MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Essentiele gitaarliedjes van begin jaren '90

zoeken in:
Vind eigenlijk wel dat iedereen per 10 plaatsen maar één keer mag roepen ofzo.. En zéker in de top 10, HERMAN!

Dit zijn trouwens wel enorm leuke aha erlebnis-topics.

Eh, sorry. Maar Street Spirit en Bullet With Butterfly Wings moesten er gewoon bij. En eentje was een verzoekje van Yak.

EmDee: dat was ook mijn bedoeling een beetje.

Gelukkig waren je keuzes okee ja, anders had je nu 'n proces aan je broek gehad, dat begrijp je wel!

Ik zie het alweer, ik kom hier goed weg. Volgende keer zal ik me inhouden.

Potverdrie, je wordt de volgende morgen wakker en ziet een leuk topic staan en denkt: jaaaa, daar ga ik eens lekker aan meedoen. Zijn ze na dik 2 uurtjes nachtwerk er al klaar mee......

JonnieBrasco
Ja, precies... En dan Leave Them All Behind van Ride helemaal vergeten

Sietse
herman schreef:

1. Smashing Pumpkins - Bullet With Butterfly Wings

:O

Ik heb iets gemist denk ik in begin jaren 90....

gemaster schreef:

Potverdrie, je wordt de volgende morgen wakker en ziet een leuk topic staan en denkt: jaaaa, daar ga ik eens lekker aan meedoen. Zijn ze na dik 2 uurtjes nachtwerk er al klaar mee......

Dan open je nu toch een topic met de titel: Essentiele gitaarliedjes van eind jaren '90.

titan (crew)
Leuke topic dacht ik toen ik de titel zag en meteen schoten er diverse liedjes door mijn hoofd. Blijkt dat iedereen al het gras voor je voeten weggemaaid! Conclusie: zelfs al je al een halve dag niet meer hebt ingelogd op musicmeter loop je achter de feiten aan .

BoordAppel schreef:

Dan open je nu toch een topic met de titel: Essentiele gitaarliedjes van eind jaren '90.

Als het moet gaan om dezelfde beleving als Herman, dan zou je bij meer uitkomen bij essentiele gitaarliedjes van begin jaren '00. En dan zit je nog niet echt goed, aangezien ik pas een paar jaartjes bezig ben met intensief muziek luisteren en ik me meer concentreer op de essentiele albums van vroegere tijden. Maar dat komt omdat ik nog zóveel moet luisteren en dan kan je volgens mij beter beginnen bij de roots.

Ik denk dat we ook iets met een thema kunnen doen. Top 100 "liefdesverdriet" of top 100 "hierop stuiter ik de kamer door" of top 100 "vreselijkste hits ooit" of top 100 "obscure tracks die iedereen zou moeten kennen" ofzo.

Met name die laatste categorie vind ik een erg goeie.. Vooral als iemand vervolgens aanbiedt er een cd-box van te branden .

Een top 100 "hierop stuiter ik de kamer door" lijkt mij inderdaad wel wat.

Geen "Alive" van Pearl Jam ?????!!!!!!

Dat komt omdat we naar nummer 1 toewerkten.
Officieel heeft Nirvana het ook niet gehaald.

Vreselijkste hits ooit! Dat is echt een mooi topic. Is ook goed voor een lekkere discussie.

Ik zie de diverse postcounts flink stijgen hier. En dat doet me wel goed eigenlijk.

moviefreak#1
starbright boy schreef:

11. Sloy - Pop

Nou ken ik vrij veel nummers uit deze periode maar van deze band en dit nummer heb ik geloof ik nog nooit gehoord.

titan (crew)
Was een grote hit op Studio Brussel.

moviefreak#1
Ik stem ervoor om deze lijst uit te breiden of een tweede lijst aan te leggen waar de songs uit deze lijst niet in voorkomen. Wat vinden jullie ?

Ergens moet je een grens trekken, dus als je dat gaat doen is de lol er van af. Ik zou eerder zeggen: doe hetzelfde maar dan met de jaren '96-'99.

moviefreak#1
Is ook een plan

Gast
geplaatst: vandaag om 17:47 uur

geplaatst: vandaag om 17:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.