maverick a Strike
6. The Folk Implosion - Dare To Be Surprised
7. Kiss My Jazz - In The Lost Souls Convention
8. The Skatalites - Ball of Fire
9. Modest Mouse - The Lonesom Crowded West
10. The Chemical Brothers - Dig Your Own Hole
2. Photek - Modus Operandi
3 Erykah Badu - Baduizm Live
4. Radiohead - Ok Computer
5. Finley Quaye - Maverick a Strike
6. The Folk Implosion - Dare To Be Surprised
7. Kiss My Jazz - In The Lost Souls Convention
8. The Skatalites - Ball of Fire
9. Modest Mouse - The Lonesom Crowded West
10. The Chemical Brothers - Dig Your Own Hole
0
geplaatst: 27 januari 2009, 19:53 uur
1. Paradise Lost - One Second
2. Portishead - Portishead
3. Krang - How!
4. Anouk - Together Alone
5. The Prodigy - The Fat of the Land
6. The Verve - Urban Hymns
7. Within Temptation - Enter
8. The Walkabouts - Nighttown
9. Blur - Blur
10. Nick Cave & The Bad Seeds - The Boatman's Call
2. Portishead - Portishead
3. Krang - How!
4. Anouk - Together Alone
5. The Prodigy - The Fat of the Land
6. The Verve - Urban Hymns
7. Within Temptation - Enter
8. The Walkabouts - Nighttown
9. Blur - Blur
10. Nick Cave & The Bad Seeds - The Boatman's Call
0
geplaatst: 28 januari 2009, 21:18 uur
1) De Kift-Gaaphonger
2) Polvo-Shapes
3) Lydia Lunch-Matrikamantra
4) Rainer Maria-Post Worn Searching
5) Nick Cave & Bad Seeds-The Boatman's Call
6) Elliot Smith-Either/Or
7) Silkworm-Developer
8 ) Radiohead-OK Computer
10) Karate-In Place Of Real Insight
2) Polvo-Shapes
3) Lydia Lunch-Matrikamantra
4) Rainer Maria-Post Worn Searching
5) Nick Cave & Bad Seeds-The Boatman's Call
6) Elliot Smith-Either/Or
7) Silkworm-Developer
8 ) Radiohead-OK Computer
10) Karate-In Place Of Real Insight
0
geplaatst: 1 maart 2009, 18:50 uur
1- Radiohead - OK Computer
2- Depeche Mode - Ultra
3- Dream Theater - Falling into Infinity
4- Pulp - This is Hardcore
5- Grandaddy - Under the Western Freeway
6- U2 - Pop
7- Nick Cave & Bad Seeds-The Boatman's Call
8- Jean-Michel Jarre - Hong Kong
9- Mansun - Attack of the Grey Lantern
10- Björk - Homogenic
2- Depeche Mode - Ultra
3- Dream Theater - Falling into Infinity
4- Pulp - This is Hardcore
5- Grandaddy - Under the Western Freeway
6- U2 - Pop
7- Nick Cave & Bad Seeds-The Boatman's Call
8- Jean-Michel Jarre - Hong Kong
9- Mansun - Attack of the Grey Lantern
10- Björk - Homogenic
* denotes required fields.