Muziek / Toplijsten en favorieten / Top 10 van 1983
zoeken in:
0
geplaatst: 2 januari 2007, 20:15 uur
01. New Order - Power, Corruption & Lies
02. The Chameleons - Script of the Bridge
03. Tom Waits - Swordfishtrombones
04. The The - Soul Mining
05. Echo & The Bunnymen - Porcupine
06. Bauhaus - Burning from the Inside
07. The Glove - Blue Sunshine
08. Clock DVA - Advantage
09. Metallica - Kill 'Em All
10. David Bowie - Let's Dance
02. The Chameleons - Script of the Bridge
03. Tom Waits - Swordfishtrombones
04. The The - Soul Mining
05. Echo & The Bunnymen - Porcupine
06. Bauhaus - Burning from the Inside
07. The Glove - Blue Sunshine
08. Clock DVA - Advantage
09. Metallica - Kill 'Em All
10. David Bowie - Let's Dance
0
geplaatst: 18 februari 2007, 16:52 uur
1983 : Duidelijk een wat minder jaar waarin zelfs favorieten mindere albums uitbrachten. Alleen Marillion zou in mijn denkbeeldige album top 100 aller tijden kunnen komen.
01. Marillion - Script for a jester's tear
02. R.E.M. - Murmur
03. Stevie Ray Vaughan - Texas Flood
04. Def Leppard - Pyromania
05. ZZ Top - Eliminator
06. Tom Waits - Swordfishtrombones
07. Chameleons - Script of the bridge
08. Heart - Passionworks
09. U2 - War
10. Journey - Frontiers
01. Marillion - Script for a jester's tear
02. R.E.M. - Murmur
03. Stevie Ray Vaughan - Texas Flood
04. Def Leppard - Pyromania
05. ZZ Top - Eliminator
06. Tom Waits - Swordfishtrombones
07. Chameleons - Script of the bridge
08. Heart - Passionworks
09. U2 - War
10. Journey - Frontiers
0
geplaatst: 9 augustus 2007, 13:46 uur
Update:
1. R.E.M. - Murmur
2. Marc & the Mambas - Torment and Toreros
3. Doe Maar - 4 Us
4. Tom Waits - Swordfishtrombones
5. Elvis Costello & the Attractions - Punch the clock
6. Tears for Fears - The Hurting
7. Echo & the Bunnymen - Porcupine
8. The The - Soul mining
9. U2 - War
10. Peter Hammill - Patience
1. R.E.M. - Murmur
2. Marc & the Mambas - Torment and Toreros
3. Doe Maar - 4 Us
4. Tom Waits - Swordfishtrombones
5. Elvis Costello & the Attractions - Punch the clock
6. Tears for Fears - The Hurting
7. Echo & the Bunnymen - Porcupine
8. The The - Soul mining
9. U2 - War
10. Peter Hammill - Patience
0
geplaatst: 9 augustus 2007, 15:59 uur
01. R.E.M. - Murmur 4.5*
02. Tom Waits - Swordfishtrombones 4*
03. Cocteau Twins - Head over Heels
04. The Chameleons - Script of the Bridge
05. Tears for Fears - The Hurting 3.5*
06. Talking Heads - Speaking in Tongues
07. Marillion - Script for a Jester's Tear
08. Aztec Camera - High Land, Hard Rain
09. The Blue Nile - A Walk Across the Rooftops
10. Moet nog beluisterd worden
02. Tom Waits - Swordfishtrombones 4*
03. Cocteau Twins - Head over Heels
04. The Chameleons - Script of the Bridge
05. Tears for Fears - The Hurting 3.5*
06. Talking Heads - Speaking in Tongues
07. Marillion - Script for a Jester's Tear
08. Aztec Camera - High Land, Hard Rain
09. The Blue Nile - A Walk Across the Rooftops
10. Moet nog beluisterd worden
0
geplaatst: 9 augustus 2007, 17:12 uur
1. (-) Rain Parade - Emergency Third Rail Power Trip
2. (1) Brian Eno - Apollo: Atmospheres & Soundtracks
3. (-) Tom Waits - Swordfishtrombones
4. (-) Meredith Monk - Turtle Dreams
5. (3) Mark Stewart And The Maffia - Learning to Cope with Cowardice
6. (-) Charlie Haden Liberation Music Orchestra - The Ballad of the Fallen
7. (7) The Chameleons - Script of the Bridge
8. (4) Terje Rypdal/David Darling - Eos
9. (5) Violent Femmes - Violent Femmes
10. (-) Bob Dylan - Infidels
2. (1) Brian Eno - Apollo: Atmospheres & Soundtracks
3. (-) Tom Waits - Swordfishtrombones
4. (-) Meredith Monk - Turtle Dreams
5. (3) Mark Stewart And The Maffia - Learning to Cope with Cowardice
6. (-) Charlie Haden Liberation Music Orchestra - The Ballad of the Fallen
7. (7) The Chameleons - Script of the Bridge
8. (4) Terje Rypdal/David Darling - Eos
9. (5) Violent Femmes - Violent Femmes
10. (-) Bob Dylan - Infidels
0
geplaatst: 5 november 2007, 17:26 uur
Update:
1. Marc & the Mambas - Torment and Toreros
2. R.E.M. - Murmur
3. Doe Maar - 4 Us
4. Tom Waits - Swordfishtrombones
5. Elvis Costello & the Attractions - Punch the clock
6. Tears for Fears - The Hurting
7. Echo & the Bunnymen - Porcupine
8. The The - Soul mining
9. U2 - War
10. Peter Hammill - Patience
1. Marc & the Mambas - Torment and Toreros
2. R.E.M. - Murmur
3. Doe Maar - 4 Us
4. Tom Waits - Swordfishtrombones
5. Elvis Costello & the Attractions - Punch the clock
6. Tears for Fears - The Hurting
7. Echo & the Bunnymen - Porcupine
8. The The - Soul mining
9. U2 - War
10. Peter Hammill - Patience
0
geplaatst: 12 januari 2008, 17:16 uur
Update:
1. Marc & the Mambas - Torment and Toreros
2. R.E.M. - Murmur
3. Doe Maar - 4 Us
4. Tom Waits - Swordfishtrombones
5. Elvis Costello & the Attractions - Punch the clock
6. Tears for Fears - The Hurting
7. The Triffids - Treeless Plain
8. Echo & the Bunnymen - Porcupine
9. The The - Soul mining
10. U2 - War
1. Marc & the Mambas - Torment and Toreros
2. R.E.M. - Murmur
3. Doe Maar - 4 Us
4. Tom Waits - Swordfishtrombones
5. Elvis Costello & the Attractions - Punch the clock
6. Tears for Fears - The Hurting
7. The Triffids - Treeless Plain
8. Echo & the Bunnymen - Porcupine
9. The The - Soul mining
10. U2 - War
0
geplaatst: 12 januari 2008, 19:14 uur
Ook hier kom ik nipt aan 10 stuks:
1. The The - Soul Mining 5*
2. The Chameleons - Script of the Bridge 4,5*
3. U2 - War 4,5*
4. Metallica - Kill 'Em All 4,5*
5. U2 - Under a Blood Red Sky 4,5*
6. Depeche Mode - Construction Time Again 4*
7. The Cure - Japanese Whispers 4*
8. Marillion - Script for a Jester's Tear 4*
9. Pink Floyd - The Final Cut 4*
10. Scarface 3,5*
1. The The - Soul Mining 5*
2. The Chameleons - Script of the Bridge 4,5*
3. U2 - War 4,5*
4. Metallica - Kill 'Em All 4,5*
5. U2 - Under a Blood Red Sky 4,5*
6. Depeche Mode - Construction Time Again 4*
7. The Cure - Japanese Whispers 4*
8. Marillion - Script for a Jester's Tear 4*
9. Pink Floyd - The Final Cut 4*
10. Scarface 3,5*
0
geplaatst: 7 februari 2008, 16:20 uur
1. Marillion - Script for a Jester's Tear
2. Lionel Richie - Can't Slow Down
3. Bob Dylan - Infidels
4. Doe Maar - 4Us
5. Frank Boeijen Groep - 1001 Hotel
2. Lionel Richie - Can't Slow Down
3. Bob Dylan - Infidels
4. Doe Maar - 4Us
5. Frank Boeijen Groep - 1001 Hotel
0
geplaatst: 14 maart 2008, 02:28 uur
1. Tom Waits - Swordfishtrombones
2. Swans - Filth
3. Suicidal Tendencies - Suicidal Tendencies
4. Metallica - Kill 'Em All
5. R.E.M. - Murmur
6. D.R.I. - Dirty Rotten LP
7. Slayer - Show No Mercy
8. U2 - War
9. Meat Puppets - II
10. Venom - At War with Satan
2. Swans - Filth
3. Suicidal Tendencies - Suicidal Tendencies
4. Metallica - Kill 'Em All
5. R.E.M. - Murmur
6. D.R.I. - Dirty Rotten LP
7. Slayer - Show No Mercy
8. U2 - War
9. Meat Puppets - II
10. Venom - At War with Satan
0
geplaatst: 14 maart 2008, 03:07 uur
1 Soul Mining - The The
2. Violent Femmes - Violent Femmes
3. Treeles pain - The triffids
4. Metal circus Ep - Husker Du
5. swordfishtrombones - Tom Waits
6. Under a blood red sky -U2
7. the final cut - Pink Floyd
9. What makes a man starts fires - Minutemen
10. Fantastic- Wham!
2. Violent Femmes - Violent Femmes
3. Treeles pain - The triffids
4. Metal circus Ep - Husker Du
5. swordfishtrombones - Tom Waits
6. Under a blood red sky -U2
7. the final cut - Pink Floyd
9. What makes a man starts fires - Minutemen
10. Fantastic- Wham!
0
geplaatst: 29 april 2008, 15:31 uur
1.Planet patrol_Planet patrol
2.Taes for fears-the hurting
3.Yellow magic orchestra-naughty boys
4.A flock of seagulls-listen
5.Cocteau twins-head over wheel
6.Shakatak-out of this world
7.Spandau ballet-Treu
8.Duran Duran-seven and the ragged tiger
9.Depeche mode-construction time again
10.China crisis-working with fire and steel
verdere prima artiesten in dat jaar waren:U2,Hula,new orde,cabaret voltaire,die krupps,einsturnende neubauten,heaven 17,imagination,yazoo,Wham! ,ABC,Tom Browne ,Sos band,the mad professor,whodini,Kurtis blow,Adrian sherwood , Lee perry,Lio,bernard szajszner,art zoyd,kajageegogo,men without hats,teresa de sio,radio futura,pato negra ,Agnetha faltskog,toontje lager,doe maar,Frank boeyen groep,sonic youth,psychich TV,clock DVA,Pino danielo,het goede doel ,Herbie hancock en Black Uhuru
2.Taes for fears-the hurting
3.Yellow magic orchestra-naughty boys
4.A flock of seagulls-listen
5.Cocteau twins-head over wheel
6.Shakatak-out of this world
7.Spandau ballet-Treu
8.Duran Duran-seven and the ragged tiger
9.Depeche mode-construction time again
10.China crisis-working with fire and steel
verdere prima artiesten in dat jaar waren:U2,Hula,new orde,cabaret voltaire,die krupps,einsturnende neubauten,heaven 17,imagination,yazoo,Wham! ,ABC,Tom Browne ,Sos band,the mad professor,whodini,Kurtis blow,Adrian sherwood , Lee perry,Lio,bernard szajszner,art zoyd,kajageegogo,men without hats,teresa de sio,radio futura,pato negra ,Agnetha faltskog,toontje lager,doe maar,Frank boeyen groep,sonic youth,psychich TV,clock DVA,Pino danielo,het goede doel ,Herbie hancock en Black Uhuru
0
Mordor
geplaatst: 8 juni 2008, 23:37 uur
1. The Chameleons - Script of the Bridge
2. Tears For Fears - The Hurting
3. Sad Lovers & Giants - Feeding The Flame
4. The The - Soul Mining
5. The Glove - Blue Sunshine
6. Echo & The Bunnymen - Porcupine
7. Cocteau Twins - Head Over Heels
8. New Order - Power, Corruption & Lies
9. U2 - War
10. Bauhaus - Burning from the Inside
2. Tears For Fears - The Hurting
3. Sad Lovers & Giants - Feeding The Flame
4. The The - Soul Mining
5. The Glove - Blue Sunshine
6. Echo & The Bunnymen - Porcupine
7. Cocteau Twins - Head Over Heels
8. New Order - Power, Corruption & Lies
9. U2 - War
10. Bauhaus - Burning from the Inside
0
geplaatst: 28 oktober 2008, 01:55 uur
01. Orchestral Manoeuvres in the Dark - Dazzle Ships
02. The Undertones - The Sin of Pride
03. Yello - You Gotta Say Yes to Another Excess
04. Marillion - Script for a Jester's Tear
05. The Wake - Harmony
06. Bad Brains - Rock for Light
07. Wipers - Over the Edge
08. Suicidal Tendencies - Suicidal Tendencies
09. Bauhaus - Burning from the Inside
10. Tom Waits - Swordfishtrombones
02. The Undertones - The Sin of Pride
03. Yello - You Gotta Say Yes to Another Excess
04. Marillion - Script for a Jester's Tear
05. The Wake - Harmony
06. Bad Brains - Rock for Light
07. Wipers - Over the Edge
08. Suicidal Tendencies - Suicidal Tendencies
09. Bauhaus - Burning from the Inside
10. Tom Waits - Swordfishtrombones
0
geplaatst: 25 november 2008, 22:57 uur
Mijn top 10 van 1983 (voor wijziging vatbaar, momenteel 28 reguliere albums uit 1983) :
1. R.E.M. - Murmur
2. U2 - Under a Blood Red Sky
3. U2 - War
4. Doe Maar - 4US
5. Big Country - The Crossing
6. Billy Joel - An Innocent Man
7. The Police - Synchronicity
8. Peter Gabriel - Plays Live
9. UB40 - UB40 Live
10. The The - Soul Mining
3 live-albums dit jaar (ik heb ook een sterke voorkeur voor livewerk).
1. R.E.M. - Murmur
2. U2 - Under a Blood Red Sky
3. U2 - War
4. Doe Maar - 4US
5. Big Country - The Crossing
6. Billy Joel - An Innocent Man
7. The Police - Synchronicity
8. Peter Gabriel - Plays Live
9. UB40 - UB40 Live
10. The The - Soul Mining
3 live-albums dit jaar (ik heb ook een sterke voorkeur voor livewerk).
0
geplaatst: 3 december 2008, 21:17 uur
update:
1. Tom Waits - Swordfishtrombones
2. Peter Gabriel - Plays live
3. U2 - War
4. Elvis Costello - Punch the clock
5. Doe Maar - 4US
6. U2 - Under a blood red sky
7. Eurythmics - Sweet dreams
8. The Waterboys - The Waterboys
9. Yes - 90125
10. David Bowie - Let's dancd
1. Tom Waits - Swordfishtrombones
2. Peter Gabriel - Plays live
3. U2 - War
4. Elvis Costello - Punch the clock
5. Doe Maar - 4US
6. U2 - Under a blood red sky
7. Eurythmics - Sweet dreams
8. The Waterboys - The Waterboys
9. Yes - 90125
10. David Bowie - Let's dancd
0
geplaatst: 24 januari 2009, 19:20 uur
1. U2 - War
2. Tears for Fears - The Hurting
3. Big Country - The Crossing
4. The Cure - Japanese Whispers
5. The Waterboys - The Waterboys
6. Marillion - Script for a Jester's Tear
7. The The - Soul Mining
8. Eurythmics - Sweet Dreams (Are Made of This)
9. The Glove - Blue Sunshine
10. Echo & The Bunnymen - Porcupine
2. Tears for Fears - The Hurting
3. Big Country - The Crossing
4. The Cure - Japanese Whispers
5. The Waterboys - The Waterboys
6. Marillion - Script for a Jester's Tear
7. The The - Soul Mining
8. Eurythmics - Sweet Dreams (Are Made of This)
9. The Glove - Blue Sunshine
10. Echo & The Bunnymen - Porcupine
0
geplaatst: 7 maart 2009, 18:22 uur
Een top 20 gebaseerd op de jaar top 50
met als criteria het hoogste aantal stemmen en de totaalscore.
01. TOM WAITS - Swordfishtrombones
02. THE CHAMELEONS - Script of the Bridge
03. MARILLION - Script for a Jester's Tear
04. STEVIE RAY VAUGHAN & DOUBLE TROUBLE - Texas Flood
05. THE THE - Soul Mining
06. TEARS FOR FEARS - The Hurting
07. IRON MAIDEN - Piece of Mind
08. BIG COUNTRY - The Crossing
09. THE BLUE NILE - A Walk Across the Rooftops
10. COCTEAU TWINS - Head over Heels
11. R.E.M. - Murmur
12. NEW ORDER - Power, Corruption & Lies
13. U2 - War
14. DIO - Holy Diver
15. PHILIP GLASS - Koyaanisqatsi
16. ECHO & THE BUNNYMEN - Porcupine
17. THE WATERBOYS - The Waterboys
18. METALLICA - Kill 'em All
19. TALKING HEADS - Speaking in Tongues
20. THE NITS - Omsk
Ik nam dus de top 50 van 1983 als basis.
Selecteerde daaruit de 20 albums met de meeste stemmen.
En rangschikte ze gewoon volgens stemgemiddelde.
met als criteria het hoogste aantal stemmen en de totaalscore.
01. TOM WAITS - Swordfishtrombones
02. THE CHAMELEONS - Script of the Bridge
03. MARILLION - Script for a Jester's Tear
04. STEVIE RAY VAUGHAN & DOUBLE TROUBLE - Texas Flood
05. THE THE - Soul Mining
06. TEARS FOR FEARS - The Hurting
07. IRON MAIDEN - Piece of Mind
08. BIG COUNTRY - The Crossing
09. THE BLUE NILE - A Walk Across the Rooftops
10. COCTEAU TWINS - Head over Heels
11. R.E.M. - Murmur
12. NEW ORDER - Power, Corruption & Lies
13. U2 - War
14. DIO - Holy Diver
15. PHILIP GLASS - Koyaanisqatsi
16. ECHO & THE BUNNYMEN - Porcupine
17. THE WATERBOYS - The Waterboys
18. METALLICA - Kill 'em All
19. TALKING HEADS - Speaking in Tongues
20. THE NITS - Omsk
Ik nam dus de top 50 van 1983 als basis.
Selecteerde daaruit de 20 albums met de meeste stemmen.
En rangschikte ze gewoon volgens stemgemiddelde.
0
geplaatst: 7 maart 2009, 18:45 uur
01. Violent Femmes - Violent Femmes
02. Cocteau Twins - Head over Heels
03. R.E.M. - Murmur
04. Wipers - Over the Edge
05. Tom Waits - Swordfishtrombones
06. Tears For Fears - The Hurting
07. The Nits - Omsk
08. The Chameleons - Script of the Bridge
09. The Waterboys - The Waterboys
10. Marillion - Script for a Jester's Tear
Weinig uitschieters, maar wel een leuk jaar.
02. Cocteau Twins - Head over Heels
03. R.E.M. - Murmur
04. Wipers - Over the Edge
05. Tom Waits - Swordfishtrombones
06. Tears For Fears - The Hurting
07. The Nits - Omsk
08. The Chameleons - Script of the Bridge
09. The Waterboys - The Waterboys
10. Marillion - Script for a Jester's Tear
Weinig uitschieters, maar wel een leuk jaar.
0
geplaatst: 10 maart 2009, 22:01 uur
Hoe ziet de lijst eruit als we enkel naar het aantal stemmen kijken?
Dus een top 40 lijst van de populairste albums uit 1983 op MuMe.
01. METALLICA - Kill 'em All
02. U2 - War
03. TOM WAITS - Swordfishtrombones
04. PINK FLOYD - The Final Cut
05. MARILLION - Script for a Jester's Tear
06. R.E.M. - Murmur
07. IRON MAIDEN - Piece of Mind
08. DAVID BOWIE - Let's Dance
09. DOE MAAR - 4Us
10. THE CHAMELEONS - Script of the Bridge
11. THE POLICE - Synchronicity
12. GENESIS - Genesis
13. YES - 90125
14. THE THE - Soul Mining
15. NEW ORDER - Power, Corruption & Lies
16. ZZ TOP - Eliminator
17. TEARS FOR FEARS - The Hurting
18. TALKING HEADS - Speaking in Tongues
19. BIG COUNTRY - The Crossing
20. MIKE OLDFIELD - Crises
21. DURAN DURAN - Seven and the Ragged Tiger
22. DIO - Holy Diver
23. STEVIE RAY VAUGHAN & DOUBLE TROUBLE - Texas Flood
24. MADONNA - Madonna
25. ECHO & THE BUNNYMEN - Porcupine
26. SLAYER - Show No Mercy
27. PHILIP GLASS - Koyaanisqatsi
28. DEPECHE MODE - Construction Time Again
29. THE BLUE NILE - A Walk Across the Rooftops
30. EURYTHMICS - Sweet Dreams (Are Made of This)
31. THE WATERBOYS - The Waterboys
32. BOB DYLAN - Infidels
33. SONIC YOUTH - Confusion Is Sex
34. COCTEAU TWINS - Head over Heels
35. PAUL YOUNG - No Parlez
36. THE NITS - Omsk
37. NENA - Nena
38. LIONEL RICHIE - Can't Slow Down
39. VIOLENT FEMMES - Violent Femmes
40. AC/DC - Flick of the Switch
Bij gelijk aantal stemmen, weegt het aantal sterren door.
Alle albums moeten minstens een gemiddelde van 3 sterren halen.
Dus een top 40 lijst van de populairste albums uit 1983 op MuMe.
01. METALLICA - Kill 'em All
02. U2 - War
03. TOM WAITS - Swordfishtrombones
04. PINK FLOYD - The Final Cut
05. MARILLION - Script for a Jester's Tear
06. R.E.M. - Murmur
07. IRON MAIDEN - Piece of Mind
08. DAVID BOWIE - Let's Dance
09. DOE MAAR - 4Us
10. THE CHAMELEONS - Script of the Bridge
11. THE POLICE - Synchronicity
12. GENESIS - Genesis
13. YES - 90125
14. THE THE - Soul Mining
15. NEW ORDER - Power, Corruption & Lies
16. ZZ TOP - Eliminator
17. TEARS FOR FEARS - The Hurting
18. TALKING HEADS - Speaking in Tongues
19. BIG COUNTRY - The Crossing
20. MIKE OLDFIELD - Crises
21. DURAN DURAN - Seven and the Ragged Tiger
22. DIO - Holy Diver
23. STEVIE RAY VAUGHAN & DOUBLE TROUBLE - Texas Flood
24. MADONNA - Madonna
25. ECHO & THE BUNNYMEN - Porcupine
26. SLAYER - Show No Mercy
27. PHILIP GLASS - Koyaanisqatsi
28. DEPECHE MODE - Construction Time Again
29. THE BLUE NILE - A Walk Across the Rooftops
30. EURYTHMICS - Sweet Dreams (Are Made of This)
31. THE WATERBOYS - The Waterboys
32. BOB DYLAN - Infidels
33. SONIC YOUTH - Confusion Is Sex
34. COCTEAU TWINS - Head over Heels
35. PAUL YOUNG - No Parlez
36. THE NITS - Omsk
37. NENA - Nena
38. LIONEL RICHIE - Can't Slow Down
39. VIOLENT FEMMES - Violent Femmes
40. AC/DC - Flick of the Switch
Bij gelijk aantal stemmen, weegt het aantal sterren door.
Alle albums moeten minstens een gemiddelde van 3 sterren halen.
0
geplaatst: 11 maart 2009, 09:09 uur
Geen super jaar, maar het bracht wel mijn favoriete album aller tijden.
Dat dan weer wel...
1. The The - Soul Mining 5*
...
2. The Cure - Japanese Whispers 4,5*
3. Cocteau twins - Head over heels 4*
4. Brian Eno - Apollo 4*
5. The Chameleons - Script of the Bridge 4*
6. XTC - Mummer 3,5*
7. Mark Knopfler - Local Hero 3,5*
8. New Order - Power, corruption & lies 3,5*
9. Marillion - Script For A Jesters Tear 3,5*
10. U2 - War 3,5*
Dat dan weer wel...
1. The The - Soul Mining 5*
...
2. The Cure - Japanese Whispers 4,5*
3. Cocteau twins - Head over heels 4*
4. Brian Eno - Apollo 4*
5. The Chameleons - Script of the Bridge 4*
6. XTC - Mummer 3,5*
7. Mark Knopfler - Local Hero 3,5*
8. New Order - Power, corruption & lies 3,5*
9. Marillion - Script For A Jesters Tear 3,5*
10. U2 - War 3,5*
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 29 maart 2009, 14:12 uur
Ingeklemd tussen twee superjaren hebben we hier een tussenjaar... met toch nog wel een paar klapstukken.
01 Marillion - Script for a Jester's Tear
02 Tears for Fears - The Hurting
03 Big Country - The Crossing
04 Def Leppard - Pyromania
05 Nena - Nena
06 R.E.M. - Murmur
07 Asia - Alpha
08 Iron Maiden - Piece of Mind
09 China Crisis - Working with Fire and Steel
10 IQ - Tales from the Lush Attic
01 Marillion - Script for a Jester's Tear
02 Tears for Fears - The Hurting
03 Big Country - The Crossing
04 Def Leppard - Pyromania
05 Nena - Nena
06 R.E.M. - Murmur
07 Asia - Alpha
08 Iron Maiden - Piece of Mind
09 China Crisis - Working with Fire and Steel
10 IQ - Tales from the Lush Attic
0
geplaatst: 31 maart 2009, 14:00 uur
1. Otis Clay - Soul Man: Live in Japan
2. The Isley Brothers - Between the Sheets
3. Lionel Richie - Can't Slow Down
4. James Ingram - It's Your Night
5. Tom Waits - Swordfishtrombones
6. Malcolm McLaren - Duck Rock
7. P-Funk All Stars - Urban Dancefloor Guerillas
2. The Isley Brothers - Between the Sheets
3. Lionel Richie - Can't Slow Down
4. James Ingram - It's Your Night
5. Tom Waits - Swordfishtrombones
6. Malcolm McLaren - Duck Rock
7. P-Funk All Stars - Urban Dancefloor Guerillas
0
geplaatst: 9 augustus 2009, 15:20 uur
update :
01. (---). Echo & the Bunnymen - Porcupine
02. (01). Marillion - Script for a Jester's Tear
03. (---). Orchestral Manoeuvres in the Dark - Dazzle Ships
04. (02). R.E.M. - Murmur
05. (---). Depeche Mode - Construction Time Again
06. (03). Stevie Ray Vaughan - Texas Flood
07. (07). Chameleons - Script of the Bridge
08. (06). Tom Waits - Swordfishtrombones
09. (04). Def Leppard - Pyromania
10. (08). Heart - Passionworks
01. (---). Echo & the Bunnymen - Porcupine
02. (01). Marillion - Script for a Jester's Tear
03. (---). Orchestral Manoeuvres in the Dark - Dazzle Ships
04. (02). R.E.M. - Murmur
05. (---). Depeche Mode - Construction Time Again
06. (03). Stevie Ray Vaughan - Texas Flood
07. (07). Chameleons - Script of the Bridge
08. (06). Tom Waits - Swordfishtrombones
09. (04). Def Leppard - Pyromania
10. (08). Heart - Passionworks
0
geplaatst: 18 augustus 2009, 23:41 uur
1. The Police - Synchronicity
2. New Order - Power, Corruption & Lies
3. The Blue Nile - A Walk Across the Rooftops
4. U2 - War
5. The Chameleons - Script of the Bridge
6. R.E.M. - Murmur
7. Cybotron - Enter
8. Brian Eno - Apollo
9. Klein & M.B.O. - First...
10. Orchestral Manoeuvres in the Dark - Dazzle Ships
2. New Order - Power, Corruption & Lies
3. The Blue Nile - A Walk Across the Rooftops
4. U2 - War
5. The Chameleons - Script of the Bridge
6. R.E.M. - Murmur
7. Cybotron - Enter
8. Brian Eno - Apollo
9. Klein & M.B.O. - First...
10. Orchestral Manoeuvres in the Dark - Dazzle Ships
0
geplaatst: 1 oktober 2009, 11:15 uur
in willekeurige volgorde (Ik kan niet kiezen)
The Blue Nile - A Walk Across The Rooftops
Tears For Fears - The Hurting
Echo & The Bunnymen - Porcupine
U2 - War
U2 - Under A Blood Red Sky
R.E.M. - Murmur
Eurythmics - Sweet Dreams
The Police - Synchronicity
Doe Maar -4US
O.M.D. - Dazzle Ships
Marillion - Script for a Jester's Tear
Duran Duran - Seven And The Ragged Tiger
...en ik kan niet tot 10 tellen
The Blue Nile - A Walk Across The Rooftops
Tears For Fears - The Hurting
Echo & The Bunnymen - Porcupine
U2 - War
U2 - Under A Blood Red Sky
R.E.M. - Murmur
Eurythmics - Sweet Dreams
The Police - Synchronicity
Doe Maar -4US
O.M.D. - Dazzle Ships
Marillion - Script for a Jester's Tear
Duran Duran - Seven And The Ragged Tiger
...en ik kan niet tot 10 tellen
0
geplaatst: 1 oktober 2009, 11:19 uur
1. Violent Femmes - Violent Femmes
2. Cocteau Twins - Head over Heels
3. Tom Waits - Swordfishtrombones
4. Echo and the Bunnymen - Porcupine
5. ESG - Come Away with ESG
6. Bacamarte - Depois do Fim
7. The Chameleons - Script of the Bridge
8. Univers Zero - Crawling Wind
9. Marillion - Script for a Jester's Tear
10. R.E.M. - Murmur
2. Cocteau Twins - Head over Heels
3. Tom Waits - Swordfishtrombones
4. Echo and the Bunnymen - Porcupine
5. ESG - Come Away with ESG
6. Bacamarte - Depois do Fim
7. The Chameleons - Script of the Bridge
8. Univers Zero - Crawling Wind
9. Marillion - Script for a Jester's Tear
10. R.E.M. - Murmur
0
titan (crew)
geplaatst: 2 augustus 2010, 16:36 uur
01 The Chameleons - Script from the bridge
02 Orchestral manoeuvres in the dark - Dazzle chips
03 New order - Power, corruption & lies
04 Philip Glass - Koyaanisqatsi
05 Echo & the bunnymen - Porcupine
06 The Waterboys - The waterboys
07 The Nits - Omsk
08 China crisis - Working with fire and steel
09 Cocteau twins - Head over heels
10 Doe maar - 4US
02 Orchestral manoeuvres in the dark - Dazzle chips
03 New order - Power, corruption & lies
04 Philip Glass - Koyaanisqatsi
05 Echo & the bunnymen - Porcupine
06 The Waterboys - The waterboys
07 The Nits - Omsk
08 China crisis - Working with fire and steel
09 Cocteau twins - Head over heels
10 Doe maar - 4US
0
geplaatst: 2 augustus 2010, 17:03 uur
titan schreef:
01 The Chameleons - Script from the bridge
02 Orchestral manoeuvres in the dark - Dazzle chips
01 The Chameleons - Script from the bridge
02 Orchestral manoeuvres in the dark - Dazzle chips
"of the bridge"
"dazzle ships"
En dan wel Koyaanisqatsi in 1x goed schrijven
0
geplaatst: 23 december 2010, 22:30 uur
Voor het eerst een lijstje hier:
1. New Order - Power, Corruption & Lies
2. Cocteau Twins - Head over Heels
3. The Nomads - Where the Wolf Bane Blooms
4. David Bowie - Let's Dance
5. R.E.M. - Murmur
6. Philip Glass - Koyaanisqatsi
7. ESG - Come Away with ESG
8. Cybotron - Enter
9. Pulp - It
10. Anne Clark - Changing Places
1. New Order - Power, Corruption & Lies
2. Cocteau Twins - Head over Heels
3. The Nomads - Where the Wolf Bane Blooms
4. David Bowie - Let's Dance
5. R.E.M. - Murmur
6. Philip Glass - Koyaanisqatsi
7. ESG - Come Away with ESG
8. Cybotron - Enter
9. Pulp - It
10. Anne Clark - Changing Places
* denotes required fields.