Muziek / Toplijsten en favorieten / Essentiele gitaarliedjes van begin jaren '90
zoeken in:
0
geplaatst: 16 maart 2005, 01:00 uur
8. Garbage - Queer
De eerste keer dat ik dit zag, was ik behoorlijk ondersteboven. Het was op een zaterdagmiddag bij een van de commerciele. Die smeuige videoclip, de opwindende Shirley Manson. etc.
De eerste keer dat ik dit zag, was ik behoorlijk ondersteboven. Het was op een zaterdagmiddag bij een van de commerciele. Die smeuige videoclip, de opwindende Shirley Manson. etc.
0
geplaatst: 16 maart 2005, 01:00 uur
Hey, wie post er nog even een goed nummer van Throwing Muses? Ik weet bij hun nooit welke titel bij welk nummer hoort. 

0
geplaatst: 16 maart 2005, 01:03 uur
We have a winner!
Dit ging wel erg snel.
Gaan we verder? We kunnen morgen ook iets in een thema doen.
Dit ging wel erg snel.

Gaan we verder? We kunnen morgen ook iets in een thema doen.

0
geplaatst: 16 maart 2005, 01:04 uur
Gedeelte eerste plaats, moet kunnen
. Of Teen Spirit als buitencategorie ofzo, kunnen we wel mee leven toch? Morgen smartlappen. Offeh, serieuzer: Nederlandstalig, voel ik ook wel wat voor.
. Of Teen Spirit als buitencategorie ofzo, kunnen we wel mee leven toch? Morgen smartlappen. Offeh, serieuzer: Nederlandstalig, voel ik ook wel wat voor.
0
En zo kon het dus voorkomen, dat in deze lijst geen Nirvana's Smells like, Pearl Jams Black of Alive, etc. voorkomt 

0
Ik ben voor een thema. En niet per see een genre en/of tijd. En dat we vaak dit soort zinloze lijstjes gaan doen.
0
geplaatst: 16 maart 2005, 01:05 uur
Ja.
Ik had aan het eind Rage Against er nog uitgelaten omdat ik dat te standaard vond. 
Maar smartlappen is een idee.
Of iets anders. 
Ik had aan het eind Rage Against er nog uitgelaten omdat ik dat te standaard vond. 
Maar smartlappen is een idee.
Of iets anders. 
* denotes required fields.