Muziek / Toplijsten en favorieten / Favoriete Intro's
zoeken in:
0
LocoHermano
geplaatst: 11 april 2008, 23:14 uur
Turbonegro - Librium Love
...zonder enige twijfel...
...zonder enige twijfel...
0
WernerGSF
geplaatst: 13 april 2008, 11:19 uur

dEUS - Instant Street
The Stone Roses - I Wanna Be Adored
The Stone Roses - Don't Stop

0
geplaatst: 10 mei 2008, 18:24 uur
De intro van Chocolate Rain - Tay Zonday

Haha, nee, ff serieus ... De intro van Interstellar Overdrive van Pink Floyd .. is wel erg vet. Maar ik zou er zo duizenden kunnen noemen

0
geplaatst: 10 mei 2008, 22:59 uur
0
geplaatst: 10 mei 2008, 23:17 uur
- Caught somewhere in Time van Iron Maiden. 
Iron Maiden heeft zowiezo enkele goede intro's gemaakt.
En daarnaast is de 2:20 minuten lange intro van Seassons in the abyss ook wel de moeite waard:
nog een eervolle vermelding: King Diamond - Abigail (best wel kort, maar toch goed)
+ eervolle vermelding voor Metallica (intro's zijn ook steeds de moeite waard, kijk maar naar Dyers eve, Disposable heroes, ...And justice for all, ....)

Iron Maiden heeft zowiezo enkele goede intro's gemaakt.
En daarnaast is de 2:20 minuten lange intro van Seassons in the abyss ook wel de moeite waard:
nog een eervolle vermelding: King Diamond - Abigail (best wel kort, maar toch goed)
+ eervolle vermelding voor Metallica (intro's zijn ook steeds de moeite waard, kijk maar naar Dyers eve, Disposable heroes, ...And justice for all, ....)
0
clutch
geplaatst: 11 mei 2008, 21:31 uur
Een classic als het om intro's van Metallica gaat is natuurlijk de introriff van Master of Puppets, voor mij gewoon de perfecte introriff.
0
WernerGSF
geplaatst: 23 mei 2008, 20:18 uur
Muse - New Born 
Onbegrijpelijk dat Radiohead's Street Spirit (Fade Out) nog niet genoemd is, elke keer als ik dat hoor, doet dat weer pijn.
Misschien wel de meest classic intro ooit.

Onbegrijpelijk dat Radiohead's Street Spirit (Fade Out) nog niet genoemd is, elke keer als ik dat hoor, doet dat weer pijn.
Misschien wel de meest classic intro ooit.
0
geplaatst: 23 mei 2008, 22:13 uur
A Flock of Seagulls - Modern Love is Automatic
Sons & Daughters - Gilt Complex
Sons & Daughters - Gilt Complex
0
clutch
geplaatst: 23 mei 2008, 22:21 uur
De intro van Plug In Baby van Muse vind ik ook altijd gruwelijk. God zegene Matt Bellamy 

0
basketballerke
geplaatst: 23 mei 2008, 22:39 uur
Godspeed You Black Emperor! - Storm
King Crimson - I Talk to the Wind
Yume Bitsu - Team Yume
Bonnie 'Prince' Billy - Love Comes to Me
Stars of the Lid - Requiem For Dying Mothers pt. I
Van Morrison - Country Fair / Linden Arden Stole the Highlights
Talk Talk - Eden
Low - Words
Arcade Fire - Neigborhood #1 (Tunnels)
Marillion - Ocean Cloud
Bark Psychosis - The Loom
Labradford - Pico
En nog vele van Sigur Rós, The Cure en Explosions in the Sky en een aantal van Neurosis.
King Crimson - I Talk to the Wind
Yume Bitsu - Team Yume
Bonnie 'Prince' Billy - Love Comes to Me
Stars of the Lid - Requiem For Dying Mothers pt. I
Van Morrison - Country Fair / Linden Arden Stole the Highlights
Talk Talk - Eden
Low - Words
Arcade Fire - Neigborhood #1 (Tunnels)
Marillion - Ocean Cloud
Bark Psychosis - The Loom
Labradford - Pico
En nog vele van Sigur Rós, The Cure en Explosions in the Sky en een aantal van Neurosis.
0
geplaatst: 23 mei 2008, 22:53 uur
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 25 mei 2008, 11:59 uur
Iron Maiden met het album Live After Death: Churchill's Speech gevolgd door Aces High. Fantastisch!
0
geplaatst: 25 mei 2008, 12:37 uur
clutch schreef:
De intro van Plug In Baby van Muse vind ik ook altijd gruwelijk. God zegene Matt Bellamy

Zeer zeker, en dan vooral die overgang naar het eigenlijke lied. Schitterend

0
geplaatst: 1 juni 2008, 19:23 uur
Ik vind Welcome Home (Sanitarium) van Metallica wel een deftig intro hebben met die ijzige flagioletten, de daaropvolgende akkoorden en solo. Past perfect bij het thema van het lied. 

0
geplaatst: 7 juni 2008, 11:31 uur
In Muziek > Toplijsten en favorieten > Beste Intro's:
Ook wel leuk onderwerp..
TM, ook wel bekend van de Ultieme Tijdloze, organiseert deze zomer de Ultieme Intro top 50. Meer informatie vindt u hier
Ook wel leuk onderwerp..
TM, ook wel bekend van de Ultieme Tijdloze, organiseert deze zomer de Ultieme Intro top 50. Meer informatie vindt u hier
0
Bobiej
geplaatst: 7 juni 2008, 16:58 uur
Ik vind Led Zeppelin I echt ontzettend goed, maar die intro van Communication Breakdown klinkt gewoon zó niet heavy, dat had zovéél heaver gekunt als je kijkt naar bijvoorbeeld het gitaargeluid op Black Sabbath wat enige tijd daarna is uitgekomen...
* denotes required fields.