Muziek / Toplijsten en favorieten / ABBA album top 5 en song top 10
zoeken in:
0
stuart
geplaatst: 5 september 2008, 11:28 uur
Song top 10:
- SOS
- Dancing Queen
- Knowing Me, Knowing You
- Eagle
- Summer Night City
- Does Your Mother Know
- Voulez-Vous
- Gimme Gimme Gimme
- The Winner Takes It All
- Lay All Your Love On Me
- SOS
- Dancing Queen
- Knowing Me, Knowing You
- Eagle
- Summer Night City
- Does Your Mother Know
- Voulez-Vous
- Gimme Gimme Gimme
- The Winner Takes It All
- Lay All Your Love On Me
0
geplaatst: 13 september 2008, 12:38 uur
1. Eagle
2. The day before you came
3. The winner takes it all
4. One of us
5. Head over heels
6. The name of the game
7. Take a chance on me
8. Knowing me, knowing you
9. Angel eyes
10. Lay all your love on me
2. The day before you came
3. The winner takes it all
4. One of us
5. Head over heels
6. The name of the game
7. Take a chance on me
8. Knowing me, knowing you
9. Angel eyes
10. Lay all your love on me
0
geplaatst: 20 januari 2009, 15:03 uur
Stel dat het denbeeldige album "Opus 10" toch was uitgekomen, welke van de onderstaande tracks was dan waarschijnlijk jouw favoriet geweest?
The day before you came
Under attack
I am the city
I owe you one
Cassandra
Just like that
Another you, another me
I know him so well
The day before you came
Under attack
I am the city
I owe you one
Cassandra
Just like that
Another you, another me
I know him so well
0
geplaatst: 20 januari 2009, 15:46 uur
Albums:
1. Super trouper
2. The visitors
3. Arrival
4. The album
5. Voulez-vous
Singles/songs (da's een stuk moeilijker dan de albums):
1. Eagle
2. The day before you came
3. S.O.S.
4. Lay all your love on me
5. The winner takes it all
6. Fernando
7. Slipping through my fingers
8. The name of the game
9. One and on and on
10. Arrival
Waarmee ik RobbyT's vraag over Opus 10 meteen beanwoord heb: nummer 2 van mijn lijstje dus.
1. Super trouper
2. The visitors
3. Arrival
4. The album
5. Voulez-vous
Singles/songs (da's een stuk moeilijker dan de albums):
1. Eagle
2. The day before you came
3. S.O.S.
4. Lay all your love on me
5. The winner takes it all
6. Fernando
7. Slipping through my fingers
8. The name of the game
9. One and on and on
10. Arrival
Waarmee ik RobbyT's vraag over Opus 10 meteen beanwoord heb: nummer 2 van mijn lijstje dus.
0
geplaatst: 21 januari 2009, 13:42 uur
De mijne was absoluut "Just like that" geweest. Hiervan zijn verschillende versies van langer dan 4 minuten te vinden op Youtube, waaronder een nanana versie. Ik vind ze allemaal even goed.
0
geplaatst: 2 februari 2009, 15:54 uur
Albums:
1. Voulez-vous
2. The Visitors
3. Abba
4. The Album
5. Super Trouper
Singles:
1. Gimme Gimme Gimme! (A Man After Midnight)
2. S.O.S.
3. Take a Chance on me
4. The Winner Takes It All
5. Does Your Mother Know?
6. Voulez-vous
7. Mamma Mia
8. Head Over Heels
9. The Name of the Game
10. Eagle
1. Voulez-vous
2. The Visitors
3. Abba
4. The Album
5. Super Trouper
Singles:
1. Gimme Gimme Gimme! (A Man After Midnight)
2. S.O.S.
3. Take a Chance on me
4. The Winner Takes It All
5. Does Your Mother Know?
6. Voulez-vous
7. Mamma Mia
8. Head Over Heels
9. The Name of the Game
10. Eagle
0
geplaatst: 7 februari 2009, 22:10 uur
Albums:
1. The Visitors
2. Super Trouper
3. Voulez Vous
4. The Album
5. Arrival
Songs:
1. If it Wasn't for the Nights
2. Just Like That
3. Slipping Through My Fingers
4. Soldiers
5. When All Is Said and Done
6. Elaine
7. The Winners Takes it All
8. When I Kissed the Teacher
9. The Day Before You Came
10. Eagle
1. The Visitors
2. Super Trouper
3. Voulez Vous
4. The Album
5. Arrival
Songs:
1. If it Wasn't for the Nights
2. Just Like That
3. Slipping Through My Fingers
4. Soldiers
5. When All Is Said and Done
6. Elaine
7. The Winners Takes it All
8. When I Kissed the Teacher
9. The Day Before You Came
10. Eagle
0
geplaatst: 11 mei 2010, 13:05 uur
Sgt. Revolver schreef:
1. Fernando
2. Dancing Queen
3. Chiquitita
4. Happy New Year
5. Eagle
6. The Winner Takes It All
7. Waterloo
8. The Name Of The Game
9. Take A Change On Me
10. Knowing Me, Knowing You
Dit is mijn top 10, denk ik (alleen de top 3 staat vast). Best een goede band eigenlijk .
1. Fernando
2. Dancing Queen
3. Chiquitita
4. Happy New Year
5. Eagle
6. The Winner Takes It All
7. Waterloo
8. The Name Of The Game
9. Take A Change On Me
10. Knowing Me, Knowing You
Dit is mijn top 10, denk ik (alleen de top 3 staat vast). Best een goede band eigenlijk .
Update:
1. Fernando
2. Eagle
3. Dancing Queen
4. Chiquitita
5. Happy New Year
6. The Winner Takes it All
7. The Day Before You Came
8. The Name of the Game
9. Take a Change on Me
10. Waterloo
0
geplaatst: 18 augustus 2010, 01:22 uur
albums:
1. the visitors
2. abba-the album
3. supertrouper
4. arrival
5. abba
nummers
1.Eagle
2.One of us
3. the visitors
4. SOS
5. Name of the Game
6. Slipping through My Fingers
7. Day before you came
8. Knowing Me Knowing You
9. Super trouper
10.Chiquitita
1. the visitors
2. abba-the album
3. supertrouper
4. arrival
5. abba
nummers
1.Eagle
2.One of us
3. the visitors
4. SOS
5. Name of the Game
6. Slipping through My Fingers
7. Day before you came
8. Knowing Me Knowing You
9. Super trouper
10.Chiquitita
0
geplaatst: 10 december 2010, 22:20 uur
01. S.O.S.
02. The Day Before You Came
03. Gimme! Gimme! Gimme!
04. Eagle
05. Take a Chance on Me
06. Voulez-Vous
07. Head over Heels
08. The Piper
09. Summer Night City
10. Dancing Queen
02. The Day Before You Came
03. Gimme! Gimme! Gimme!
04. Eagle
05. Take a Chance on Me
06. Voulez-Vous
07. Head over Heels
08. The Piper
09. Summer Night City
10. Dancing Queen
0
geplaatst: 16 december 2010, 00:39 uur
01. Head Over Heels
02. The Day Before You Came
03. Lay All Your Love On Me
04. SOS
05. One Of Us
06. Dancing Queen
07. Knowing Me, Knowing You
08. The Winner Takes It All
09. The Visitors
10. Angeleyes
ALBUMS
01. The Visitors (1981)
02. Super Trouper (1980)
03. Arrival (1976)
04. The Album (1977)
05. Voulez-Vous (1979)
02. The Day Before You Came
03. Lay All Your Love On Me
04. SOS
05. One Of Us
06. Dancing Queen
07. Knowing Me, Knowing You
08. The Winner Takes It All
09. The Visitors
10. Angeleyes
ALBUMS
01. The Visitors (1981)
02. Super Trouper (1980)
03. Arrival (1976)
04. The Album (1977)
05. Voulez-Vous (1979)
0
geplaatst: 12 februari 2011, 23:48 uur
1. Dancing Queen
2. When all is said and Done
3. Super Trouper
4. The Winner Takes it all
5. Angeleyes
6. Thank you for the Music
7. One of Us
8. Head over Heels
9. Gimme Gimme Gimme!
10. Happy New Year
2. When all is said and Done
3. Super Trouper
4. The Winner Takes it all
5. Angeleyes
6. Thank you for the Music
7. One of Us
8. Head over Heels
9. Gimme Gimme Gimme!
10. Happy New Year
0
geplaatst: 13 februari 2011, 11:39 uur
dynamo d schreef:
Top 5 albums:
1. The Visitors
2. Super Trouper
3. Arrival
4. The Album
5. Voulez-Vous
Top 10 liedjes:
1. The Day Before You Came
2. Dancing Queen
3. The Winner Takes It All
4. Knowing Me, Knowing You
5. Eagle
6. On and On and On
7. Summer Night City
8. Under Attack
9. I Am the City
10. Voulez-vous
Was vroeger 'not done' om Abba leuk te vinden, maar ben daar nu overheen. En ook Bono vindt Abba goed.
Top 5 albums:
1. The Visitors
2. Super Trouper
3. Arrival
4. The Album
5. Voulez-Vous
Top 10 liedjes:
1. The Day Before You Came
2. Dancing Queen
3. The Winner Takes It All
4. Knowing Me, Knowing You
5. Eagle
6. On and On and On
7. Summer Night City
8. Under Attack
9. I Am the City
10. Voulez-vous
Was vroeger 'not done' om Abba leuk te vinden, maar ben daar nu overheen. En ook Bono vindt Abba goed.
Een updateje
Top 5 albums:
1. The Visitors
2. Super Trouper
3. Arrival
4. Voulez-Vous
5. The Album
Top 10 nummers
1. The Day Before You Came
2. Dancing Queen
3. The Winner Takes It All
4. Eagle
5. On and On and On
4. Knowing Me, Knowing You
7. Summer Night City
8. Under Attack
9. I Am the City
10. Voulez-vous
0
geplaatst: 22 februari 2011, 00:54 uur
Zie maar weinig Super Trouper (het nummer zelf), valt me een beetje tegen!
0
geplaatst: 11 april 2011, 23:19 uur
1. Super Trouper!
2. The Winner takes it all
3. Dancing Queen
4. Angeleyes
5. Thank you for the Music
6. When all is said and Done
7. One of Us
8. I Have a Dream
9. Our Last Summer
10. The Day before came
2. The Winner takes it all
3. Dancing Queen
4. Angeleyes
5. Thank you for the Music
6. When all is said and Done
7. One of Us
8. I Have a Dream
9. Our Last Summer
10. The Day before came
0
geplaatst: 12 april 2011, 20:00 uur
Album top 5:
1. The Visitors (1981)
2. Super Trouper (1980)
3. Voulez-Vous (1979)
4. Arrival (1976)
5. The Album (1977)
Nummer top 10:
1. Angeleyes
2. When All Is Said And Done
3. The Winner Takes It All
4. As Good as New
5. Slipping Trough My Fingers
6. Like an Angel Passing Through My Room
7. Happy New Year
8. My Love, My Life
9. Mamma Mia
10. Super Trouper
1. The Visitors (1981)
2. Super Trouper (1980)
3. Voulez-Vous (1979)
4. Arrival (1976)
5. The Album (1977)
Nummer top 10:
1. Angeleyes
2. When All Is Said And Done
3. The Winner Takes It All
4. As Good as New
5. Slipping Trough My Fingers
6. Like an Angel Passing Through My Room
7. Happy New Year
8. My Love, My Life
9. Mamma Mia
10. Super Trouper
0
tip_of.yourstar
geplaatst: 13 april 2011, 17:21 uur
1 The Visitors
2 Arrival
3 Super Trouper
4 The Album
5 Voulez-Vous
1 The Way Old Friends Do
2 When All Is Said and Done
3 Summer Night CIty
4 Move On
5 Slipping Through My Fingers
6 Kisses of Fire
7 Chiquitita
8 I Let the Music Speak
9 Knowing Me, Knowing You
10 That's Me
2 Arrival
3 Super Trouper
4 The Album
5 Voulez-Vous
1 The Way Old Friends Do
2 When All Is Said and Done
3 Summer Night CIty
4 Move On
5 Slipping Through My Fingers
6 Kisses of Fire
7 Chiquitita
8 I Let the Music Speak
9 Knowing Me, Knowing You
10 That's Me
0
Choo Choo
geplaatst: 12 september 2011, 21:47 uur
01. The Day Before You Came
02. Eagle
03. The Winner Takes it All
04. Voulez-vous
05. Gimme! Gimme! Gimme! (a Man After Midnight)
06. Knowing Me, Knowing You
07. Does Your Mother Know
08. The Name of the Game
09. When All is Said and Done
10. Under Attack
02. Eagle
03. The Winner Takes it All
04. Voulez-vous
05. Gimme! Gimme! Gimme! (a Man After Midnight)
06. Knowing Me, Knowing You
07. Does Your Mother Know
08. The Name of the Game
09. When All is Said and Done
10. Under Attack
0
geplaatst: 12 september 2011, 22:30 uur
Album Top 5
01. Voulez-Vous
02. The Visitors
03. Super Trouper
04. Arrival
05. The Album
Single Top 10
01. Gimme Gimme Gimme (A Man After Midnight0
02. Does Your Mother Know
03. Lay All Your Love On Me
04. The Day Before You Came
05. Voulez- Vous
06. Summernight City
07. Eagle
08. I Do I Do I Do I Do I Do
09. Money Money Money
10. Dancing Queen
01. Voulez-Vous
02. The Visitors
03. Super Trouper
04. Arrival
05. The Album
Single Top 10
01. Gimme Gimme Gimme (A Man After Midnight0
02. Does Your Mother Know
03. Lay All Your Love On Me
04. The Day Before You Came
05. Voulez- Vous
06. Summernight City
07. Eagle
08. I Do I Do I Do I Do I Do
09. Money Money Money
10. Dancing Queen
0
geplaatst: 8 november 2011, 21:24 uur
Album top 5
1. Voulez Vous
2. The Album
3. Arrival
4. ABBA
5. Super Trouper
Single Top 10
1. Angel Eyes
2. Summer Night City
3. Waterloo
4. S.O.S
5. The Day Before You Came
6. Eagle
7. Fernando
8. Gimme Gimme Gimme !
9. Does Your Mother Know
10. Ring Ring
1. Voulez Vous
2. The Album
3. Arrival
4. ABBA
5. Super Trouper
Single Top 10
1. Angel Eyes
2. Summer Night City
3. Waterloo
4. S.O.S
5. The Day Before You Came
6. Eagle
7. Fernando
8. Gimme Gimme Gimme !
9. Does Your Mother Know
10. Ring Ring
0
geplaatst: 3 december 2015, 09:23 uur
Zo...even 4 jaar stof wegblazen....
1. Summer Night City
2. Eagle
3. Dancing Queen
4. Does your Mother know
5. The Day before you came
6. SOS
7. Take a Chance on me
8. Knowing me, knowing you
9. Voulez-vous
10. Gimme gimme gimme
1. Summer Night City
2. Eagle
3. Dancing Queen
4. Does your Mother know
5. The Day before you came
6. SOS
7. Take a Chance on me
8. Knowing me, knowing you
9. Voulez-vous
10. Gimme gimme gimme
0
geplaatst: 6 november 2021, 00:12 uur
Voyage is het negende album, dus laat ik eens een top 9 albums plaatsen (wel afwachten of Voyage op deze plaats blijft staan of nog iets gaat zakken, want stijgen zie ik zeer zeker niet gebeuren:
1. The Visitors
2. Voulez-Vous
3. The Album
4. Arrival
5. Super Trouper
6. Voyage
7. ABBA
8. Waterloo
9. Ring Ring
En qua nummers is het nu:
1. The Visitors (Crackin' Up)
2. Lay All Your Love On Me
3. Eagle
4. Take A Chance On Me
5. Head Over Heels
6. Summer Night City
7. Gimme! Gimme! Gimme! (A Man After Midnight)
8. The Day Before You Came
9. The Piper
10. Dancing Queen
1. The Visitors
2. Voulez-Vous
3. The Album
4. Arrival
5. Super Trouper
6. Voyage
7. ABBA
8. Waterloo
9. Ring Ring
En qua nummers is het nu:
1. The Visitors (Crackin' Up)
2. Lay All Your Love On Me
3. Eagle
4. Take A Chance On Me
5. Head Over Heels
6. Summer Night City
7. Gimme! Gimme! Gimme! (A Man After Midnight)
8. The Day Before You Came
9. The Piper
10. Dancing Queen
0
geplaatst: 26 november 2021, 19:07 uur
1. The Visitors (1981)
2. Super Trouper (1980)
3. Voulez-Vous (1979)
4. The Album (1977)
5. Arrival (1976)
01The Day Before You Came
02 Eagle
03 Lay All Your Love On Me
04 Gimme! Gimme! Gimme!
05 Summer Night City
06 Knowing me, knowing you
07 Voulez-vous
08 SOS
09 Super trouper
10 Angel eyes
2. Super Trouper (1980)
3. Voulez-Vous (1979)
4. The Album (1977)
5. Arrival (1976)
01The Day Before You Came
02 Eagle
03 Lay All Your Love On Me
04 Gimme! Gimme! Gimme!
05 Summer Night City
06 Knowing me, knowing you
07 Voulez-vous
08 SOS
09 Super trouper
10 Angel eyes
* denotes required fields.